[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:56

Ik heb het inderdaad bv volgende week, en deze week, ook al erg druk. Dus weet ik het niet of ik het ga redden. Dan is het handig om iets achter de hand te hebben liggen. En soms zou ik graag commentaar op nog een foto willen. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:58

Als men druk is met tentamens of wat dan ook dan snap ik dat er een wat oudere foto wordt geplaatst maar ik ga ervan uit dat het geen foto van een half jaar of langer geleden is eigenlijk....

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:58

Ik maak elke week ook heel veel foto's, maar toch wel iedere x een aparte voor dit topic, anders krijg je elke week een foto van een paard, hond of mens te zien van mij :+ Probeer elke week weer iets origineels te doen en steeds weer iets anders!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:11

Weer een lange lijst!! :))
Mag je nu wel al je week 3 plaatsen?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 23:13

We hebben nu 74 namen, maar 3 hebben niet (op tijd) geplaatst. Ja, je mag vanaf NU week 3 plaatsen!!!

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:13

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:14

Ok dan. :D

Mijn week 3:

Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:14

Wat zijn er ineens 'strakkere' regels t.o.v. vorig jaar? :o

Agossie, vanaf maandag t/m maandag daarop 12:00 uur mocht je normaal altijd de volgende week al inleveren. Kan nu ook weer toch? Voorheen was het zelfs nog simpeler van maandag t/m zondag.

Overigens is het helemaal niet erg als je deze week bijvoorbeeld twee prachtige foto's gemaakt hebt, dat je dan de tweede volgende week inlevert. Is vaak zat gebeurt zonder dat iemand dat erg vond. :)
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 13-01-14 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:15

Bellatrix Gave plaat! Niks op aan te merken :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:16

Racheel : Ook een mooie foto. :j Mooi zonnetje schijnt erop, warme foto daar door. :j Ook niets op aan te merken. :D

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:18

Hier ook al mijn week 3 van afgelopen zaterdag.

Afbeelding

Ik ga nu commentaar geven op iedereen!

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:20

Ik ben erg trots op deze foto :D Gisteren gemaakt in hoenderdaell.

Mijn week 3
Afbeelding

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:22

Bij deze mijn week 3

Afbeelding

Gave foto's Bellatrix en Racheel!!
Bellatrix: Mooi scherp en fijne kleur. Echter had ik persoonlijk iets minder ruimte van boven willen zien en iets meer van onder...

Edit:
Lipydo _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ één woord: wauw.
Laatst bijgewerkt door laurajoy15 op 13-01-14 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:23

monbyou Fijne plaat, snap dat je er trots op bent! :D Vind het hoofd voor het mooie net iets te overbelicht maar daar kon je weinig aan doen denk ik
Ook 2 gave foto's van Lipydo en laurajoy15! :D
Laatst bijgewerkt door Racheel op 13-01-14 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:23

Lipydo schreef:
Hier ook al mijn week 3 van afgelopen zaterdag.

[ Afbeelding ]

Ik ga nu commentaar geven op iedereen!

Afbeelding
WOW! Heeeel gaaf!!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 23:24

magda_90 schreef:
Wat zijn er ineens 'strakkere' regels t.o.v. vorig jaar? :o

Agossie, vanaf maandag t/m maandag 12:00 uur mocht je normaal altijd de volgende week al inleveren. Kan nu ook weer toch? Voorheen was het zelfs nog simpeler van maandag t/m zondag.

Overigens is het helemaal niet erg als je deze week bijvoorbeeld twee prachtige foto's gemaakt hebt, dat je dan de tweede volgende week inlevert. Is vaak zat gebeurt zonder dat iemand dat erg vond. :)

Nee, we zijn begonnen met maandag tot en met zondagavond, maar zondagavond was voor een aantal niet haalbaar, dus hebben we er maandag van gemaakt. Vanaf dat moment is het wel altijd 22:00 geweest, al heb ik wel eens verzaakt... := (lijst te laat plaatsen...)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:25

Wel 22:00 uur? Ik dacht altijd 12:00 uur. Dan heb ik over dat gedeelte niets gezegd. :+
Maar goed, ik leverde altijd voor zondagavond in zodat je echt maandag-zondag de tijd had. :o

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:26

Okee, morgen komt mijn reactielijst op iedereen! :D
Er komen nu alweer mooie foto's voorbij zeg!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:26

Ja maar daar had je toen ook gewoon ene goede reden voor hoor Agossie als je te laat was met de lijst :j .

Mijn week 3 :) , gemaakt bij de plek waar Lucky is ingeslapen.
Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:27

Ik vind strakke regels wel goed. Ik vind ook eigenlijk te laat is niet meer mee doen haha. Maar ik hoop gewoon heel hard dat er een aantal mensen afvallen zodat het beter te volgen is.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 23:28

Ja, dat is wel het fijnst. Ook voor mij, omdat ik op maandag nog wel eens wat later thuis kan zijn. Maar we houden het nu gewoon op 22:00, dat is wel zo gemakkelijk. Veel mensen maken op zondag nog foto's en bewerken die dan op maandag.

