[Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:56

leuke tekenstijl heb je sesieltjuh3! ik vind het heel knap hoe mensen zo kunnen tekenen!
Op welk formaat is dit getekent?
Ikzelf zou voor zo'n werk als het op a4 is 15,- voor neerleggen, ik ben grootsfan van zulke werken!
op A3 zeker wel 25,-!
Dat is mijn mening, volgens mij moet je echt van dat soort "kunst" houden!

sesiel_

Re: [Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:09

sorry.. ik had dit echt niet moeten doen maar ik verveelde me .. ik ben z'n dom kind ... Sorry

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:10

huh? wat dan?

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:11

ow nee joh, als je bedoelt met wat sjoert zegt, die heeft het over een ander meisje die heeft waarschijnlijk een tekening van een ander onder haar naam gezet!

sesiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:12

Oh.. ik d8 al .. nou jah ik heb die tekening niet gemaakt maar mijn zus ik en ja ik verveelde me

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:24

maakt toch niet uit, als je het maar zeg maar niet van iemand hebt wie je helemaal niet kent o.i.d. bovendien zeg je het zelf ook

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:25

oke dat lucht op

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:27

Dit is wel een mooie ontdekking moet ik zeggen.
Maar goed. Genoeg off-topic.
Continueert Uw-getaxeer.

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:37

Mmh maar ik vind eigenlijk wel dat direct bij de tekening de juiste naam hoort te staan (die van de maker ), want nu leek het bij sesieltjuhh3 alweer alsof zij die tekening gemaakt had..
Dat hoort toch gewoon niet? Dat een ander met je werk loopt te showen?
Afijn, bij sesieltjuhh3 is t snel rechtgetrokken, ik taxeer verder:

Nevony: nog eventjes dooroefenen, vooral op de fijne afwerking van bijv je randjes . Maar qua kleuren vind ik hem zeker al heel mooi!

Cyntje: heel erg mooi! Ik vind zo'n donkere achtergrond altijd heel sfeervol en chique (goh echt? ) maar ik denk niet dat t aan de kleur van t papier ligt dat dit fijn werkt, eerder t type papier . 15-20 euro?

KarmY_LoVeR: jammer van de slechte foto want hij oogt heel mooi! Ong 7,50-10 voor jou?

sesieltjuhh3 haar zus dan maar? Ik vind het een tekening met een heel eigen stijl, realistisch maar toch 'vrij'. ong 15-20 euro?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:42

Naomi21 schreef:
Cyntje: heel erg mooi! Ik vind zo'n donkere achtergrond altijd heel sfeervol en chique (goh echt? ) maar ik denk niet dat t aan de kleur van t papier ligt dat dit fijn werkt, eerder t type papier . 15-20 euro?

Ja dat bedoelde ik ook Heb ik het verkeerd geformuleerd!

Uhm voor alle tekenaars: Zet je naam er groot doorheen bijvoorbeeld m.b.v. paint doe ik ook

PatriciAap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:45

jullie geloeven me vast niet maar iemand die bij mij was heeft die getekend en die zat er op ik zelf niet ik zweer het ik was op paardrijden en zij zat er op zij heeft hem getekend door haar ging ik ook een beetje tekenen ik hoop dat jullie me geloven want ik vind het zo [..] gevoel

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:46

@ cyntje.. waarom?

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:48

faouche wil je me hond nog tekenen of geloof je me niet meer

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:50

Dan moet je even een 2 paginas terug lezen, ik ga der verder geen woorden aan vuil maken!
Tip: Zet er een copyright of je naam in, om verdere problemen te voorkomen.

Verder gaan we door met taxeren...

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:53

mickey1 schreef:
jullie geloeven me vast niet maar iemand die bij mij was heeft die getekend en die zat er op ik zelf niet ik zweer het ik was op paardrijden en zij zat er op zij heeft hem getekend door haar ging ik ook een beetje tekenen ik hoop dat jullie me geloven want ik vind het zo [..]
gevoel

Dan moet je er meteen bijzetten dat t háár werk was!
Jij laat t overkomen alsof jij zelf heel die tekening hebt gemaakt, wat dus niet zo is?
Ik (en ik denk velen met mij) zou helemaal niet blij als een tekening van mij geplaatst werd terwijl een ander t doet overkomen als zijn/haar werk .

