Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:zo, nu gaan we een beetje melig offtopic zitten doen.. *herstelt zichzelf en kijkt jullie streng aan*we gaan nu gewoon weer verder in de ontopic fase
smeetjoew schreef:@lotteluvah: laat maar zien die foto's
@Amanda: wat een PRACHTIGE foto's zeg!! zou ik de andalusier, arabier, welsh en je eigen partout foto's mogen gebruiken? gelieve wel hoofdfoto's, dat ben ik er vergeten bij te zetten, IK WIL HET LIEFST ALLEEN HOOFDFOTO"S
alvast super bedankt!![]()
![]()
Amanda schreef:Heb je misschien voorbeelden?
rosa_stables schreef:Wil je Andor dan natekenen, onderaan als ik het goed onthouden hebt, op blz. 372. Alvast heel erg bedankt!
Renee91 schreef:Zou iemand mijn paard na willen tekenen..
Ik kan er iemand heel erg veel plezier mee doen die erg nare dingen achter de rug heeft. Ze zou heel graag een mooie tekening van haar in haar woonkamer hangen zodat zij ieder moment van de dag ernaar kan kijken. Zou iemand het leuk vinden om te doen?
Bonita14 schreef:[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=O3J8WTPR[/img]
Edelweis1 ;
Je mag deze wel proberen als je wiltAls ze duidelijk zijn moet je even zeggen welke je tekent
Anderen mogen hem ook proberen hoor
Fijne feestdagen allemaal
Groetjes Sharona
smeetjoew schreef:Lijkt me niet toch... Als je tekening met foto niet overal rondstrooit op het internet is het wel goed hoor denk ik. Als je de tekeing voor eigengebruik gebruikt (zoals uitprinten en op je kamer hangen.) dan is het wel goed volgens mij, alleen mag je niet al die foto's zomaar kopieren en op het internet plaatsen. Maar vragen kan nooit kwaad, meestal reageren ze heel positief en willen ze je tekening ook wel zien![]()