Zo dan! Jullie zijn wel heel snel!!
Wendy, wat ben je er op tijd bij! En weer een top-foto. Echt waanzinnig...

Ymor, daar heb ik ook aan gedacht, maar vind dat ook wel heel hard en sommigen hebben gewoon een druk leven. Nu dingen de mensen die "te laat" zijn, gewoon niet meer mee voor de "Year Round Award"! :D

Ik ben wel van mening dat als je vaker een week of meer mist, je gewoon af en toe een foto wil plaatsen en dan haal ik je uit de lijst. Dit is echt een topic voor de mensen die echt elke week een foto willen plaatsen!!

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:33

Mijn week 3:
Afbeelding

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:35

feedback week twee voor degene die ik nog niet had gedaan
Robin_Rikkie, ik vind het erg jammer van de kwaliteit wat je zelf al zegt, verder vind ik de hond erg donker. Je ziet amper de ogen etc.

Joey, erg gaaf gedaan! Bij mij op de laptop verdwijn je alleen wel in het gras en de lucht dus dat is een beetje raar. :=

EngeltjeS, leuk idee en goed uitgevoerd! Het is een beetje een saai onderwerp eigenlijk maar je hebt er een interessante foto van gemaakt waar je toch wel even naar blijft kijken.

Revanches, wat schattig! Foto met een hele zachte uitstraling. Je ziet de details goed zoals de wimpers en hoe het mutsje in mekaar zit, leuk!

Fennee, ik had het aapje wat scherper willen zien, zijn rechterpootje is namelijk wat onscherp en de ogen zie ik ook graag veel scherper. Wel een leuke foto verder!

Deetjeeuh, mooie portretfoto! Niks op aan te merken! :D En ook hele mooie ©!

Sokje_6, heel gaaf beest zeg! Ik had de tijger alleen wat scherper willen zien en de achtergrond wat waziger, nu heeft het niet echt één aandachtspunt zeg maar.

Tinky12, mooi gedaan! Ik vind alleen de lucht boven de zon er niet zo bij passen. Als je dat kan zou ik het ook wat geliger maken zoals de rest.

MarijeR, haha grappig diertje! Hoofd is mooi scherp en de ogen ook, hou ik van!

Agossie, ook weer een wat saai onderwerp maar toch een interessante foto waar je even naar blijft kijken, die schaduw is ook heel leuk!

joey_lover, ik ben geen fan van de kleuren die je hier gebruikt hebt. :n

Leonyr, schattig zeg! Leuk dat alleen het vogeltje in kleur is, wel jammer van een beetje ruis tussen de boom en de onderkant van het vogeltje.

Balou_k, wat een lief dikkertje zeg! Vind de belichting van de zon mooi er bij passen en ook geen storende achtergrond.

JNSW, mooie foto! Model kijkt ook 'natuurlijk' weg dus dat stoort ook niet wat vaak bij dit soort foto's wel is.

Babel, ik vind het wat 'to much' roze haha.

Jolandaa_, prachtige lucht en omgeving! Had misschien wel wat meer van de palmboompjes willen zien.

laurajoy15, leuke detailfoto! Niks op aan te merken. :)

_Kiki_, ik had het leuker gevonden als je het paard wel in zijn oorspronkelijke kleur zou zien denk ik

C_estmoi, ik weet niet wat die twee randen zijn maar die vind ik een beetje storen, leuk idee!

JewEmm, ik had wat meer van het paard willen zien, een stukje hals of zo. Wel leuk snoetje trekt die!

Ymor, ik had zelf een ander bankje uit gekozen zonder grafitti en de foto wat langwerpiger gemaakt.

Iejoor de achtergrond en de teugels leiden mij af, wel mooi paard!

Lizaa01, mooie detailfoto! Precies goed scherpgesteld op waar het moest.

xxanoukxx1, paardenhoofd is wat overbelicht maar was anders wel leuke standfoto geweest.

Suuszels, ik mis scherpte en de masten vind ik ook niet veel goed doen voor de foto.

Nefertarie, mooie ogen heb je zeg! :oo Misschien volgende keer iets lichter of was dit de bedoeling?

Jessica_1998, ik vind hem wat saaitjes. Hij mist iets maar weet niet wat...

NatassJa, mooie foto! Ik had wel de hele foto scherp willen zien want vind het hier bij zonde van het mooie haar.

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:40

calice Prachtige foto! Vind het mooi dat de voorste scherp zijn en de rest onscherp :j
manonnevot Jammer dat de hond er niet helemaal op staat. Je mist voor mijn gevoel nu belangrijke dingen van de hond