Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenlover schreef:mensen die een tekening willen , ik heb besloten om nog een tijdje opnieuw helemaal gratis te tekenen! als je een tekening wil, pb me dan snel , want ik neem nog maar enkele opdrachten aan!!
mensen die een tekening aaangevraagd hadden toen ik wat geld vroeg krijgen hun tekening dan ook natuurlijk gratis
ik heb dit besloten omdat ik toch nog wat wil oefenen op de dubbeltekeing, dus als je een gratis dubbel tekening van je paard wil (zie voor voorbeeld en info mijn site in mijn onderschrift) pb me dan nu!!
met dubbeltekening bedoel ik dus een paardnhoofd+ klein paardje
1234 schreef:Ik ga waarschijnlijk zaterdag nog foto's maken van een mooie fjord van mijn manege(zie mijn profiel voor 1 voorbeeld foto van Valebu
) dus als je interesse hebt?....
![]()
zeg het dan maar... als iemand nog bepaalde foto's wil hebben van een fjord? of een draver... want ik ga van m'n lievelingspaard (draver) dan ook waarsch. gelijk een fotoshoot maken
ArabLoverr schreef:1234 schreef:Ik ga waarschijnlijk zaterdag nog foto's maken van een mooie fjord van mijn manege(zie mijn profiel voor 1 voorbeeld foto van Valebu
) dus als je interesse hebt?....
![]()
zeg het dan maar... als iemand nog bepaalde foto's wil hebben van een fjord? of een draver... want ik ga van m'n lievelingspaard (draver) dan ook waarsch. gelijk een fotoshoot maken
Graag..Als het maar mooie foto's zijn..
Rajn ofzo datis ook een mooi beestje! En watbetreft die draver.. kun je bewegings foto's maken.. En dan graag met het hoofdje: zijaanzicht..
Als het kan
Alvast bedankt
ArabLoverr schreef:Wie heeft er nog een haflinger of fjord in de aanbieding..?
heidehofs schreef:dierenlover schreef:mensen die een tekening willen , ik heb besloten om nog een tijdje opnieuw helemaal gratis te tekenen! als je een tekening wil, pb me dan snel , want ik neem nog maar enkele opdrachten aan!!
mensen die een tekening aaangevraagd hadden toen ik wat geld vroeg krijgen hun tekening dan ook natuurlijk gratis
ik heb dit besloten omdat ik toch nog wat wil oefenen op de dubbeltekeing, dus als je een gratis dubbel tekening van je paard wil (zie voor voorbeeld en info mijn site in mijn onderschrift) pb me dan nu!!
met dubbeltekening bedoel ik dus een paardnhoofd+ klein paardje
zou je ook een tekening van mijn paardje willen maken?
foto's staan in het topic op bladzijde 40, of ze zijn wel te vinden in mijn profiel.
alvast bedankt![]()
heidehofs
alena schreef:als jullie nog een leuk paardje willen om na te tekenen Graag
alvast bedankt
Anoniem schreef:
Iemand geinteresseerd in een oog?