Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 55!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tjeus

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 55!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:28

Hier mijn bewerking
Afbeelding

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:32

ik heb ook wat geprobeerd..
Afbeelding

ik ga zo mijn comentaar posten.. Knipoog

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:11

Beetje laat, maar hier mijn commentaar Bloos :

pag 1:
Like_peres: Leuk! mooi geheel, lettertype vind ik alleen wat minder en jammer dat de bitring nu half is Knipoog
Niien_: Mooie bewerking, super hoe de kleur van misty bij de achtergrond past. Alleen die brush en het lettertype vind ik iets minder.
Lieske: Beetje jammer dat je nog dezelfde achtergrond hebt, wel mooi die donkere, mysterieuze kleur.
Tinkerloos:Mooi! alleen ook ik vind het jammer dat de paarden door elkaar heen lopen, verder vind ik m erg gaaf.
SmeeJ:Ik vind m heel erg leuk, alleen jammer dat het wat leeg lijkt zo. Lettertype enz. is heel leuk. netjes geknipt ook.
bonniepony: leuk gedaan, grappige achtergrond, wel jammer dat misty wat teveel vervaagd is bij de randjes. lettertype past er goed bij.
mooney: Netjes gedaan hoor! hij is heel leuk, grappig lettertype ook. Op een paar plekken had het knippen wat beter gekunt, maar dat komt nog wel Knipoog

Pag 2:
gabberluck: Hele leuke bewerking, t is een mooi geheel, lettertype vind ik ook erg leuk, grappig die manen ook.
janique: Erg gaaf, die manen zijn echt super, die hoorn is ook leuk Lachen de achtergrond vind ik iets minder, is niet helemaal mijn smaak, maar verder vind ik m echt super!!
Amburtjoz: Wel leuk, maar een beetje leeg, knippen kan misschien wat beter, het is wel een mooi geheel.
Craignethan: Deze is echt super, heel leuk gedaan, past allemaal goed bij elkaar. Het idee is ook heel goed.
Shalimar:Wat grappig zeg, weer eens wat anders, lijkt net een schilderijtje Knipoog erg leuk.
haffilover: Leuk, mooie achtergrond, hoofdstel is ook goed weggewerkt. leuk lettertype ook, de manen zijn alleen wat te recht vind ik.
tes_saa: Netjes geknipt, verder ook wel leuk, vind alleen de kleur en het lettertype niet zo en erg jammer van MijnAlbum.nl
h0rsel0verr: Deze is ook leuk, mooi geheel, lettertype past er ook goed bij, alleen de manen zijn wat te recht zo.
Urielle: Mooie bewerking, leuk gedaan met die bal en het water. Ook dat elfje is erg leuk Haha! Alleen jammer dat die bol niet zo mooi aan de onderkant overgaat in het water.

Pag 3:
doossie: Wat een leuk idee zeg, misty op wereldreis Haha! erg goed verzonnen, alleen jammer dat sommige achtergrondjes van wat slechte kwaliteit zijn, knippen kan op sommige plekken ook iets beter, maar verder is t erg leuk.
Palhaço: Super, leuk gedaan met dat hoofdstel, mooi geheel, beetje onnatuurlijke manen, maar ach, verder is ie heel mooi.
fladdelover: Wat leuk gedaan zeg, heel orgineel idee, en heel leuk met die muur enzo. Wel had ik de tekst op een andere plek mooier gevonden, het loopt nu namelijk over het lijstje heen, dat is wel jammer.
HandtasJe: Mooi, netjes uitgeknipt, wel jammer dat misty wat uitgerekt is en dat er een stukje van het bit mist. manen zijn wel heel mooi zo. wel jammer dat er veel ruis in zit, vind ik persoonlijk niet zo mooi.
wiifke: Grappig, leuk gedaan, achtergrond is heel leuk. Tekst was misschien op een andere plek beter uitgekomen en de manen vind ik wat te vervaagd.

Pag 4:
Dorage: Leuke bewerking, mooie kleuren, jammer van die mensen Clown die rondjes rechtsonderin zijn ook grappig.
thissi: Grappig, orginele bewerking, leuk dat je m zwart/wit gemaakt hebt, weer eens wat anders. Lettertype is idd wat te onduidelijk en het geheel vind ik een beetje druk overkomen, maar dat kan ook aan mij liggen Clown verder is ie leuk hoor.
Jaimyliefje: Wat leuk dat je er een lijf bij hebt gemaakt Haha! Alleen oogt het lijf wat lang, het past wel heel mooi bij elkaar, kleuren ook. Mooie achtergrond ook.
Nikkel: Leuk gedaan met misty zo achter het raam, grappig hoor, mooi uitzicht uit het raam trouwens Knipoog Vind m heel leuk.
PrinceAmos: Wow, die achtergrond is echt mooi, Misty zlef vind ik op sommige plekken wel wat teveel uitgeveegd, bij de manen en het neusje, jammer, verder is ie leuk.
Astor: Mooi, achtergrond past er goed bij, lettertype is ook leuk, wel jammer dat de manen van Misty wat recht zijn afgeknipt.

