[GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 57.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

Re: [GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 57.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 12:57

Afbeelding

Ik probeer binnenkort commentaar te geven Lachen Beetje jammer dat het thema Kleur al eens eerder is geweest, maaarja Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 14:29

Klopt volgens mij Escha, maar op een gegeven moment raak je een beetje door je thema's heen...zeker na 57 rondes. Clown
En dit was toch al lang geleden dus ik vond het wel weer kunnen. Lachen

Suggesties zijn nog steeds welkom. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:21

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:42

janique
Heel mooi gedaan, het lijkt me niet makkelijk om die kleuren in het hoofd en de manen te krijgen!
wiskeybokjes
leuk met het hartje erbij, mooi geknipt, niks aan toe te voegen eigenlijk, alles past bij elkaar.
xnatas
Persoonlijk niet zo mijn smaak en ik vind dat het halster wat beter mag weggewerkt achter de oren.
vezantoe
Ik heb je nog nooit beoordeelt volgens mij Knipoog. Komt ie: leuk, mooie kleuren en de origineele staat van de foto past mooi met de randen daar om heen, jammer van mijn album, je kan het met tinypic uploaden.
DeemDeem
Ondans de letters en het randje vnd ik het thema niet zo echt naar voren komen, wel mooi afgewerkt.
x-marr
Wauw! Echt heel erg mooi en mijn favoriet tot nu toe! Supermooi!
Like-peres
Mooi, mooie letters en mooi achtergrondje.
lieske
Grappig idee, maar ik vind hem niet zo mooi, ik denk dat het door de verhoudingen komt, sancho mag groter en meer in het midden en ik houd niet zo van de letterstijl (beetje gotic achtig).
liin
Leuk, weet nietzo veel op aan te merken Bloos
edda
Ja weer een mooie, wat een mooie kleur heeft sancho en de manen, zo mooi aan de onderkant, gewoon een supermooie weer!

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:25

liin: beetje wazig wel mooi

edda: mooi Haha!

Talietjuh: mooi ook leuk gedaan met het halster

DeemDeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:26

Soory ik had niet gezien dat er al een thema was Nerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:39

DeemDeem schreef:
Soory ik had niet gezien dat er al een thema was Nerd

nou dat geeft niet hoor!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:21

Talietjuh: waar bewerk jij mee?
gaaf! geen aanmerkingen, en hoe heb je het halster zo gekregen?
Janique (vorige pagina) Wauw wat mooi!
aan jou ook de vraag hoe je dat hebt gedaan want ik heb nog nooit iemand zo zien bewerken als jij..!

misschien komt er nog ander commentaar van mij, maar dat weet ik nog niet zeker..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:28

Dankje, ik bewerk met photofiltre en photoImpression, ik heb wel beperkte mogelijkheden voor de tekst.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:30

Ik heb ook weer een bewerking gemaakt.
Ik was eerst in Zeist. Me vader had geen internet Boos! maar nu ben ik weer thuis en heb internet.
Heb er een half uur over gedaan..
Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:42

@ Liin: wel leuk gedaan met de kleuren!! alleen mocht het niet zo wazig, ben er eerlijk gezegt niet weg van Bloos

@ Edda: :Leuk! Ja Alleen beetje drukjes, en de lip is beetje raar geknipt

@ Talietjuh: leuk Haha! alleen had ik de kleuren in de manen weg gelatne

@ PrinceAmos: Leuke achtergrond! Alleen vind de kleuren van de naam er niet bij passen, de manen van Sancho zijn erg raar en nep Bloos
hoofd is ook beetje raar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:10

Afbeelding
Ik weet dat het niet mag Bloos Bloos Bloos , Ik vond hem net en wilde hem eerst niet plaatsen omdat ik hem niet mooi vond.
Nu vind ik hem achteraf best wel mooi Koe .
Spookpaard Sancho

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:12

Talietjuh: Aah je vrije bewerking Tong uitsteken Leuk idee zeg! alleen er zitten vlekken op het paard

