Ik wil ook graag een tekening van mijn vz pony, maar moet nog foto's zoeken/maken. dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mijn lijstje:
1. Elsemieke
2. Farouche2
3. Verosjaak
4.
5.
Goddess schreef:Wie heeft er een licht gekleurd paardje voor mij om te tekenen. Ik ben vandaag eens even lekker wezen shoppenen heb wat pastel krijt gekocht en zwart papier. Ik heb t nooit met pastelkrijt gewerkt, maar ik heb binnen een 2 uurtjes mijn paardje op papier gezet.
Ging best aardig moet ik zeggen. Nu zoek ik een goede hoofdfoto, met veel detail. Het lijkt me het mooist om een vos te tekenen op zwart papier. Wie o wie???
hier het voorbeeld van mijn paardje in 2 uurtjes tijd. Foto is helaas gemaakt met mn webcam (die ook nog eens ingebouwd in mn laptop zit) dus de kwaliteit is absoluut bagger..... in het echie is de tekening veel strakker en ontzettend veel detail is weggevallen (vooral het hoofd, de webcam focust nogal op de bles)... volgende keer met mn digi proberen....
http://pic17.picturetrail.com/VOL805/28 ... .jpg[/img]
en hier de foto, niet de makkelijkste helaas doordat er veel detail ontbreekt....
Farouche2 schreef:Doe je het nu gratis of niet FlynnlOver, omdat je het eerst voor geld deed?
Sjietaah: Ben aan je paardje bezig. Het is zo een foto van dat ie in de sneeuw staat, maar ik teken alleen Amy![]()
Hij lukt aardig, moet aaleen nog hoofdje, manen/staart, en de onderstukjes van de benen.Het gaat goed
Citaat:Mijn lijstje:
1. Elsemieke AF!!
2. Farouche2 AF!!
3. Verosjaak BIJNA AF!!
4. JuulenJulia
5.