Pag 5:
tjeus: Leuk, achtergrond is mooi, maar de kleur lettertype past er niet zo bij vind ik, dat is jammer want het lettertype is opzich wel leuk. En ook hier vind ik de manen toch wel wat te recht afgeknipt.
XxLiEsJuHhxX: Grappig, leuk die zwarte rand en die letters zijn ook leuk zo, wel vind ik misty wat de hoekig en recht uitgeknipt.

Zo, dat was t dan eindelijk Sigaar hoop dat t ook een beetje nuttig commentaar is Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:45

ik heb mijn bewerking veranderd, hij ziet er nu dus wel redelijk normaal uit, op een weitje, korter lichaam verbeterde kleur manen en benen etc.
maar dat mag je niet meer posten? dacht ik? of mag het wel in link?>

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:59

Vandaag komt toch het Thema?

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 10:32

Afbeelding

Nu het commentaar nog:)

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:08

Ik heb ook maar eens een keer meegedaan Lachen

Afbeelding

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:13

Princeamos: Mooie achtergrond, manen zouden nog iets netter kunnen.
Astor: Heel mooie nette bewerking.
tjeus: Leuke achtergrond, ik vind alleen de twee verschillende lettertypes een beetje storen.. verder leuk!
XxLiEsJuHhxX : Mooi lettertype en de rand vind ik heel leuk. Het enige wat mij opvalt is dat er vrij hoekig geknipt is.. verder super!
Clairtjuh : Wouw, de kleuren passen super goed bij misty, heel gaaf gevonden. Het enige is dat ik het niet helemaal origineel meer vind aangezien nikkel ook zon doorkijkje heeft. Maar dat halat niet weg dat het een supergave bewerking is Ja
JumpingRider : Deze vind ik gewoon helemaal mooi, alleen het lettertype wat minder.. voorde rest helemaal mijn smaak!

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:13

pag 1:
Like_peres: Hij is een beetje donker, maar het heeft wel iets mysterieus. Jammer van de bitring.
Niien_: Mooi, ik zou alleen het paard niet zo oranje gemaakt hebben;)
Lieske: Ik vind het wel wat hebben, ookal is het maar een simpel effect. Het lettertype vind ik er minder bij passen.
Tinkerloos: Leuk gedaan, maar het zou waarschijnlijk mooier geweest zonder het andere paard.
SmeeJ: Simpel, maar mooi! Mooie kleurencombinatie!
bonniepony: Beetje druk, ook niet helemaal mooi afgewerkt Ja Het hoofdstel is wel mooi weggewerkt.
mooney: Leuk idee! Het lettertype past er goed bij.

Pag 2:
gabberluck: Leuk! Vind de manen wel ietsjes te stekelig;)
janique: Hoe heb je die manen gedaan? Ze zijn echt heel mooi geworden, de hoorn is er ook mooi opgeplaatst. De achtergrond vind ik te druk, je had iets van een sprookjesbos erachter moeten plakken;)
Amburtjoz: Lijkt een beetje op die van SmeeJ. Ik vind de afwerking niet echt goed (beetje hoekig). Het hartje is schattig Ja
Craignethan: Afgod Mooi afgewerkt, het lijkt net echt!
Shalimar: Was het je bedoeling om het oog zo opvallend te maken? Ik vind het wel mooi Ja
Sanchowtju: Het heeft wel iets, maar zonder vlindertjes zou het nog mooier zijn.
haffilover: Mooi, alleen de voorpluk is een beetje ... raar Clown ?
tes_saa: Mooi uitgeknipt. Lettertype vind ik minder
h0rsel0verr: Wel leuk, maar wat zit er tussen de oren? De afwerking kan nog iets beter.
Urielle: Dat elfje is echt leuk gedaan!

Pag 3:
doossie: Haha, die is leuk verzonnen, vakantiekliekjes Vork
Palhaço: Mooi, heel origineel. Ik vind het wel leuk dat die flubbertjes( Clown ) roze zijn, de blauwe bloemetjes had ik weggelaten.
fladdelover: Leuk verzonnen, de tekst had van mij alleen wat meer naar ondere gemogen, nu zit hij óver de plaatjes.
HandtasJe: Leuk Ja Alleen niet helemaal mooi uitgeknipt.
wiifke: Je hebt gelijk, er mist nog iets. Voorpluk vind ik goed gelukt.

