Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 56.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 56.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:39

Lieske_ schreef:
Ik zie hem ook nergens in
Ik zeg maar zo,ik zeg maar: duh??

Ik zit net een post boven jou post te vertellen waar hij te zien is,en jij zegt hem ook nergens te zien... Verward

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:42

Ik zag em meteen, hij had alleen idd wat meer op mogen vallen,
je kunt natuurlijk niet meer editten, voortaan even regels doorlezen Knipoog

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:00

RoyTheBoy: Wauw, gaaf gedaan zeg met die manen, achtergrond past er ook mooi bij, ik vind t wel jammer dat het paard zo donker is en ik stoor me aan het zinnetje: "prins of the castle" t is namelijk prince Bloos
Softijs: Leuk wat je gedaan hebt met de achtergrond. Ook netjes geknipt,had wel liever het paard t.o.v. de achtergrond wat kleiner gezien. Was een wat mooier geheel geweest denk ik. Verder is ie erg leuk hoor.
Jamila_F: Mooie bewerking, netjes geknipt, alleen je ziet op sommige plekjes nog wel dat je het halster hebt weggewerkt, jammer. Achtergrond is mooi en mysterieus. Lettertype vind ik ook erg leuk.
Lieske_: Wel mooi die blauwe kleuren, maar ik vind m wel een beetje saai, een andere achtergrond was denk ik leuker geweest, ook het lettertype vind ik wat te groot, wel heb je heel netjes geknipt.
xNatas: Echt lief dat vlindertje op de neus Lachen leuke achtergrond, maar hij lijkt wel wat pixelig en erg jammer dat je dat stukje kont vergeten bent.
Like_peres: Leuk, netjes geknipt en de manen zijn ook mooi gedaan, wel jammer dat ze wat wazig zijn. En ik vind het wel een beetje storend dat de tekst door het paard loopt, verder vind ik t een hele leuke bewerking.
bizzybijtje: Gave bewerking, Savasj had alleen wel wat opvallender gemogen vind ik. Ik kon m namelijk eerst ook niet vinden Bloos en de tekst vind ik er niet zo bij passen.

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:51

hier mijn bewerking.
ik had niet zo veel inspi duzz...dit is het geworden
ik wil graag alleen opbouwend commentaar
Afbeelding

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:55

X_spirit_X : WauW alleen een beetje klein. Maar wel mooi!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:12

Like_peres: Vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi. De manen zijn overduidelijk geveegd, en zien er daardoor heel erg geblend uit. De letters boven savasj vind ik wel gaaf, maar De letters door het paard zelf vind ik dan weer zonde.

bizzybijtje: Leuk die andere achtergrond., En Savasj mooi verwerkt.

X_spirit_X: Wel een leuke bewerking, alleen een beetje simpel. Ik had bijvoorbeeld een meer bijpassend lettertype gezocht, vind dat deze erg veel aandacht trekt. Verder wel netjes geblend geeft een mooi effect zo.

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:34

Sorry hoor maar normaal geeft hij aan wanneer er een nieuwe post net voor mij word geplaats maar dat doet hij de laatse tijd niet meer

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:39

Tinkerloos schreef:
Lieske_ schreef:
Ik zie hem ook nergens in
Ik zeg maar zo,ik zeg maar: duh??

Ik zit net een post boven jou post te vertellen waar hij te zien is,en jij zegt hem ook nergens te zien... Verward

ookal overtreed ik nu een regel maar je hoef niet zo overdreven te reageren iemand kan het over het hoofd zien of weet ik wat.
demn niet iedereen is perefect.!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:47

Like_peres:
Je kunt beter over PB erover reageren, dan overtreed je de regel niet, én kun je kwijt wat je kwijt wilt. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:50

@ X_spirit_X
Vind hem te klein.. Vind hem ook beetje simpel..

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:51

X_spirit_X : Vind m wel mooi, wel beetje simpel... paard komt wel goed naar voren doordat de achtergrond verzacht is Haha!

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:04

X_spirit_X: nette bewerking. Hij is idd een beetje saai, en het lettertype had je beter in een andere kleur kunnen doen, ik denk dat het dan een mooier geheel wordt. De staartt vind ik mooi gedaan, de manen zijn een beetje wazig. Wat wel leuk is is dat Savasj zand op zijn hoofd heeft zitten, en je achtergrond is een woestijn (als ik me niet vergis) Dus dat past er wel bij Ja

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 07:28

X_spirit_X
Netjes! Ja
Heb je trouwens de achtergrond verzacht? Dat vind ik dan wat minder.
Savasj is netjes uitgeknipt. het onderste deel van het halster bij z'n rug heb je ook netjes weggewerkt en z'n staart vind ik ook leuk.
Lettertype vind ik er heel goed bij passen, maar het mocht iets kleiner.

