[GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 59

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Norway_girl

Re: [GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 59

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 17:03

vezantoe Zou je a.u.b géén bewerkingen meer willen quoten? p.s. misschien zou je je vorige reactie ook wat meer aan kunnen passen. Met die emoticon's en alles komt het echt zo negatief over! Iets minder kan ook. Alvast bedankt Knipoog

Hier mijn THEMA bewerking:
Afbeelding
P.s. aangezien dit mijn thema bewerking is, moet je eerst het gedichtje lezen, voor je ziet wat het plaatje met liefde te maken heeft. Knipoog

Groetjes

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 18:38

Afbeelding Hier mijn versie..

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 18:45

smeetjoew: Ik vind het anders een hele nette bewerking.. geen negatief commentaar bij je eigen bewerking plaatsen joh!

vezantoe: Ik vind hem persoonlijk veel te druk en het lettertype niet zo mooi.. verder wel netjes geknipt en mooi aan het thema gedacht Ja

Like_peres: heel netjes Ja

_Shawny: Leuk idee., maar vind da je Wrangler te klein hebt geplaatst, en hij is ook nogal uitgerekt. De tweede wrangler heb je wel mooi verwerkt, en het gedicht is leuk.. maar vin dik weer iets te opvallend geplaatst.

orri: Originele bewerking, maar vind de letters onderin niet mooi, die had ik of weggelaten of leesbaar gemaakt. Heel gaaf dat je die schedel verwerkt hebt in Wrangler, maar vind het wel jammer dat de achtergrond er doorheen is te zien. Verder natuurlijk top, netjes geknipt en gaaf idee.

Norway_girl: Leuk met dat witte paard, maar vind het andere paard te wazig. Het gedicht vind ik niet echt mooi maar wel toepasselijk voor het onderwerp natuurlijk Ja

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:08

Nou, hier de mijne ook nog maar dan Knipoog

Afbeelding

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:30

Mijn comments. Lachen

vezantoe: Netjes geknipt, jammer van de slordigheid bij oren en teugels. Alleen wat simpel verder. Misschien had je er meer aan kunnen werken.
wiifke: Leuk! Heel netjes geknipt. Ja Jammer dat de teugels wegwerken niet zo'n succes was... Ook een beetje simpel.
Wineds: TOP! Een van de mooiste bewerkingen vind ik. Ja Netjes afgewerkt, mooi geheel. Ja Zou - als het mijn paard was - héél blij zijn met zo'n mooie bewerking. Tong uitsteken
Like_peres: Mooi! Ik had alleen meer contrast in Wrangler verwerkt, zodat ie meer bij de achtergrond zou voegen. Lachen
LaFunkyJazz: Leuk idee. Ja Jammer van het vervagen van de rand van Wrangler. Leuk gebruik gemaakt van het merk Wrangler, alleen oogt het wat nep.
xje_kim: Hmmm.. Heb het idee dat er alleen een filter overheen is gegooid. Vind het ook niet zo mooi.. Imo had je er meer aan kunnen werken.
xNatas: Leuk idee! Jammer dat het uitknippen hier en daar een beetje haperde. Ik had ook niet voor een witte achtergrond gekozen. Ik had er nog nét even iets meer aan afgewerkt.
CxX: Jammer van mijnalbumkwaliteit. Verder netjes uitgeknipt. Jammer dat Wrangler wat uit verhouding is.
WiskyBokjes: Leuk! Netjes geknipt. Jammer dat het wegwerken van de teugel nog zichtbaar is.. En een beetje zonde dat Wrangler vaag is geworden.
gabberluck: Heel mooi! Ja Die brushes Lovers Niets op te zeggen! Voegt allemaal heel goed.

Liin: Jammer dat het wegwerken van het hoofdstel gedeeltelijk nog zichtbaar is. Verder een leuke achtergrond, die goed realistisch is bij Wrangler. Ja Had ''m nog effe meer afgewerkt.
Nikkel: Ge-ni-aal! Ja Dát is creatief!! Ja Maakt mij niets uit dat de mond niet helemaal in verhouding is, dat maakt m juist leuk! Haha!
Edda: Zoals altijd, heel mooi! Ja Persoonlijk vind ik deze toch iets minder. De manen vind ik een beetje storen, omdat het niet realistisch is. Verder onwijs goed dat hoofdstel weggewerkt. Ja
Shalimar: Mooi! Jammer van het vegen over het hoofd, nadat je er een filter overheen hebt gegooid. Dit stoort een beetje. Manen vind ik opzich goed gedaan. Goede achtergrond. Ja
janique: Jaaaa. Ook héél CreaBea. Tong uitsteken Mooi afgewerkt, net echt. Die manen.. Lovers
annetm: Imo te simpel. Ook een filter overheen gegooid. Niet mijn smaak.
Rozanne: Hmmm.. ja. Oogt simpel, is het misschien niet, maar niet helemaal mijn smaak. Ik had, aangezien de oude lijst, geprobeerd de foto ook oud en rafelig te maken.
iertJ: Grappig. Jammer van dat witte raster. Doet afbreuk.

