Ik weet niet of het mogelijk is....maar ik vroeg me af of iemand misschien op deze foto die achterste twee paarden en evt. het halster weg zou kunnen halen? Alvast heeel erg bedankt
ik wil wel foto's bewerken en glitternamen maken en Tesz_Candy als je wil mag je wel foto's uit mijnn profiel bewerken en je mag ook wel in het blaum met een sierlijk letter typen schrijfen dewie in het rood ook sierlijk miss mo en in het zwart ook sierlijk wanagi
Wil iemand deze foto's bewerken? De hond heet TESS
en hier een nog wat grotere opdracht: Wie wil bij deze foto mijn broertje, de riem wegwerken en de flits ogen wegwerken?? Ik hoop dat dat lukt en als je het leuk vind mag je het krukje en de mand waar Tess overheen springt vervangen door een andere (gekke) hindernis. Ook de gele stoel mag wegewerkt worden. Of tewel een andereachtergrond, met een andere hindernis.
Ahum, dat zijn een beetje heel veel eisen. Alvast MEEEGA bedankt als iemand hier de tijd voor wil nemen!!
ik had foto's bewerkt maar die zijn te klein om te uploaden bij mijnalbum maar de foto's waren er te klein voor wie weet een goede upload site en bewerk programma?