Ben ook totaal niet tevreden over deze oude foto die ik nu inlever, maar het is even niet anders..

Week 2:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Feedback schreef:Samenvatting van week 1 - 2014:
Agossie
Die doet het niet meer.
Ann_Pam
Leuke foto. Alleen de linkerkant stoort iets, vooral omdat je rechts een leuke flair hebt. Door de volgende keer iets naar rechts te staan bijvoorbeeld, kun je dit voorkomen.
Ash_
Op zich leuk. Vuurwerkfoto's zijn imo nog leuker als je iets van de omgeving meeneemt. Bijvoorbeeld gefotografeerd door de takken van een boom o.i.d. Nu is het alleen naar vuurwerk, snap je?
Asselruiter
Hoewel het een rustige foto is, doet het mij niet veel.
Babel
Leuk sfeervol moment!
Balou_k
Mooi portret. Alleen wat technische dingetjes:
- Is niet helemaal scherp;
- Wat loze ruimte aan de bovenkant;
- Volgende keer iets door de knieën;
- Storende achtergrond.
Bellatrix
Nog even de kers op de taart: horizon rechttrekken en dan
binky
Typfoutje.Mooie slogan voor het begin van dit project!
Bumblehorse
Het hekwerk op de voorgrond stoort iets en wellicht de volgende keer meer een panorama maken? Prachtig is ie zeker!
calice
De twee knuffelmensjes.Mooie sfeer als gewoonlijk. Technisch wat te donker en wellicht meer door je knieën?
C_estmoi
Helaas doet deze foto mij niet veel. Het is niet veel anders als een witte bol op een zwarte ondergrond. Probeer de foto meer te laten spreken.
chip
Mooi gekaderd al zijn de paarden een tikkeltje overbelicht.
Deetjeeuh
Op zich interessant, maar ergens ook niet. Ik kan de vinger er even niet opleggen.
DmNqUe
Mooie portret met een mooie achtergrond, al vind ik hem van onder te krap gekaderd. Probeer de volgende keer ook door je knieën te gaan waardoor de compositie verbeterd.
eclair98
Leuke foto, maar niet iets waar ik technisch iets op kan zeggen.
EngeltjeS
Het is een mooie foto, maar toch valt de dame wat weg in de foto vanwege de achtergrond. Ik denk dat een beboste achtergrond of juist meer een lege beter was geweest. Ook is er wat loze ruimte.
faatxhorse
Mooie, interessante lijnen. Goede timing!
Fellow
Leuke foto, mooi lichtinval. Al doet de achtergrond een beetje breuk op het gehele plaatje.
Fennee
Leuk moment te pakken, al zou je de volgende keer door de knieën kunnen gaan om het standpunt interessanter te maken. Ook is hij niet helemaal scherp.
Fenneeee
Mooi portret, al vindt ik hem persoonlijk te donker.
Gub
![]()
Hanna_94
Wellicht iets te donker maar verder.
HeavensLove
Mooi portret, maar ik zou bij dergelijke bitten geen teugels/lijnen wegwerken omdat dit nu heel raar vertekend.
Iejoorr
Net als bij C_estmoi doet deze mij niets.
Irene96
Persoonlijk vindt ik deze te licht en te blauwe. Jammer, want de compositie is prachtig i.c.m. een mooi model.
ismy
Interessante foto, al vind ik het contrast tussen de felle ballon en de donkere achtergrond iets te groot. Nu wordt mijn aandacht alleen naar de ballon getrokken namelijk.
Jessica_1998
Hoewel een leuke foto, is er technisch nog een hoop te verbeteren:
- Je eigen schaduw staat op de foto;
- Je kunt de foto beter van een lager standpunt nemen;
- Je hebt een vieze paard, even borstelen;
- Het gewicht staat op de voorhand, even een stapje naar achteren.
