het liefst niet geen on-realistische achtergrond en niet teveel kleurtjes zeg maar ( zwart-wit, grijstinten en dat bruine ( ben even de naam kwijt) vind ik heel mooi)
alvast héél erg bedankt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovejewel schreef:Happiness schreef:Ik kan me weer aanbieden om collages te maken
Was me programma kwijt maar weer gevonden. Dus kom maar op vul me lijstje
1.Orchideetjuh
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Voeg jezelf maar toe!
Foto's liefst pb'en
xx Marloes
Boyke_Candy schreef:Ik heb weer een lijstje, aangezien het vakantie is. Ik heb op een computer nu een nieuw programma (eigenlijk die van mijn zusje), maar mag er af en toe op. Wie wil er eentje? Ken trouwens nog niet zoveel van dat programma dus ze worden simpel!
Vul maar in foto's het liefst pm'en.
1.Bugsje_loveu
2.Fantine fotos in onderschrift
3.
...
Boyke_Candy schreef:Ik heb weer een lijstje, aangezien het vakantie is. Ik heb op een computer nu een nieuw programma (eigenlijk die van mijn zusje), maar mag er af en toe op. Wie wil er eentje? Ken trouwens nog niet zoveel van dat programma dus ze worden simpel!
1.
2.
3.
...
Fantine schreef:Boyke_Candy schreef:Ik heb weer een lijstje, aangezien het vakantie is. Ik heb op een computer nu een nieuw programma (eigenlijk die van mijn zusje), maar mag er af en toe op. Wie wil er eentje? Ken trouwens nog niet zoveel van dat programma dus ze worden simpel!
1.Bugsje_loveu
af
2.Fantine fotos in onderschrift af
3. Lovejewel af
...
Bugsje_loveu schreef:Boyke_Candy:
1.Bugsje_loveu
2.Fasty_lover
3.
...
Boyke_Candy schreef:Mijn lijstje is weer weggewerkt, maar even maak ik een nieuw lijstje om het overzichtelijk te houden! Graag steeds het lijstje quote van elkaar. (net was het best onoverzichtelijk) Als je al bent geweest maar wil je er nog een dan kan dat ook!
1. hoiallemaal
2.
3.
lailapri schreef:Wie wil er een collage van mij?
1. hoiallemaalfotos in profiel van santos graag
![]()
2.
3.
4.
5.