Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DramaQueen_ schreef:Mag ik nog meedoen ?
bonniepony schreef:kan je uitleggen waarom je het niks vind? daar heb ik iets aan nl.
Urielle schreef:Edda - achtergrond vind ik echt supermooi geworden, is echt niet te zien dat het oorspronkelijk niet een geheel was! Alleen vind ik Tiesto een beetje raar overkomen zo, niet feeeriek oid.
Shalimar - mooie bewerking, heel leuk idee. Jammer dat Tiesto eigenlijk niet zo opvalt.
Tamlin - simpel, maar mooi!
Bengelpiet - Tiesto is niet zo mooi maar de achtergrond is wel mooi (gekozen of gemaakt?)
Bonniepony - heel mooi! Alleen jammer dat Tiesto zo klein is, net als bij Shalimar eigenlijk valt de pony een beetje weg in het geheel.
Larnaca - Wauw!!!
Urielle schreef:Bengelpiet - Tiesto is niet zo mooi maar de achtergrond is wel mooi (gekozen of gemaakt?)
PrinceAmos schreef:Urielle schreef:Edda - achtergrond vind ik echt supermooi geworden, is echt niet te zien dat het oorspronkelijk niet een geheel was! Alleen vind ik Tiesto een beetje raar overkomen zo, niet feeeriek oid.
Shalimar - mooie bewerking, heel leuk idee. Jammer dat Tiesto eigenlijk niet zo opvalt.
Tamlin - simpel, maar mooi!
Bengelpiet - Tiesto is niet zo mooi maar de achtergrond is wel mooi (gekozen of gemaakt?)
Bonniepony - heel mooi! Alleen jammer dat Tiesto zo klein is, net als bij Shalimar eigenlijk valt de pony een beetje weg in het geheel.
Larnaca - Wauw!!!
Waarom Slaa Je Mij Over?
Urielle schreef:Ik ga vanavond teruglezen
Heb jou niet gezien?Sorry
Stravero schreef:@ : Ik vind het erg storend dat je zo raar typt![]()
De achtergrond vind ik heeel mooi, Tiësto is niet zo mooi geknipt, de manen staart en sokken zijn niet zo mooi bijgewerkt, het lettertype vind ik er niet zo bij passen, ook de kleur niet
Het kader vind ik ook niet zo mooi!
![]()
Xxx evelien
Wineds schreef:7. Omdat niet iedereen goed kan lezen; offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!
Edda schreef:Dames.. ik ga nu echt temmenLees de regels even door!
Wineds schreef:7. Omdat niet iedereen goed kan lezen; offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!