Of zeg je nu dat zij de tekening onder jouw naam heeft geplaatst op Bokt plus commentaar erna?

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:55

ik was er niet bij zij heeft eht zelf geschreven maar ja laat ook maar jullie geloven het toch niet zou ik ook niet doen als ik jullie wsa ook al is het helaas wel gewoon zo maar het maakt niks uit ik ga wel weg van okt hebben jullie gen last meer van me:)

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:57

Ach, iid Cyntje: je hebt gelijk!
Kan alleen erg pissig worden om dit soort grollen ...
van mij ook geen commentaar meer hierop

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:58

nope

We gaan weer door met taxeren!

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:59

oke bye bye

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:00

nou jah, ik snap er niet totaal niets meer van!

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:06

Je moet er ook niks van snappen!

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:13

nu snapt ze het wel

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 22:44

Nou ik heb het allemaal vol verbazing zitten lezen... een tip, allemaal gewoon weer lekker on-topic taxeren en er niet meer over hebben. Zou zonde zijn als het topic gesloten moest worden door dit soort incidenten toch?

@ FrIeSeR: ik vind je paarden geweldig! Hier en daar een klein dingetje maar echt ze ogen gewoon helemaal goed. 50 a 60 euro A3. De vogel vind ik veel minder sprekend 15 euro. (oeh wat een verschil maar goed..)

@ Emeraude: lief hoofd heeft dat paard maar ik zou nog geen geld vragen en lekker door oefenen. De roos zou naar mijn smaak wat meer in detail uitgewerkt kunnen worden, hier kan ik nog geen waarde aan geven. Lekker door tekenen!

@ babe: dit vind ik een topper van je . De sfeer van de tekening is goed, de uitdrukking van de cavia en je broertje zijn helemaal goed. Knap stukje werk. 30 a 40 euro A4 voor deze!

@ Nevony: ik zou nog even lekker door oefenen met pastel. Bij het tekenen ook goed naar verhoudingen en details kijken.

@ Cyntje: ook een hele mooie!! Een hele goede tekening dit. Het formaat heb je er niet bijgezet maar ik schat deze zo toch al op een 30 a 40 euro.

@ KarmY_LoVeR: Jammer inderdaad dat details wat minder geworden zijn. Mijn ervaring met foto's van een tekening maken is dat je dat het beste bij daglicht kunt doen zonder gebruik van de flits. Dan komen ze het beste uit. Vind het wel een leuke tekening maar hij lijkt een beetje uit verhouding. Het is al genoemd, de oren lijken wat klein en de neus in verhouding wat grof. Maar je bent al aardig op de goede weg. Ik denk voor deze ong. 10 euro.

@ sesieltjuhh3: eigenlijk... zouden we je moeten negeren maar vooruit. Zeg maar tegen je zus dat ik de tekening op zo'n 10 euro schat .

@ Sjoerd idd mooi gevalletje van puur toeval

Volgens mij heb ik ze zo weer gehad? Vind wel dat de kwaliteit omhoog aan het gaan is en heb het gevoel dat ik soms te laag/te voorzichtig taxeer? (blijft een discussiepunt denk ik)

Gr. Lon
Laatst bijgewerkt door Lontje op 15-03-06 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:45

Tis A4, stom van me! hihi zeg ik dat een ander het erbij moet vermelden doe ik het zelf niet ... A4, pastel. Dank U

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 17:34

mickey1 schreef:
faouche wil je me hond nog tekenen of geloof je me niet meer

Ik weet het niet..maar:
Waarom heb je je aangemeld gelaten op bokt?
En waarom heeft ze niet neer gezet dat jij het niet was..