Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

KLeur past er goed bij, de ruis ook wel eigenlijk..
) zelf, denk ik? De lucht is nl. helemaal uitgebleekt rondom hem, niet alleen bij z'n hoofd/hals. Ook is hij wel heel krap aan de ondergrond, als hij op een zandduintje staat is het denk ik mooier als je daar ook wat van ziet.
(maar met een wat overbelichte foto is dat erg lastig)
. Mooi scherp, en (gelukkig) het onderwerp niet helemaal gecentreerd, maakt hem wel spannender dan een simpele oogfoto. Mooi winters plaatje.
Ook heb ik het idee dat ie wat minder verzadigd is dan had gemogen.. Wel een geinig moment, uitsnede is niet erg speciaal.
(dat kan je niet uitkiezen haha) Mooie compositie, er is veel te zien. Jammer dat het achterwiel van de toeschouwer er niet helemaal opstaat, en hij is wat grauw. Wel een leuke afwisseling op alle paardenportretten!
Stel de volgende keer eens scherp op de horizon, maak de boel wat lichter en dan heb je misschien een wat interessanter plaatje!
Ja, iets van een haven, een steiger met "iets"? Het sepia-achtige effect vind ik wel mooi, maar het is wel erg gecentreerd, ik zie wat veel extra's die afleiden.. (stad, kerktoren, halve boot, halve schuur) en de foto heeft erg veel ruis. Of je dat vanwege het "nostalgische" effect hebt gedaan week ik niet, ik vind het wat afleidend.
je horizon is wat scheef, maar het licht is goed en ik vind het toch een hele nette foto met zoveel modellen bij elkaar! Veel mensen aansturen is lastig zat, vind dat het aardig gelukt is!
vooral omdat het randje kleur heeft en de foto sepia/zwartwit is, vind ik niet echt passen, maar da's persoonlijk. Het panorama-idee vind ik wel erg leuk, alleen ik mis een beetje het "iets" waar ik naar wil blijven kijken, schaatsers bv, of een bootje wat er nog lag 
Hij is inderdaad wat saai, er is niet echt een onderwerp. Hij is wel mooi scherp!

Maar met honden en vogeltjes is het wel handig het zelf te doen merk ik, mijn autofocus kan de beweging soms niet helemaal aan, dus nu "moet" ik wel!

Moet hem nodig weer opnieuw doen.