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:17

PrinceAmos : tja kleurrijk precies de opdracht Haha! manen vind ik niet zo mooi en hoofd is een beetje gek Tong uitsteken

Talietjuh: helemaal niet de opdracht en volgens mij mag het niet (ik weet niet of je al een vrije bewerking had Tong uitsteken)maar hij is wel kei mooi Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:21

Shalimar schreef:
Klopt volgens mij Escha, maar op een gegeven moment raak je een beetje door je thema's heen...zeker na 57 rondes. Clown
En dit was toch al lang geleden dus ik vond het wel weer kunnen. Lachen

Suggesties zijn nog steeds welkom. Ja

spoken en griezels? Knipoog

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:14

Oke misschien mag dit niet :
Wat vinden je raar aan het hoofd?

Shalimar :
Liefde,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:40

?

DeemDeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:13

Mijn themabewerking Tong uitsteken

Afbeelding

hij is een beetje wazig door het verkleinen

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:38

Laat ik ook maar even mijn bewerking posten, ik weet niet of het wel een goede bewerking is, omdat ik hem bewegend heb gemaakt, maar anders dan zeggen jullie het maar Lachen
Afbeelding
Jammer van de kwaliteit, en de simpelheid, maar verder ben ik er best tevreden over.
Commentaar op jullie bewerkingen komt zo Knipoog

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:56

Janique; Jammer van de drukte op je bewerkingen, de roosjes vind ik niet zo mooi overkomen, verder wel netjes afgewerkt.
Wiskybokjes; Netjes geknipt, alleen vind ik de tekst en het kader niet bij je bewerking passen..
xNatas; Hier een mooi voorbeeld van ander kleurgebruik, Sancho had van mij iets groter gemogen, netjes gewerkt
Vezantoe; Beetje simpele bewerking, jammer van mijnalbum, het kader vind ik ook niet zo mooi, (Standaardkader), achtergrondje was leuk geweest
Deemdeem; Mooie achtergrond, opzich wel netjes geknipt, de tekst vind ik alleen niet bij je bewerking passen, en wat heeft dit echt met kleur te maken als ik vragen mag? Bloos
x_Marr; Mooie bewerking, niks op aan te merken, behalve dat de regenboog net iets te opvalt in mijn ogen, OK dan!
Like_peres; Mooie achtergrond, opzich wel netjes geknipt, ik vind het zelf jammer dat Sancho maar in zo'n mooi lettertype staat, en daarom dan van die vierkante, misschien was het mooier geweest als je daarvoor een soortgelijk lettertype had genomen..
Lieske_; Beetje simpel, ik vind het geen mooie bewerking, een echte achtergrond had ik zelf mooier gevonden dan dat zwart/gekleurd, jammer van het knippen, verder best netjes.
Liin; Jammer dat de achtergrond niet matcht met Sancho, ik bedoel met de scherpte zegmaar, sliertjes in de manen vind ik erg leuk bedacht, heb je het halster toevallig met de "airbrush" gedaan? Jammer van dat stukje knipwerk bij het halster..
Edda; Weer toppie, zoals altijd Knipoog OK dan! Sancho had van mij net iets groter gemogen, nu heb je in mijn ogen net iets teveel achtergrond.
Talietjuh; Mooie bewerking, niks op aan te merken, maar wat staat er linksboven & rechtsonder? OK dan!
PrinceAmos; Best redelijke bewerking, alleen vind ik 'm een beetje "kinderachtig", jammer dat Sancho zo uitgerekt is, en de manen zo slordig zijn.
DeemDeem; Mooie bewerking, beetje simpel, maar verder geen commentaar.
Vat dit allemaal niet verkeerd op, ik probeer alleen maar tips te geven Knipoog
Oh ja, mijn eigen bewerking, weer de manen vergeten Clown

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:08

@ DeemDeem: Leuke achtergrond, alleen vind halster niet zo mooi

@ Amburjtoz: Keer wat anders bewegend Haha! Wel leuk maar vind kwalitieit nietnecht

