Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessica_1998 schreef:Dankje! Ben t ermee eens.
Hoop dat ik van de week even tijd heb om buiten foto's te maken. Dat is meer mijn ding haha
magda_90 schreef:Jespri schreef:Ik heb geen Facebook.
Hoop niet dat iedereen daar gaat posten en dat dit topic alleen nog bedoeld word voor de foto's.
Exact om deze reden zit ik nu een klein beetje te twijfelen of FB wel zo handig is?
Sicayes schreef:Irene96 Wauw! Super gaaf zeg! Heb je jezelf nu in de kleurenpoeder gerold :’) zonder dollen, gave en indrukwekkende foto. Ik wil ook wel eens stoeien met een zelfportretje..
Ash_ schreef:Sicayes: Wat stom zeg, ga het dadelijk thuis gelijk veranderen, heb er diverse mensen naar laten kijken maar helaas is het niemand opgevallen, thanks
Indd mist de scherpte in de foto, heb amper honden nog gefotografeerd en ben dat nu vooral aan het oefenen.
Sicayes schreef:Aah zo, dan snap ik het.Ik dacht dat ze iets wilde laten zien o.i.d. soms denk ik te moeilijk terwijl het antwoord zo logisch is
Wennen zeker, manueel schieten? Ik zit ook nog wel eens te klooien, helaas nog geen automatisme bij mij geworden om alles direct goed in te stellen!