hilly200 schreef:Jeetje dat van die sportstand vind ik ook wel erg, vraag me dan af waarvoor je het doet. Het doel van een spiegelreflex is toch naar mijn mening meer opties hebben en creatiever te kunnen zijn.
Geld vragen zou ik ook niet doen, kan zelf heel kritisch zijn en zie genoeg mensen om me heen die foto's maken op de auto standen en al geld vragen. Sterker nog ik durf mezelf nog niet eens een fotografie naam oid te geven omdat ik mezelf niet goed genoeg vind.
Ik ga ook vaak zelf achter mijn shoots aan, vraag om modellen of benader mensen die bijvoorbeeld jonge diertjes hebben.
Zo ga ik binnenkort naar een nestje pups........en dat is binnen.....dus dat word weer een uitdaging voor mij. Ik mag ze schieten en de eigenaar noemt dan mijn naam bij het gebruik van de foto`s. Dat is precies net leuk.
Heel af en toe schiet ik iets wat een klein beetje betaald en dat is dan weer omdat die mensen dat zelf zo willen.
Op mijn beurt krijg ik dan weer een beetje van mijn gemaakte kosten terug.
Want sja...fotografie is gewoon ook een dure hobby naast het paard wat ook vriendjes met de DA aan het worden is
Het woord fotograaf komt bij mij ook met pijn in de mondhoeken de mond uit hoor
Maar zodra jij die persoon bent die op dat knopje van de camera drukt word je al snel zo genoemd.
Qua inhoud van dat woord vin dik mezelf daar ook echt nog lang niet in passen........maar het beestje moet een naampje hebben, dat is het meer denk ik.