Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fammiie_x schreef:imd, soms kan je het niet proberen
Ik heb mijn D40 ook gekocht en toen wist ik alleen wat ik er een beetje mee kon gaan doen etc.
ook nog nooit uitgeprobeerd
imd schreef:@Jorine_Falco; Heb je wel eens een andere dslr geprobeerd? Ik zou als ik jou was eerst nog minstens een proberen voordat je er een koopt. Dat de D40 fijn is is leuk, maar misschien is de D60 of de EOS400D wel veel fijner.
Jorine_Falco schreef:imd schreef:@Jorine_Falco; Heb je wel eens een andere dslr geprobeerd? Ik zou als ik jou was eerst nog minstens een proberen voordat je er een koopt. Dat de D40 fijn is is leuk, maar misschien is de D60 of de EOS400D wel veel fijner.
Is ook goed.. Die aanbieding geldt ook in de winkel?
_Charlotte_ schreef:hee hallo,
ik zie dat sommigen de canon 40D wilen of hebben,
heeft iemand voorbeeld fotos van deze camera en dan bedoel ik meer portret foto's?
en is hij geschikt voor portret & fashion of is het toch meer een camera die geschikt is voor sport e.d? of moet je daarvoor juist voro de lenzen kijken ? ik wil verder in portret en fashion moet ik dan een camaera hebben die daar geschikt voor is of zijn het de lenzen die je daarvoor moet hebben?
en ik heb ergens gelezen als ik de 40Dzou kopen, dan moest je er apart een zonekap bij aanschaffen>?
Claudia__ schreef:Over welke 400D heb jij het imd? Die van Canon?
Mijn broer heeft die in juni gekocht voor ongeveer 446 euro (inclusief kitlens) en hij krijgt nog 60 euro terug van Canon.
Dat zijn eigenlijk de mooie aanbiedingen waar je het van moet hebben, denk ook dat ik wacht tot er weer aanbiedingen komen volgend jaar ofzo.
Claudia__ schreef:Olympus camera's zijn ook wel goede kwaliteit toch?
DJoysDesignz schreef:Claudia__ schreef:Olympus camera's zijn ook wel goede kwaliteit toch?
Ik heb Olympus E-400 en werkt echt prima!
Claudia__ schreef:DJoysDesignz schreef:Ik heb Olympus E-400 en werkt echt prima!
Ik heb op jouw website gekeken en vind echt dat jij hele mooie foto's maakt.
Het ligt natuurlijk wel aan degene die de camera bedient, maar toch.
Volgens mij is hij ook wel redelijk betaalbaar, wat ik zo zag op die kamera-expres.
Jorine_Falco schreef:Mijn max budget is 380