Ga nu even ANTM kijken! :w

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 13:03

Hier mijn vrije bewerking:

Afbeelding
Helaas in mijnalbum geupload, omdat de kwaliteit van photobucket bagger is.(geworden?)

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:48

smeetjoew: Wrangler is netjes geknipt, ook die blauwe gloed over het hoofd heen is erg leuk! Ook erg leuk gedicht!
Het enigste waar ik mij een beetje aan stoor is dat het gedicht gedeeltelijk door de naam heen loopt.. Voor de rest erg leuk!
vezantoe: Ik vind hem eigenlijk een beetje te druk, ook zou ik een ander lettertype/kleur kiezen.. Die blauwe gloed over wrangler heen vind ik eigenlijk ook niet echt er bij passen. Je hebt wel netjes geknipt en de teugels netjes weggewerkt, alleen het bit kon wel iets netter, maar ik weet dat het een heel vervelend stuk is! De bewerking zelf is nog zeker wel leuk! Ja
Like_peres: Deze bewerking vind ik echt heel erg mooi! Ik had misschien een iets ander lettertype gedaan, maar met deze is ook niks mis.
_Shawny: Je hebt beide keren Wrangler uitgerekt, daar in de lucht heeft wrangler trouwens wel een erg mooi effect, maar die daar rechtsonderin vind ik niet veel aan. Ook dat hartje vind ik een beetje storend, het idee daar achter is wel weer leuk maar het had beter anders verwerkt kunnen worden.
orri: Ikzelf vind hem niet echt mooi, niet mijn smaak, maar ik zal proberen goed commentaar te geven Knipoog
Ik had zelf persoonlijk wel het hele lichaam zo gedaan zoals je bij het hoofd gedaan hebt, ook had ik de tekst een beetje druiperig gedaan, net zoiets als bloed ofzom of in ieder geval wel iets duidelijker Knipoog
Norway_girl: Heel erg mooi! Het hoofdstel is netjes weggewerkt en hij is netjes geknipt! Het gedicht spreek mij niet echt aan, maar heeft wel iets geheimzinnigs in mijn ogen, dat vind ik wel erg leuk!
janique: Prachtig! Geen commentaar!
Norway_girl: Je bent te laat met je vrije bewerking, dit moet in de eerste week, de 2e week is alleen voor themabewerkingen volgens mij Knipoog
Toch zal ik je commentaar geven Knipoog
Netjes geknipt, hoofdstel is ook netjes weggewerkt, alleen bij de neus niet helemaal.. Ik stoor mij er wel een beetje aan dat het paard op de achtergrond zo vaag is..

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:53

wiifke schreef:
Norway_girl: Je bent te laat met je vrije bewerking, dit moet in de eerste week, de 2e week is alleen voor themabewerkingen volgens mij Knipoog
Toch zal ik je commentaar geven Knipoog
Netjes geknipt, hoofdstel is ook netjes weggewerkt, alleen bij de neus niet helemaal.. Ik stoor mij er wel een beetje aan dat het paard op de achtergrond zo vaag is..

Oh ja dat kan. Sorry Bloos
Paard op de achtergrond hoort vaag.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 20:09

Ik lever mijn bewerking morgen ochtend in Haha!

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 11:39

Volgende Ronde doe ik weer mee Haha! ! (denk ik Tong uitsteken )

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 14:21

@smeetjoew ik vind hem heel leuk Ja

@_Shawny leuk gemaakt alleen is het paard een beetje uitgerekt.

@orri niet mijn smaak maar wel leuke achtergrond.

@Norway_girl leuk gedaan hoor!!

@@janique geweldig gedaan.!!

@ Wiifke mmisschien had je eerst het hart kunnen plakken en dan pas het paard erop. Lachen

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 18:52

Beetje laat geloot, maar de gelukkige is al een tijdje bekend en het nieuwe topic is er ook al, deze kan je hier; viewtopic.php?f=68&t=820332 vinden. Gelieve hier niet meer te reageren Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 19:05

Zal ik dan maar een slotje zetten? Knipoog