Uiteraard! lees de OP even goed door zodat je weet wat de 'spelregels' zijn die we aanhouden
NESCAFE
Geplaatst: 15-05-20 17:18
Dank je wel That'sme. Ik ga eens kijken of dat anders kan. Ik probeer te oefenen met hard zomerlicht maar voor deze week 20 toch maar de schaduw gekozen op een zonnige dag:
Bedankt voor de feedback. Ik heb even gekeken maar te donker vind ik hem niet. Maar smaken verschillen dus helemaal prima hoor! En jij vindt mijn foto's scherp? Blij dat te horen!!
Thats_Me
Geplaatst: 16-05-20 07:58
Kan ook zijn dat mijn scherm zelf aan de donkere kant is. Heb nog even het bericht van Fem bekeken. Ook daar blijft de foto voor mij zwart met wat vage vegen. Kan er niet uithalen. Ik vind het wel erg tof dat je aan een project bezig bent. Heb zelf voldoende ideeën maar de tijd ontbreekt om echt aan een project te beginnen.
Ik denk inderdaad dat je scherm dan te donker is. Het is ook een vrij donkere foto (foto gemaakt in de studio met zwarte achtergrond), echter is op mijn scherm toch wel goed te zien dat er meer op staat. Maar kan me voorstellen dat je even raar stond te kijken als je niets anders zag dan zwart.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 16-05-20 16:55
Week 20. Ik hou toch zoveel van mijn mooie meisje.