Pag 4:
Dorage: Vingers aflikken De mensen zijn alleen een klein beetje storend.
thissi: Een klein beetje té druk. De brushes had je van mij mogen weglaten.
Jaimyliefje: En toen had Misty een lichaam Koe Mooi, ik zou het zelf niet eens gerpobeerd hebben, teveel werk Clown
Nikkel: Ojee, ik wist niet dat er nóg iemand met een raam was. Maakt niet uit, onze bewerking lijken niet op elkaar. Mooi kleurengebruik, ik vind het wel wat hebben.
PrinceAmos: De tekst is niet helemaal te lezen en de manen zijn een beetje te wild.
Astor: Mooie achtergrond Ja

Pag 5:
tjeus: De tekst is leuk verzonnen, lettertype en kleurencombinatie vind ik niet geweldig. Hoofdstel is mooi weggewerkt.
XxLiEsJuHhxX: Leuk, alleen niet helemaal mooi uitgeknipt. Zonder zwarte rand vind ik hem waarschijnlijk nog mooier.

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:16

janique, ik was vergeten naar de bewerking van de anderen te kijken. Ik wist dus niet dat Nikkel dit al had. Mijn excuses, Nikkel Knipoog

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:28

Vervolg van mijn commentaar:

Dorage: Erg netjes uitgeknipt, alleen volgens mij heb je te veel van het oor weggehaald, Die mensen op de achtergrond vind ik ook wel een beetje storend maar dat kan er mee door..
Die rondjes daar onderin vind ik wel weer erg leuk.. Ik mis alleen nog iets van een text ofzo..
Verder vind ik het een leuke bewerking hoor Knipoog

thissi: Hele leuke bewerking! Misty is alleen niet helemaal goed uitgeknipt bij haar oren.. Lettertype vind ik ook niet mooi, het zwarte valt ook niet op, misschien had je het beter in het wit kunnen doen.. Verder vind ik hem erg leuk, ook leuke achtergrond!

Jaimyliefje: Het idee vind ik heel leuk, het hoofd van Misty is er ook netjes opgeplakt, ik kan alleen de overgang bij de manen vinden.. Ik vind het erg jammer dat de verhouding niet klopt..
Lettertype vind ik eigenlijk wel erg vet! Alleen heel jammer dat het laatste niet te lezen is..

Nikkel: Deze vind ik echt geweldig! Super orrigineel.. Je hebt zo te zien veel geknipt en geplakt..
Het enige minpuntje wat ik kan vinden is die bloemen.. Dat staat er niet helemaal goed op.. Verder echt keurig gemaakt! Knipoog

PrinceAmos: Die achtergrond vind ik wel erg vet! Net zoals mij heb je de manen iets te veel vervaagd.. Ook vind ik de kleur van de letters moeilijk te lezen.. die had je misschien beter een andere kleur kunnen geven of ergens anders plaatsen..

Astor: Hier heb ik eigenlijk niet veel op aan te merken.. Ik vind het erg leuk hoe het lijkt dat Misty op die berg staat.. Achtergrond vind ik ook erg leuk!
Alleen ik vind die hartjes en dat lettertype niet helemaal bij elkaar passen..

tjeus: Misty is netjes uitgeknipt, alleen bij de oren een beetje hoekig, je had er misschien beter even met de druppel langs kunnen gaan.. Ik vind hem eigenlijk wat te simpel, de achtergrond vind ik erg leuk, je had er veel meer mee kunnen doen!
Lettertype en kleur vind ik er eigenlijk ook niet echt bij passen.. Hoofdstel is netjes weggewerkt, alleen bij de kaak net iets minder.. Ja

XxLiEsJuHhxX: Misty is netjes uitgeknipt, alleen bij haar oren een beetje hoekig.. Verder vind ik de lijnen er erg scherp uitzien, je had er beter misschien even met de druppel langsgekunt zodat het wat verzacht..
Achtergrond en lettertype vind ik erg leuk! Die ruitjes erdoorheen vind ik ook een leuke sfeer geven!

Clairtjuh: Misty is netjes uitgeknipt, alleen volgens mij heb je iets te veel van het oor meegenomen.. Verder heb ik eigenlijk niks op de bewerking aan te merken.. ik vind hem echt super leuk!
Alleen op dat oranje is het een beetje leeg..
Lettertype en achtergrond vind ik echt super! Ook die 'luiken' vind ik erg leuk bedacht!

JumpingRider: Erg leuk en orrigineel! Misty is netjes geknipt, manen zijn goed gelukt! Heb er echt niks op aan te merken! Pling

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:46

wiifke schreef:
Vervolg van mijn commentaar:

Jaimyliefje: Het idee vind ik heel leuk, het hoofd van Misty is er ook netjes opgeplakt, ik kan alleen de overgang bij de manen vinden.. Ik vind het erg jammer dat de verhouding niet klopt..
Lettertype vind ik eigenlijk wel erg vet! Alleen heel jammer dat het laatste niet te lezen is..

ja dat van die verhouding vind ik ook heel jammer, heb ik nu dus veranderd, en ben van plan het te gaan gebruiken bij de thema bewerking (als dat erbij past natuurlijk..)
alleen de overgang van de hoofdkleur naar de lichaamkleur kan ik niet beter krijgen.. tips?