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 08:39

ja jullie hebben gelijk over het lettertype en de grootte.
ik zag net pas dat het idd wel heel groot en opvallend was.
en ja ik heb de achtergrond verzacht

lisetje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 08:41

heb even de mooiste uitgezocht (vind ik)
Sanchowtju
vind hem echt Haha! mooi!

Afbeelding

Jamila_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:41

bizzybijtje: Leuk idee, alleen had ik Savasj maar centraal gezet en beter laten opvallen. Voor de rest heb ik geen commentaar eigenlijk Lachen

X_spirit_X: Heel leuk, alleen vind ik het lettertype iets te groot, wat nogal gezegt is. De straat vind ik wel leuk gedaan, ook de achtergrond is leuk.

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:08

Hier komt mijn commentaar!!!

Edda - Heel mooi! Die manen en voorpluk, echt super!

Jaimyliefje - Achtergrond heel mooi, alsof het altijd al zo was! Met dat licht enzo, heel mooi.

thissi - Wel leuk, ik vind hem wel een beetje saai... Zonde dat de naam in een vakje staat.

Shalimar - Het paard past mooi in de achtergrond, mooi gemaakt. Maar waarom 'Ladies in the water'? Het is toch een ruin Tong uitsteken

Wiskybokjes - Achtergrond een beetje te donker/oranjerig vergeleken met het licht dat op het paard schijnt. Niet echt van een ondergaandse zon.

janique - Mooi gedaan, leuk verzonnen. Mooie lettertyp ook! Alleen de nek had misschien iets meer mogen doorlopen.

fladdelover - Achtergrond is mooi. Het paard is soms alleen een beetje wazig, verder mooi!

Smeetjoew - Mooi gemaakt, ik vind het paard wel bij de achtergrond passen. Voorpluk is ook mooi gelukt!

X_Marr - Wel mooi gemaakt. Alleen vind ik het paard een beetje, eehm... groot ofzo. Lettertyp ookl héél mooi!

SmeeJ - Beetje zonde van die 'deuk' in de rug. Wel grappig dat roze in die hoek!

Tinkerloos - Halter heel mooi weggewerkt! (kon ik dat maar zo! Tong uitsteken ) Achtergrond wel een beetje saaitjes, maar wel heel mooi.

Rosannee_ - Móóie lettertype! Alleen het paard is wat donker bij z'n oog.

femke_harley - Heel mooi! Alleen dat achterste oor is een beetje puntig. Ook die blokjes en dat hartje staan er leuk bij.

bengelpiet - Mooi! Alleen had het soms wat beter geknipt kunnen zijn... Lettertype kleur vind ik er zlef niet zo bij passen, een beetje té fel.

bizzybijtje - Mooi, mooi, mooi! Het paard past goed in de achtergrond, lettertyp is ook leuk! Alleen z'n rug is een beetje gek, en de maan in het vakje.

Norway_girl - Mooi, echt heel mooi! Ook leuk met die richting wijzer. Voorpluk en maken ook mooi/goed gemaakt!

Sanchowtju - Wauw! Prachtig! Het heeft een mooi effect zo! Lijkt wel een beetje een computerspelletjes-paard! Echt parchtig gewoon!!!

De rest van het commentaar moet ik een andere keer doen. Daar heb ik nu geen tijd meer voor Bloos Tong uitsteken

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:52

lisetje83: Mooie bewerking. Ik zie op sommige stukjes nog een klein beetje wit, en bij zijn manen ben je volgensmij naar binnen uitgeschoten. De achtergrond is érg mooi Ja Als ik naar het geheel kijk is de bewerking imo een beetje saai, misschien had je het lettertype een andere kleur kunnen doen, zwart ziet er in dit geval een beetje saai uit. Het stukje onder het halster is wel goed weggewerkt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:32

@ lisetje83
Mooie achtergrond, netjes uitgeknipt, Lettertype had ik persoonlyk anders gedaan Knipoog.
Ook had ik geprobeerd iets van het zand weg te werken, want nu stoor ik me eraan..

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:19

Lisetje83: Ik zou naam meer naar voren leten komen en het paard meer verzachte zodat het bij de achtergrond past.
Vind achtergrond beetje druk

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:27

ehm beetje off topic en misschien een domme vraag maar welke sites gebruiken jullie voor te bewerken ?

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:29

_erika_ schreef:
ehm beetje off topic en misschien een domme vraag maar welke sites gebruiken jullie voor te bewerken ?

Even de beginpost lezen. Knipoog
En hier vind je antwoord op je vraag: viewtopic.php?f=68&t=455340

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:29

ow isgoed en bedankt

lisetje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:54

Haha! ben nog niet zo lang aant bewerken moet sommige dingen nog uitvogelen! maar ik ga wat met het commentaar doen Haha!

Jamila_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:15

lisetje83: Ik vind het leuk gedaan, allees had ik een andere kleur en lettertype gebruikt. Goed uitgeknipt.