zou iemand hier een witte achtergrond achter willen plakken (en de te grote duim bij mijn handschoen willen herstellen, alleen een achtergrond is ook goed hoor als dit niet morgelijk is) alvast bedankt
lottex
Geplaatst: 27-11-10 19:47
Zou iemand deze foto('s) kunnen bewerken? deze 2 misschien als één samenvoegen met een leuk randje en/of een achtergrondmotiefje & eventueel haar naam erbij (Luna) of misschien een blackfoto van één van deze 2 :
als je zelf een beter idee hebt voor een foto; doe gerust je eigen mening; leef je uit
Alvast bedankt! Edit: Deze heeft eigenlijk een beetje haast vanwege de verjaardag, maar kan iemand deze misschien op een andere achtergrond zetten. Maar die wel realisitisch is ? (bijvoorbeeld gras met een boom ofzo? )
Ik wil dus graag niet 2 paarden in 1 foto, maar heb er 2 achtergronden bij gedaan(dat zijn onze eigen weilanden om het een beetje geloofwaardig te houden) zodat jullie zelf even kunnen kijken wat t beste is alvast bedankt !!
Wie kan van deze foto een avatar maken ? Alvast bedankt !
NienSCHaap
Geplaatst: 01-12-10 20:59
Wil iemand voor mij een bewerking maken van deze merrie. heb helaas op 24-08-2010 afscheid van haar moeten nemen en is ze overleden. daarom wil ik een leuke bewerking hebben van haar liefst een paar mensen die een bewerking maken
Kan iemand van de twee onderstaande foto's, 1 foto maken? Ik bedoel niet dat ze dan naast elkaar geplakt worden, dat je twee losse plaatjes ziet, maar dat het 1 geheel wordt. (deze foto misschien draaien) Dees misschien kleiner maken? Graag even een pb als het gelukt is, anders zie ik de resultaten over het hoofd. Het wordt gedrukt op een tegel als cadeau voor iemand en omdat de jongen op de foto niet in NL is, zijn we niet in de gelegenheid om samen een foto te maken
lottex
Geplaatst: 02-12-10 21:46
Wil iemand voor mij van deze foto een kerstkaartje maken?
mag iets gelijkaardig zijn zoals moonlightje (zie bij resultaten toppic beeldbewerking)
Dhani
Geplaatst: 04-12-10 02:08
Zou iemand deze 2 foto`s samen kunnen voegen op 1 of andere manier?
Zou iemand voor mij een foto willen bewerken die ik op canvas wil laten drukken, het gaat om een paar zonnenstralen die in het gezicht van mijn vriend schijnen. Deze wil ik graag weg hebben voor is de foto op canvas laat drukken.
Anoniem
Geplaatst: 04-12-10 11:16
kan iemand van mijn konijnen een kerstige foto maken? liefst op een kerstbal. in een kerstboom
student
Geplaatst: 07-12-10 10:53
Zou iemand een avatar willen maken van deze foto's?