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:12

Het enige wat mij opviel was de kleur van de manen.. De rest eigenlijk niet..

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:32

pag 1:
Like_peres: Mooi. alleen een beetje te donker
Niien_: Super geen commetaar!
Lieske: Leuk gedaan. alleen de tekst had ik anders gedaan.
Tinkerloos: Leuk gedaan, Maar die eenhoorn had ik weg gelaten Knipoog
SmeeJ: Simpel, maar mooi
bonniepony: mooi!
mooney: leuk idee geen commetaar!

Pag 2:
gabberluck: mooi! Ook leuke achtergrond!
janique: Wauw! Hoe doe je dat? Alleen een beetje te druk..
Amburtjoz: Leuk! hartje ook.
Craignethan: Wauw! lijkt net echt joh!
Shalimar: super! Geen commetaar!
Sanchowtju: Wow! Die is mooi!
haffilover: Mooi. alleen de voorpluk?
tes_saa: Mooi uitgeknipt. Alleen het lettertype vind ik er niet bij passen.
h0rsel0verr: wel leuk hoor.
Urielle: super! ook dat elfje

Pag 3:
doossie: haha! leuk idee! hoofdstel is ook mooi weggewerkt!
Palhaço: Super! ook geen commetaar!
fladdelover: Leuk verzonnen, de tekst had ook meer naar beneden gemogen Knipoog
HandtasJe: Mooi knippen kon beter!
wiifke: Knippen mocht ook wel beter!

Pag 4:
Dorage: ik ga met Clairtjuh mee!
thissi: Een klein beetje té druk.
Jaimyliefje: heb ik al gedaan!
Nikkel: heb ik gedaan!
PrinceAmos : Ik zelf Clown
Astor: heb ik al gedaan!

Pag 5:
tjeus:leuk verzonnen. hoofdstel ik mooi weg gewerkt..
XxLiEsJuHhxX: Leuk, alleen niet helemaal mooi uitgeknipt.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:13

Het duurde even maar tenslotte heb ik ook nog een bewerking gemaakt Lachen

Afbeelding

Lieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:22

wanneer komt het thema?? ik wil weer eens aan de slag Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 17:27

Mensen, ik was helemaal vergeten het thema te vertellen!!
Maar ik had de hele dag wedstrijd en ben nu net thuis....
Voor de geinteresseerden: ik was eerste in de F8 met 216 en mag nu door naar de F9. Haha!

Thema: FEEST

Wees creatief en verras me. Haha!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:36

Gefeliciteerd, en appart thema Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 19:47

@ tjeus
Lettertype kleur vind ik er niet echt bijpassen.. Lachen zwart had al beter gestaan, verder wel gaaf Lachen

@ XxLiEsJuHhxX
Leuke achtergrond, leuk idee ook alleen vind ik het uitsnijden soms wat minder Knipoog.

@ Clairtjuh
Vind deze echt gaaf! Haha!. Ik zou zo snel geen commentaar kunnen bedenken//vinden Lachen

@ JumpingRider
Leuke bewerking opzich, maar vind het lettertype niet geweldig Lachen

@ Kir_Ples
Gave achtergrond.. Maar ook bij deze vind ik het snijden & het lettertype niet zo mooi..

@ iedereen met een reactie; Vind hem idd een beetje druk zelf ook Haha!. Maar ik ben zelf ook altijd hyper & anders vond ik hem gewoon niet mij.. omdat ik zelf ook altijd druk ben Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:06

Hmm.. Ik heb wat gemaakt, maar ga het niet inleveren aangezien ik er niet tevreden over ben Koe.
Vind het een best moeilijk thema, aangezien het over van alles kan gaan en ik alleen maar op verjaardagen kom Koe,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:40

Afbeelding
Ik weet niet of de verhoudingen kloppen, maar ik heb mijn best gedaan Lachen

Louisee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:06

hier is mijn themabewerking:

Afbeelding
de balonnen zijn mislukt Bloos Clown

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:33

Ik heb toch geprobeert het hoofdstel weg te halen maar is niet echt mooier erdoor geworden.
Afbeelding
later mijn commentaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:03

Commentaar komt later Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:30

ik begin binnekort met mijn themabewerking maar momenteel ben ik zeer druk bezig met mijn pww Verdrietig
super bewerkingen allemaal, en smeeJ hoe heb je die kleur zo mooi gekregen Bloos!