RandyOrton25, de uitsnede vind ik zelf niet helemaal fijn, doordat hij krap oogt. De lichte sepia vind ik wel mooi! Marit: de achtergrond zo is gaaf, echter lijkt mijn huid nu wat te donker. Ook door de lichte zweem over het hoofd is het ene oog donkerder dan de ander, lijkt net alsof ik scheel kijk . De bewerking van femkesofie is ook wat te krap (net waar de schouders aflopen). De vegen vind ik ook niet zo fijn kijken. Het heeft wel een oude uitstraling! Belletrix: mooie kleuren! Ben ginger Makeup knalt er lekker uit. Ja, fijne bewerking! Flux; uitsnede origineel en hij werkt wel zo. Het gesofte vind ik niet zo mooi, is té. De bewerking van _Sanne is naar mijn idee wat te geel/oranje en te fel van contrast. Er ontstaan wat uitgebeten plekken. NatassJa: mooie uitsnede! Goed in balans en de kleuren vind ik ook fijn. Mijn ogen knallen JNSW: het blauw van de schaduw en het gele van de huid werkt opzich wel, maar het geel is naar mijn idee te fel van kleur, waardoor de huid donker lijkt. De lichtvegen op de achtergrond is oogt slordig. Jespri: prima uitsnede. De kleuren zijn echter naar mijn smaak te warm en de kwaliteit lijkt slechter. Mis over het geheel ook contrast. Vind die van Fair ook mooi gedaan, subtiel bewerkt.. mijn stem gaat naar NatassJa vanwege de balans in de foto en de kwaliteit is behouden.
Mijn stem gaat naar Fair! Ging tussen JNSW en Fair, maar bij JNSW heb ik het idee dat je de schaduw hebt geprobeerd weg te werken. Ziet er wat apart uit.
Heb niets te doen (ziek) dus ik beoordeel even mijn keuze! Ik vind die van RandyOrton25 heel netjes! Ook leuk met dat zwart wit, al vind dat er nu wel erg veel ruis te zien is. Had wel wat meer zwart/wit contrast in gemogen. Die van Marit vind ik gelijk heel sprookjesachtig worden! Wat ik normaal wel mooi vind, maar bij zo'n foto wat minder. Bewerking van femkesofie vind ik net te krap of juist net te ruim uitgesneden. Ook die waas eroverheen vind ik wel jammer, het leid nogal af. Bellatrix' dr bewerking vind ik de wenkbrauwen té kleurig, mijn ogen vielen er gelijk op Wel goed licht van kleur! Flux' bewerking vind ik grappig, krijg een beetje barbiepop idee! Onwijs egale huid. Nét te veel! Uitsnede vind ik wel leuk _Sanne, nette uitsnede, alleen wat te geel. Het doet me denken aan een Instagram filter! NatassJa, top! Ik stem hier ook voor NatassJa, omdat ik het mooi vind dat hij nét niet zwart/wit is en nog wel wat kleur heeft! Beetje vampier idee Bij de bewerking van JNSW is de hele schaduw blauw geworden. Misschien ligt het aan mijn computer, misschien ook niet, maar het is echt fel blauw Jammer, want ik vind de bewerking op zich zelf bij het gezicht wél erg mooi! Van Jespri vind ik het heel erg gaaf aangezien het een soort van ansichtkaart idee krijg, een oude ansichtkaart, vind het erg mooi! Vond alleen bij wat plekjes de weggewerkte schaduw beetje slordig, maar verder heel netjes! Van Fair vind ik hem heel erg mooi helder en goed licht bewerkt.
Ik had hem wel bewerkt maar was niet tevreden dus had hem uiteindelijk niet ingestuurd. Mijn stem gaat naar Natasja. Ik vond haar bewerking erg mooi ingetogen en passend bij de foto.