JewEmm
Wat overbelicht in het gezicht en rechts wat donker, maar verder.
jilinda
![]()
JNSW
Nog steeds:![]()
![]()
Joey
Mooi portret, maar toch wat tips:
- Is wat donker;
- Ogen vallen helemaal weg nu, wellicht iets met PS oplichten?
joey_lover
Heel mooi portret, maar ook wat te donker voor mij.
Kelszz_
Een beetje vuurwerk en veel loze ruimte. Hierdoor spreekt de foto mij niet aan.
_Kiki_
Heel warm en sfeervol
kimberley23
Leuk gedaan, als kleine tip: de achtergrond volgende keer centraal in de foto plaatsen zodat deze meer symmetrisch wordt.
laurajoy15
Mooie omzetting naar zwart/wit, al mis ik wat licht op de ogen.
Leonyr
![]()
Lipydo
![]()
Lizaa01
Je foto doet het niet meer.
lovepaard123
love_western
Mooi portret, maar:
- Is wat scheef;
- Wat donker;
- Wellicht kun je de volgende keer een iets lager standpunt innemen?
manonnevot
Hoewel het een mooi portret is, spreekt hij mij niet echt aan gezien het een standaard compositie is.
marit
![]()
Marjoow
Nog steeds:. Een prachtige vorm zo!
MichieldeM
Heel mooi en creatief gedaan al valt het paardenhoofd wat in het donker weg nu.![]()
monbyou
Een relatief standaard vuurwerkopname, probeer wat meer van je omgeving mee te nemen zodat het een andere dan andere vuurwerkfoto wordt.
MyHu
Leuk, maar niet echt een spannende compositie. Hij oogt een tikkeltje donker en wat flets van kleur.
naomi_g1998
Dit soort foto's spreken meestal meer bij daglicht met aparte wolkenformaties. Nu zijn het maar wat takken en wat lucht, snap je? Probeer dus wat afwijkende wolkenformaties af te wachten.
NatassJa
Ietsje jammer dat het gezicht wat wegvalt door de rook, maar verder.
Nefertarie
Wellicht iets meer licht in het midden, verder.
Nynke_Mandy
Racheel
Bij dit soort foto's vindt ik het persoonlijk mooier als de focus echt op het oog - of bewust op de bles ligt. Nu spreekt de foto mij niet echt aan door de gekozen compositie namelijk.
Revanches
![]()
RianneH
Wellicht nog even de kers op de taart: het oog ietsje oplichten.![]()
Robin_Rikkie
De foto is niet helemaal scherp en wellicht kun je iets meer licht erin creëren?
Rozenveld
Mooi symmetrisch:.
SachemLover
Sanne_com
Enerzijds interessant, anderzijds ook niet. Daar ga ik even over nadenken.
showteam
Hij blijft leuk.![]()
Sodeletuut
Voor het mooie vindt ik hem iets overbelicht aan de bovenkant, verder.
Sokje_6
Ik zie het idee, maar de uitwerking doet mij niet veel. Ga ik even over nadenken.
Suuszels
Als de kers op de taart: het oogje iets oplichten.![]()
TammyVN
![]()
tesseke
Een prachtig moment. Ook bewust goed gekozen voor de bomen, maar nu vallen deze helemaal weg op de foto. Wellicht kun je ze nog iets oplichten?
Tinky12
Leuke foto!
XiiaaooNaa
Een grappige foto, vuurwerk denk ik? Het heeft leuk uitgepakt in ieder geval.
xLoki
![]()
xxanoukxx1
Probeer de volgende keer een grotere foto in te leveren, dat beoordeelt wat makkelijk. Het is zo te zien een leuk portret zo samen.
Ymor
Wellicht ietsje te donker, maar.
showteam schreef:MichieldeM
Gaaf! Het hoofd van het paard valt alleen wat weg wat zonde is, tof idee zo in het water in het donker!
Nefertarie schreef:Deze week heb ik niet veel foto's gemaakt, alleen enkele zelfportretten.
Deze lever ik in:
[ Afbeelding ]