Dag creatievelingen! Ik heb een aanvraagje Ik wil voor mijn blog graag een leuke kop hebben, heb alleen zelf niet het kunstzinnig talent om dit te doen. Vandaar mijn aanvraagje! Een impressie van wat ik wil:
Mijn blognaam is Polish or Urban. Het logo moet dan ook een beetje de "afweging" tussen chique en streetstyle/urban uitstralen. Ik had in gedachte om de letters van Polish te verwerken met iets in de trant van nagellak, heel zwierig.. En het "urban" gedeelte heel stoer met bijvoorbeeld gebouwen erin verwerkt.
Weet niet of iemand ook maar snapt wat ik bedoel maar als iemand een poging zou kunnen wagen?
Buiten eeuwige dank kan je uiteraard rekenen op een uitgebreide vermelding op mijn blog!
ShirlMilou
Geplaatst: 13-09-13 22:52
iemand die hier een leuke foto van kan maken met alle foto's in 1 plaatje?
Niet alle foto's hoeven in het plaatje maar graag wel de eerst en eentje van de vos en sowieso 1 van de laatste van de bruine! Als iemand dit wil doen zou die mij dan een pb willen sturen?
Hallo bewerkers Ik zou graag deze pony op een poster laten uitvergroten, maar ik weet niet welke foto omdat ik er niet veel goeie heb, ik heb een schattige foto maar daar staat een baar in de weg is er iemand die die kan wegwerken alsof die baar er niet staat, en als het kan een leukere achtergrond of een blackfoto van maken ? Alvast bedankt!
Wie kan hier een duidelijke avatar van maken, ik krijg zelf alleen maar onscherpe en dan zie ik ze ook op de zijkant staan. . Als je wilt, kan ik hem ook via PB sturen.
XNonnetje
Geplaatst: 22-09-13 14:48
Zou iemand bij deze foto de teugels weg kunnen werken? Ik heb namelijk echt geen idee hoe je dat doet.
Jessicauvita
Geplaatst: 23-09-13 10:00
Zou iemand mijn arm weg kunnen werken? Ik wou der lokken met een blaadje Maar het ziet er nu een beetje raar uit
Is er hier iemand die mij kan helpen 2 fotos te bewerken?? Ik wil van deze 2 fotos graag 1 foto:
Ik stuur je uiteraard de originelen als je mij kan helpen! Ik heb hier helaas niet het juiste programma om dat mee te doen
jecco_ellen
Geplaatst: 29-09-13 22:02
Ik heb een mooie foto van mijn veulen (die nu inmiddels groot is) en vandaag een wedstrijd had. Maar zou iemand evetueel de lijnen weg kunnen werken van de bakrand? Ik zou niet weten of en hoe ik dat zou kunnen. Een hele verandering van de foto is ook leuk
Brand je fantasie er op los.. Leuk!
xRiiannex
Geplaatst: 30-09-13 19:01
Kan iemand dit filmpje verkleinen voor een bokt avatar? (hij is in HD)
Ik heb de avatar van E_Nalanta nodig, alleen heb ik geen idee hoe je de avatar kan kopieren zodat het plaatje blijft bewegen. Welke site gebruiken jullie en hoe doen jullie dit?