En dat lukt met mijn camera niet, en die is wel goed geloof ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Limoen schreef:Wauw super bedankt!
Ehm dat 18-55 enz is allemaal chinees voor mijWat betekent dat allemaal?
En 55-200 is dat voor heel ver weg? Want ik hoef niet voor heeeel verweg ik fotografeer nl. geen paarden.
En de lichtsterkte lens wat doet die?
Sorry ik rol net een beetje in het spiegelreflexen wereldje
absque_dubio schreef:Limoen schreef:Wauw super bedankt!
Ehm dat 18-55 enz is allemaal chinees voor mijWat betekent dat allemaal?
En 55-200 is dat voor heel ver weg? Want ik hoef niet voor heeeel verweg ik fotografeer nl. geen paarden.
En de lichtsterkte lens wat doet die?
Sorry ik rol net een beetje in het spiegelreflexen wereldje
Dan is het een tip om je eerst in te lezen.![]()
55-200 is idd voor wat verder weg. 18-55 voor wat dichterbij zegmaar.
Lichtsterke met een groot diafragma (= laag f getal) zorgt ervoor dat je zegmaar de achtergrond zo wazig hebt. Maar die lensen zijn helaas wel duurder. De 50mm f1.5 is eigenlijk bedoeld voor portretlens. Je kan er niet mee zoomen (dus je moet zelf bewegen) maar is dan weer niet te duur.
Nouks schreef:Ik zou persoonlijk ook voor de 500D gaan. Veel nieuwer dan de D60, geweldige specs, prachtige beeldkwaliteit tot op zeer hoge ISO, daarnaast heeft de D60 geen autofocusmotor dus kun je daar alleen AF-S-lenzen op gebruiken wat je aanzienlijk beperkt in je lenzenkeuze.
JENNx schreef:Nouks schreef:Ik zou persoonlijk ook voor de 500D gaan. Veel nieuwer dan de D60, geweldige specs, prachtige beeldkwaliteit tot op zeer hoge ISO, daarnaast heeft de D60 geen autofocusmotor dus kun je daar alleen AF-S-lenzen op gebruiken wat je aanzienlijk beperkt in je lenzenkeuze.
Als er op de D60 alleen AF-S lenzen gebruikt kunnen worden. Waarom verkoopt Kamera-Express dan de D60 met Sigma lenzen? http://www.kamera-express.nl/index.php? ... duct=29129
JENNx schreef:Als er op de D60 alleen AF-S lenzen gebruikt kunnen worden. Waarom verkoopt Kamera-Express dan de D60 met Sigma lenzen? http://www.kamera-express.nl/index.php? ... duct=29129