kani_ejj schreef:Jammer geen commentaar op m'n foto van week 1 ?
Zou het kunnen dat jouw foto niet is opgenomen op de lijst?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Racheel schreef:Lizaa01 Mooie foto! Ik denk dat hij in zwart-wit ook echt heel gaaf is! En dat heb ik met flickr ook inderdaad
Lizaa01 schreef:Racheel schreef:Lizaa01 Mooie foto! Ik denk dat hij in zwart-wit ook echt heel gaaf is! En dat heb ik met flickr ook inderdaad
Dankjewel! Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd in zwart-wit eigenlijk, zal ik ook eens een keer doen!
O haha, ik dacht al dat het aan mijn foto's lag. Upload jij nu ergens anders mee?
Hebben meer mensen dit? Dat de foto's op flickr ineens heel veel scherper zijn dan dat ze op je pc zijn?
Bellatrix schreef:Ik heb op bijna alle foto's van week 2 commentaar gegeven...mis er alleen een paar van vandaag. Als je het per dag bijhoudt is het net te doen.Maar al het commentaar in 1x vind ik veel te veel.
De foto van week 3 moet in de 7 dagen ervoor gemaakt zijn toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Bellatrix schreef:Ik heb op bijna alle foto's van week 2 commentaar gegeven...mis er alleen een paar van vandaag. Als je het per dag bijhoudt is het net te doen.Maar al het commentaar in 1x vind ik veel te veel.
De foto van week 3 moet in de 7 dagen ervoor gemaakt zijn toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Fennee schreef:Ik bedoel onderstaande NIET aanvallend:
Ik persoonlijk vind het eigenlijk best wel vreemd dat sommige mensen nu al week 3 klaar hebben staan terwijl week 3 pas over een kwartier begint. Dan vind ik het persoonlijk een week 2 foto omdat hij niet in weel 3 is gemaakt.
Maar dat is mijn mening!