- automatisch
- custom
- fine (zonnetje)
- schaduw
- fluorscent light-1
- fluorscent light-2
En kan iemand mij uitleggen wat er precies mee wordt bedoeld?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paoline schreef:Even een vraagje over de Fuji Finepix S5600, als ik buiten paardenfoto's wil maken, welke witbalans kan ik dan het beste kiezen?![]()
- automatisch
- custom
- fine (zonnetje)
- schaduw
- fluorscent light-1
- fluorscent light-2
En kan iemand mij uitleggen wat er precies mee wordt bedoeld?
NonaWen schreef:Ik heb net een Canon AV-1 + jaja.. fotorolletjes op zolder opgedoken![]()
maar ik krijg het rolletje dr niet in he!Njah, niet goed
xDramaQueen schreef:kokomo, welke merk vind je t beste qua spiegelreflex? canon?nikon? olympus? sony of misschien pentax? wat is jou mening en waarom?
xDramaQueen schreef:Super dankjewel! je ziet inderdaad veel nikon D80, ik vind er niets aan ik heb vorige week een nikon in me handen gehad D40, op autostand stond hij maar ik met me compact camera stak er veel hoger bovenuit toen we van t zelfde een foto maakte, had niet dit verwacht en t was een hele erge afknapper. Sony hoor je zo weinig net als olympus maar als ik foto's zie lijkt t me best wel wat, hoe zit t met de nieuwste pentax K10D geloof ik? voor alsnog gaat mijn voorkeur uit naar de Canon.
daandriaan schreef:Ook ik vraag ffiets;
Ik heb een camera een, weet niet precies welk merk. maar als ik zeg maar een foto maak dan krijg ik een vétte ruis! En mijn batterijen gaan echt heel hard. Ze zijn binnen 10 minuten leeg, helemaal nieuw??
oneilltje79 schreef:Wat ben ik blij dat ik dit topic heb gevonden![]()
Ik heb net mn fuji finepix s5700 binnen, maar met een franstalige gebruiksaanwijzing![]()
kan iemand me mss vertellen met welke stand ik het best rijfoto`s neem in een binnenbak en waar de multishot-functie verstopt zit?
En wat betekent het knopje met het fototoestelletje bovenop en de F aan de achterkant?
Misschien hebben jullie nog meer info over de meest gebruikte functies/instellingen?
x_Marr schreef:Ik heb ook een vraag, ik krijg de overbelichting op sommige foto's niet weg, ik heb al een paar dingen geprobeerd(iso veranderen, WB veranderen, scherpstellen op dat punt wat overbelicht wordt en dan belichting vastzetten en dan scherpstellen op het goede punt).
Ik heb de Canon eo 400D, wie kan me helpen?