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:33

Mijn commentaar op de themabewerkingen, vind t ook een leuk thema en wat zijn d’r alweer veel bewerkingen Lachen

janique: Wauw, erg gaaf, vooral zijn kleurige hoofdje vind ik leuk gedaan, vind de achtergrond ook heel mooi,
maar bij elkaar is het misschien net wat te druk.
WiskyBokjes: leuk hoor, netjes geknipt, en kleurrijk is ie ook, vind alleen niet dat alle kleuren helemaal bij elkaar passen,
de kleur van de tekst en het kader vind ik niet zo bij de achtergrond passen, maar verder leuk gedaan hoor.
xNatas: Leuke bewerking, Sancho past mooi bij de achtergrond, en het 'schilderij achtige' is ook leuk gedaan,
halster had misschien wel wat beter weggewerkt kunnen worden, maar verder erg leuk hoor.
vezantoe: Wel leuk, maar een beetje simpel, en het toch wel mooier gevonden als je er een andere achtergrond
achter geplaatst had. En jammer van het mijnalbum logo, volgende keer kan je m beter ergens anders uploaden.
Maar hij is zeker wel lekker kleurrijk Knipoog
DeemDeem: Dit is je vrije bewerking of niet? Ik vind m wel leuk, alleen de tekstkleur past niet zo in het geheel vind ik,
dat is wel jammer. je hebt wel netjes geknipt en het is ook een mooie achtergrond.
x_Marr: Dit vind ik een hele leuke bewerking, die pasteltinten in de bewerking vind ik heel mooi,
het halster is ook grappig gedaan en mooie achtergrond.
Like_peres: Leuk bedacht, mooie achtergrond, wel een beetje druk. Alleen vind ik die puntjes van de manen
niet zo mooi gedaan en halster is een beetje raar geknipt.
Lieske_: Grappig idee, wel erg fel, had denk ik wel het lettertype een andere kleur gedaan en de puntjes van de
manen zijn niet zo mooi geworden, verder wel leuk gedaan.
Liin: Leuk, grapig gedaan met die gekleurde manen en het gekleurde halster en de achtergrond is ook erg kleurrijk,
verder lijkt ie wel een beetje wazig, dat is wel jammer.
Edda: Gaaf! lekker kleurrijke achtergrond, Sancho's manen zijn ook prachtig gedaan! Alleen heb ik het idee dat het hoofd
met het wegwerken van het halster wat diepte is kwijtgeraakt, maar dat is niet storend en verder is ie prachtig.
Talietjuh: Mooi, gave achtergrond en leuk hoe je het halster hebt gedaan en die kleurtjes in z'n manen zijn ook grappig.
Alleen de tekst is wel erg onduidelijk, eerst had ik de tekst Sancho linksboven niet eens gezien.
PrinceAmos: Grappig en kleurrijk is het zeker, had de tekst wel wat anders gedaan en de bewerking is wel een beetje druk.
Sancho lijkt ook ietwat uitgerekt en de manen zijn nog een beetje nep, maar verder toch een leuke bewerking, lekker vrolijk. Knipoog
Talietjuh:Grappig gedaan, mooi achtergrondje, wel een beetje jammer dat Sancho een beetje doorzichtig is,
maar als het de bedoeling was dat het een spookpaard lijkt, dan hoort dat er natuurlijk wel weer bij,
wel jammer dat hier ook de tekst erg onduidelijk is.
DeemDeem: Mooi en leuke achtergrond, alleen de kleur van het halster vind ik weer niet zo mooi bij de achtergrond passen,
verder leuk gedaan hoor. Knipoog
Amburtjoz: Wat ontzettend leuk gedaan zo met dat bewegende, echt super, wel heel jammer dat de kwaliteit daardoor achteruit
is gegaan, want voor de rest is het echt heel leuk.

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:38

En mijn eigen bewerking Knipoog :

Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:39

Sanchowtju: Leuk Haha!
Alleen vind lijf betje uuhm raar, weet niet precies
Leuk daT water en de tekst, maar vind m iets te donker

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:47

Sanchowtju; Prachtige bewerking, netjes gedaan, lijf vind ik super! Jammer van die "Streepjes" oid erop, echt OK dan! !