Ik ga het ook indd, dat mijn foto een beetje raar upgeload was. Zo beter?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
: kgambler @ [BEU] Mooie plekken om paarden te fotograferen en te rijden? 
Die oogjes knallen er ook lekker uit!
Ik weet niet, maar mijn Sony mag ik niet altijd
Vooral het scherpstellen, dat is amper te doen als je hem op automatisch zet. Lipydo schreef:Vandaag de Canon EOS 3 opgehaald, and i'm in love. Wat een verademing zeg die bijna 100% zoeker! En de AF is ónwijs snel. Gelijk ISO 400 kleurenrolletjes gehaald en het schieten kan beginnen! Camera zag er nog picobello uit trouwens. Nu hopen dat de ontwikkelingen goed gaan Hihi. Ik voorspel geen problemen met fotograferen omdat hij op een digitale EOS lijkt, er mist alleen een grote preview scherm en een geheugenkaartje haha.
Ben in mijn nopjes.
voor als je goedkoper wil oefenen, bij de Hema verkopen ze kleurenrolletjes (ISO 200) in pakjes van 3 en als je dan de bon op de zijkant van het doosje meeneemt als je het bij hun laat ontwikkelen hoef je de ontwikkelkosten niet te betalen. Scheelt toch weer, zeker met oefenrolletjes.
Heb ISO 400, de 200 was op. Kan nu dus 120 foto's maken, ben nog wel even zoet ^^ Zal uiteraard laten zien wat eruit gekomen is. 

Lipydo schreef:OOOOH Fiffil, die tas! Wauw. Jaloers! Haha. Mooi setje hoor.
Toevallig was ik gelijk doorgegaan naar de Hema voor de rolletjes jaHeb ISO 400, de 200 was op. Kan nu dus 120 foto's maken, ben nog wel even zoet ^^ Zal uiteraard laten zien wat eruit gekomen is.
Misschien de ouwe van mijn vader eens uit de kast halen, die heeft een Nikon FE
Elin_ schreef:Lipydo schreef:OOOOH Fiffil, die tas! Wauw. Jaloers! Haha. Mooi setje hoor.
Toevallig was ik gelijk doorgegaan naar de Hema voor de rolletjes jaHeb ISO 400, de 200 was op. Kan nu dus 120 foto's maken, ben nog wel even zoet ^^ Zal uiteraard laten zien wat eruit gekomen is.
Hihi ,vind je het dan niet vervelend dat je niet direct resultaat ziet??
Automatisme ten top: na de sluiter gelijk op je camera kijken; waar het schermpje mist 

Milan_lover schreef:Ik doe het nu met picturepush

Die van jouw fiffil... gave stijl heb je toch!

al zou ik persoonlijk wel teugels er aan laten. 
met mijn hunter hoofdstel 

Maargoed, ik weet het, het hoort een beetje bij die spaanse paarden..