billionache : ik denk dat je zit rond de 15-, tot 20-, euro.
Dit zijn mijn foto's ik heb ze gemaakt met een Nikon D70 s

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
billionache schreef:Nogmaals, jammer dat mensen niet de moeite nemen om even wat meer mensen te taxeren
@boomer123: vind je foto's wat donker, beetje vreemd qua kleurgebruik en niet helemaal scherp. Gewoon lekker dooroefenen!
@Strasshorse: zoals eerder aangegeven zijn die benen erg jammer. Verder wel netjes scherp, ik denk rond de €15
@EmmyJoycee: Vooral de paardenfoto's zijn wat grauw qua kleur. Mensenfoto's vind ik erg leuk! Ik zou voor de paarden even niks vragen, mensen zo rond de €25
@Naomi_King: beetje donkere foto's, rare compositie bij de rijfoto. Nog lekker dooroefenen en eventueel een tientje vragen voor de reiskosten.
@Brenda_85: qua kleuren en dergelijke vind ik ze top! Alleen mis ik wat scherpte. Lijkt wel of er een ruis over de foto's zit. Kan er natuurlijk ook aan liggen waar je ze geüpload hebt natuurlijk. €20
@Priscilla__: heel nette foto's! Mooi scherp, ze hadden van mij net nog iets 'levendiger' gemogen en ik mis iets, al kan ik er m'n vinger niet op leggen. Ik denk zo rond de €30-€40.
@trysteffy: motor-foto is gaaf, maar de rest is niet volledig scherp of een beetje rare uitsnede. Gewoon dooroefenen.
@Ylvy: nette foto's, maar niet heel bijzonder. Ik lijk met name bij de tweede foto ook wat ruis over de foto te zien. €15
@Believe: had bij alledrie graag wat meer ruimte gezien, vooral bij de pony vind ik het echt 'storend'. Verder jammer van die sprietjes die voor het hoofd komen. Twee laatste mochten van mij ook wat meer kleur krijgen. €10-€15
anne_joy schreef:@evelien1000: welke foto's vind je te licht/donker?Nu je het zegt...die vliegen waren mij niet opgevallen. Dankje, ik ga het aanpassen.
evelien1000 schreef:anne_joy schreef:@evelien1000: welke foto's vind je te licht/donker?Nu je het zegt...die vliegen waren mij niet opgevallen. Dankje, ik ga het aanpassen.
De foto's met de hond zijn steeds wat overbelicht. Wat ik te donker vond zie ik nu niet meerMaar volgens mij stond de witbalans niet goed bij de foto's van het veulen, de foto's zijn te blauw geloof ik. Klopt dat?