Iedereen weer bedankt voor de feedback
. Mijn feedback voor de rest van week 6 en week 7 tot nu toe:
Sicayes Mooi in beeld gebracht. Leuk dat je het detail zo goed kan zien in de rups. De lijnen leiden ook mooi naar de rups en de scherpte ligt precies goed.
Ismy Deze vind ik helemaal af, heel mooi gedaan. Misschien dat je de lichtbron nog iets lager had kunnen zetten dan had je denk ik een zachtere schaduw gehad onder haar ogen/wang.
CastaMickey Hij is juist technisch wel goed maar op creatief vlak kan je je nog lekker uitleven met je nieuwe pony 
kirsten4 De ruis stoort mij niet, nette foto van een lieve hond.
Murosch Ik denk dat de camera het best moelijk heeft met scherpstellen door glas en als ze dan ook nog snel zijn
Misschien toch handmatig scherpstellen en wachten tot ze in focus zijn.
Neverland Zeker voor een telefoonfoto is hij juist heel gaaf geworden. Geen standaard plaatje in elk geval.
Bellatrix Netjes belicht en mooi scherp. De achtergrond vind ik wat te druk.
Calice Lieve foto.
Luckyy80 Je kunt altijd maar op 1 scherpstelpunt scherpstellen, voor de rest moet je de scherpte bepalen met je scherptediepte. Dus niet met een lage f waarde fotograferen als de ogen niet op dezelfde afstand van de camera staan. En het scherpstelpunt precies in het oog zetten als je van zo dichtbij fotografeert.
MarijeR Het blijft een schattig veulentje. Hij zou naar mijn smaak iets meer in het midden mogen staan.
Appelstroop Geen opmerkingen.
magda_90 Geen opmerkingen.
Moirin Wel een mooi katje maar je had erg vlak licht. (Weinig contrast)
EskeGirl Lieve foto 
Nayomie Op zich geen verkeerde foto toch? Lekker dooroefenen 
Ingvild Gave locatie zeg, mooi gedaan.
CrazyIris Mooi foto, ik houd altijd wel van mat zwart. Ik zie alleen een vreemd wit randje om de bloem heen, alleen geen idee wat het is of wat de oorzaak is.
Sanne_com Lekker intense blik zo, mooi in beeld gebracht met deze compositie.
JewEmm Leuke foto.
Niobe Ook mooi in beeld gebracht. Ik zou denk ik nog geprobeerd hebben het ijs wat te verscherpen of er meer contrast in te brengen zodat de aandacht daarheen gaat. Mooie foto!
hamsterfan Je model kijkt leuk, de compositie is goed. Een geslaagde foto 
Asselruiter Het is belangrijk om je scherpstelpunt bewust te kiezen maar in dit geval zou ik de scherpte liever op de ogen gezien hebben omdat die nog zo goed in beeld zijn. Daar kijkt je meestal toch het eerste naar. Verder een prima foto.
horsesm Geen opmerkingen.
S_imonee Geen opmerkingen.
Deetjeeuh Mooie foto.
_xrose Hij is denk ik wat overbelicht maar dat zijn ook wel moeilijke lichtomstandigheden in de felle zon.
Laura_Stella Nette foto, voor het mooie zie je denk ik net iets te weinig detail in de bloemen.
_Balou Geen opmerkingen.
Gub Mooie kleuren, het roze op de overgangen is wel een beetje hard geworden.
Tivara Ook mooie kleuren en sfeer. Ik heb er even een tijdje naar gekeken maar mis denk ik toch een beetje iets om op te focussen. De blaadjes zijn niet onscherp naar het hartje scherp zou ik prettiger hebben gevonden.
jesicaaaa Nette foto.
Tigress Geen opmerkingen, netjes gedaan.
Agossie Geen opmerkingen, netjes gedaan.
Joysieee Leuk dat het schaap zo recht de camera in kijkt. Nette foto.
caaramel Mooie foto!
Revanches Heel consistent goede foto's elke keer, deze is ook weer mooi!
Stumper_ Zoals je zelf al zei het kleedje inderdaad en misschien nog een iets lager standpunt. Nu lijkt het alsof je van boven naar beneden de foto in kijkt.
Shiloh Geen opmerkingen, netjes gedaan.
En week 7 ook alvast:
Murosch Mooi in zwart wit en een leuk moment.
peca Prachtig!
Calice Schattig moment, verder geen opmerkingen.
Lolleke Wel mooi door zijn eenvoud.
horsesm Leuk standpunt en compositie. Netjes.
louiisaa Geen opmerkingen, netjes gedaan. Mooie foto!
Luckyy80 Geen opmerkingen, netjes gedaan.
GerdjeHoran Geweldig met die lichaamstaal van de honden, het bord erbij is ook past ook helemaal.
Eefsel2109 Geen opmerkingen, netjes gedaan.
xMaxxiee De bloessem in prachtig, ik vind alleen de hoeveelheid takken wat overheersen hier. Meer verder nette foto!