Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marjon_ schreef:daandriaan schreef:Ik heb zojuist mijn camera verkocht, en ga vanaf volgende maand op zoek naar een nieuwe.
Ik had de Nikon D40. Ik zit nu te twijfelen tussen de Nikon D80 en de Nikon D200.
Welke raden julie me aan?
Ze zijn beide niet meer te krijgen, dus dat word lastig.
Je hebt nu de D90 en de D300.
Voor de D300 is het best handig als je je D40 goed kende, en dat je ook precies weet wat alle 'termen' in houden. Een D300 heeft namelijk alleen M, A, S en P. En er hangt best een prijskaartje gaan.
Waarom eigenlijk eerst je camera al verkopen, nu zit je zonder?
DmNqUe schreef:ik heb nog een vraagje. ik heb de canon eos 500d maar hoe kun je een blackfoto maken me deze camera
jumpgirl schreef:dankje voor de tip elessar!
Nikon zelf schijnt een erg goed merk te zijn. Hoor goede verhalen erover. of zijn er andere merken ook goed?
Welke types kunnen wel een goede zoomlens op?? en hebben nog een redelijke prijs?
Elessar schreef:jumpgirl schreef:dankje voor de tip elessar!
Nikon zelf schijnt een erg goed merk te zijn. Hoor goede verhalen erover. of zijn er andere merken ook goed?
Welke types kunnen wel een goede zoomlens op?? en hebben nog een redelijke prijs?
Voor de D60 heb je ook een goede zoomlens hoor! Bijvoorbeeld de Nikkor AF-S 55-200 (VR) of de Nikkor AF-S 70-300 (VR).
Andere merken zoals Canon, Sony, Olympus en Pentax zijn ook goed. Voor de Canon en Nikon wel meer keuze wat betreft lenzen dan.