_Denise_ schreef:Of je gaat direct voor een 1Dx met een 70-200 f/2.8 USM IS II of andere lenscombi.
Ook een prima combi!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zipporah schreef:Euries. Set die je aanrade is mooi, maar ze zijn er niet mooier? Of wel? Waarom raad je die niet aan?
Ik weet heel goed dat je er dan nog niet bent dat is logisch is met alles zo. Maar ik ken leuk foto's maken hoor![]()
Het gaat mij nu om de zandkorrels die opvliegen, zweetdruppels.. dat ik alles perfect vast kan leggen.
Zipporah schreef:Heb je gelijk in maar dat geld bij alles.. Ken je nog zo een duur top paard kopen, ligt het ook aan de ruiter.
Het gaat mij erom dat ik echt proffesioneel wil gaan schieten en wat wil opstarten en niet zomaar wat leuke foto's van mijn paarden wil maken. Dan is het toch handig ook gelijk de juiste aparatuur aan te schaffen? Fijn om te weten waarmee Renee foto's maakt. Dat is middenstap voor de echt proffesionele camera toch? Jou foto's hebben ook kwaliteit Lisa. Zouden jullie dezelfde kwaliteit foto's kunnen maken met een Canon 500d?
Ik zit op mijn Iphone dit moment.
Mootje schreef:Het is een oud model en heeft idd geen IS, maar dat is ook niet echt nodig voor paardenfotografie.
Als je alleen paarden gaat fotograferen, zou ik eerder direct voor een 55-250 gaan. In mijn vorige post staat deze ook genoemd