Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farouche2 schreef:Hahaha, het mag zeker wel hoor, als het je eigen paard is!
Otje_Merlot schreef:ik dacht ik begin toch maar weer eens een keertje aan een lijst deze keer kleiner dat wel.![]()
Zet je maar op mijn lijst als ik jou paard of jou pony moet tekenen ik vraag er niets voor.
1.
2.
3.
4.
5.
zet er wel bij waar de foto van jou paard/pony staat.
Hypofocus schreef:Nee... als er copyright op een foto zit, mag deze niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de maker op welke manier dan ook verveelvoudigd, gekopieerd of gemanipuleerd worden. Bewerken en natekenen vallen daar dus ook onder.
Op alle foto's die iedereen zelf maakt zit in Nederland automatisch copyright/auteursrechten, dus zodra je een foto wilt natekenen die niet van jezelf is, heb je daar toestemming van de fotograaf voor nodig, ongeacht van wie de pony/paard is.
Maar in dit geval heeft Smeetjoew heel netjes gevraagd aan me of het mocht, en ik heb haar mijn toestemming gegeven. Dus de foto mag nagetekend worden.Farouche2 schreef:Hahaha, het mag zeker wel hoor, als het je eigen paard is!
Otje_Merlot schreef:Otje_Merlot schreef:ik dacht ik begin toch maar weer eens een keertje aan een lijst deze keer kleiner dat wel.![]()
Zet je maar op mijn lijst als ik jou paard of jou pony moet tekenen ik vraag er niets voor.
1.sheebke- foto's op pagina 409
2.
3.
4.
5.
Ik teken op A4 papier en met allerlei verschillende potloden met houtskool of schilderen kan ook maar daar ben ik wat minder goed in als je wat anders wilt dat gewoon A4 papier en potloden moet je dat maar zeggen als je niets daarover zegt doe ik gewoon op A4 papier en met potloden.
Citaat:Otje_Merlot schreef:
ik dacht ik begin toch maar weer eens een keertje aan een lijst deze keer kleiner dat wel.
2.
3.
4.
5.
zet er wel bij waar de foto van jou paard/pony staat.quote]Otje_Merlot schreef:
ik dacht ik begin toch maar weer eens een keertje aan een lijst deze keer kleiner dat wel.
2.lotteluvah- foto's op pagina 401
3.
4.
5.
zet er wel bij waar de foto van jou paard/pony staat.Otje_Merlot schreef:
Otje_Merlot schreef:ik dacht ik begin toch maar weer eens een keertje aan een lijst deze keer kleiner dat wel.![]()
2.fairytail--> foto's per pb of via mail staan ook hier maar heel ver terug
3.
4.
5.
Fairytail schreef:Otje_Merlot schreef:ik dacht ik begin toch maar weer eens een keertje aan een lijst deze keer kleiner dat wel.![]()
2.fairytail--> foto's per pb of via mail staan ook hier maar heel ver terug
3.
4.lilykashmir--> foto's per pb
5.
1. de mijne mag je erbij zetten: Nyouth,een bruin wit gevlekte Quarter horse,die op pagina 407 te vinden is :d
Groetjes
2.
3.
4.
5.