@_BlackPearl_ : Meer kon ik er niet van maken, misschien dat een ander dat wel kan hoor!
Marloes
Geplaatst: 03-05-09 19:46
Ikwashier schreef:
Love_Sanne, welk programma gebruik jij? (Als ik dat mag weten)
Photofiltre en om het draadje weg te werken/bij te snijden enz. Picasa. Maar het zwart/wit&gekleurd-verschil heb ik gedaan met Photofiltre, als je ff googelt kan je het zo downloaden
Ikwashier
Geplaatst: 03-05-09 20:05
Oke, ik gebruik ook Photofiltre en Picasa³. Ik dacht, misschien heb je een nieuw bewerkprogramma voor mij in de petto.
Marloes
Geplaatst: 03-05-09 20:05
Voor Eline!: Deze is 'gewoon' hoe contrast en kleur op het orgineel was; En op deze nog een beetje ermee 'gespeeld' Beetje mislukt, maarja
Marloes
Geplaatst: 03-05-09 20:06
Ikwashier schreef:
Oke, ik gebruik ook Photofiltre en Picasa³. Ik dacht, misschien heb je een nieuw bewerkprogramma voor mij in de petto.
Ik ben ook opzoek naar een nieuw, goed bewerkingsprogramma... Iemand enig idee?
@XVanity22, ik haal dat altijd weg met Picasa, daar kan je kiezen voor Retoucheren, zo heb ik daar het draadje weggehaald bij de foto van ehmm...van degene waarvan ik de naam ben vergeten Maar als je daar hele halsters mee weghaalt wordt het niet mooi meer, ben ook wel benieuwd hoe mensen dat doen, hele halsters weghalen @Trudel, wow, Mooi! Er zit alleen nog een lichtblauw vlak tussen de benen van het paard (Rechtsboven) Valt op zich niet heel veel op... Maar toch