Verder een erg gave foto!Roosmarijn, die laatste foto vind ik echt heel netjes!
Hipar, as usual
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vandaar 

Marit schreef:Lieke en ik zijn er gister ook even op uit geweest en wat foto's geschoten
[ITP] Gina voor het eerst op bokt! (Fotoshootje)

Hij was felrood, maar dat stond zo lelijk bij onze roze jassen dat ik hem roze heb gemaakt op elke foto

moest van de week ook op 80 weg stoppen omdat echt een heel peleton aan waterhoentjes besloten om gewoon over te steken van slootje naar slootje stomme beesten
ben erg blij met het resultaat. Maar de foto's zijn alleen maar haar scherp in photphilter en ook bij het uploaden heb ik niet meer de kwaliteit die er 'in zit'
Colorado schreef:Ah, ik dacht al haha. Maar dan ben ik alsnog jaloers!
Zit trouwens nog even naar je eerste foto te kijken en het is niet per se onscherpte, ik vind hem meer te donker denk ik. En volgende keer zou ik de pony niet voor zo'n opstaande stok zetten (als er verder niet meer te zien zijn op de foto).

Hipar schreef:Er komen weer veel leuke platen voorbij! De meerkoeten zitten hier ook in grote groepen bij elkaar. Levert mooie plaatjes op! Alleen jamemr dat ze ook op het wegdek gaan zitten opwarmen en dan massaal aangereden worden... arme beestjes......
Colorado, waaraan zie je dat je sensor vies is?
Mooie sfeer zo met dat tegenlicht. De tweede foto vind ik netjes, maar gewoon en als ik heel kritisch ben, dan lijkt het moment een fractie te laat en ik zou de horizon even rechttrekken