Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mette schreef:Misschien had dat dan aangegeven moeten worden op het moment dat daar over gesproken wordt. Nu is het voor mensen die nog een foto in hadden willen leveren (en volgens mij ben ik niet de enige) gewoon niet meer mogelijk omdat de datum ineens (zonder overleg) wordt verplaatst. Schuif dan de datum van het stemmen een dag op.
Ik kan helemaal niks zeggen over het aantal stemmen op 1 januari. Als je weet dat je mee doet met dit topic en de afgesproken datum voor het stemmen die dagen zijn, dan zou ik daar even 2 minuten voor nemen om online te komen. Op blz 37 eerste post staat ook dat het stemmen tot en met 2 januari duurt en dat dus eigenlijk niet eens aan de orde is.
Ik vind het gewoon jammer dat ik nu geen feedback meer kan krijgen op mijn foto. Een paar dagen terug heb ik voor alle op dat moment ingezonden foto's feedback geschreven en daar dus veel moeite in gestoken..
Net als Bellatrix heb ik misschien hier ook niet zoveel zeggenschap, maar zorg gewoon dat er aan de regels gehouden wordt en de data gewoon hetzelfde blijven.
Citaat:Onderwerp : *******
Uiterste datum inzending : **-**-2013
Stemmen na sluiting inzendingen t/m : **-**-2013
Lijst:
*forumnaam* : link in url onder *KLIK*
etc