Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 51.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larnaca

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 51.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 00:36

en de mijne Lachen

Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 08:15

mijn commentaar:
Edda: supermooi! Haha! de achtergrond is ook erg mooi

shalimar: jij valt meer op dan tiësto Clown , maar dat heeft ook wel wat, verder qua knippen enzo erg mooi Haha!

Tamlin: beetje saai, knipwerk zou iets beter kunnen, kleur van de letters past er wel goed bij

bengelpiet: plaatje is en beetje uitgerekt, de manen en knipwerk zijn net echt super, blijven oefenen Knipoog

larnaca: erg mooi, dat lettertype past er goed bij, Tiësto past er ook goed in het plaatje Haha!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 08:27

Pagina 1:
@ tamlin: De achtergrond en het lettertype vind ik mooi, ik vind het niet zo mooi dat Tiësto écht opgeplakt is, dat zie je heel erg, je had hem beter op het zandpaadje kunnen plakken, wel netjes geknipt maar je had de manen wat uit kunnen vegen zodat het mooier werd Lachen

@ x_tico: Ik vind de manen iets of wat te wild, ik vind ook dat je niet zo netjes hebt geknipt, de boom vind ik niet zo mooi en de vleugel past niet zo goed bij Tiësto. De staart vind ik ook te uitgeveegd en niet zo mooi Bloos Voor de rest erg simpel en je had er een naam bij kunnen zetten, of een tekst Knipoog

@ Edda: Geweldig Lachen Toppie! Knipoog De manen, staart en beentjes vind ik erg mooi gedaan Ja Knap hoor Lachen !!!

@ gabberluck: Prachtig! Haha! Hele mooie achtergrond, netjes geknipt, mooi bijgewerkt, mooi lettertype, super! Lachen

Pagina 2:@ esther_sonja: Mooie achtergrond, grappige sterretjes, niet zo netjes geknipt. Leuk lettertype, leuk kadertje, staart vind ik iets te puntig bijgewerkt, sokjes en manen wel mooi Lachen

@ HorseGurl13: Ik vind hem niet zo mooi, heel simpel, de kleuren niet zo mooi Knipoog Het lettertype is een beetje onduidelijk! Knipoog

@ PrinceAmos: Tiësto is wat misvormt, ik vind de achtergrond niet zo mooi Bloos De manen zijn niet zo mooi bijgewerkt, de staart ook niet, je moet een kleinere straal gebruiken Clown Knipoog Voor de rest wat simpel Knipoog

@ Cliienn: Niet zo netjes geknipt, de manen kun je bijwerken in photofiltre Knipoog achtergrond wel grappig, ik vind je bewerking voor de rest wat druk en niet zo mooi, te grote tekst, en alle kleuren van de regenboog, dat past niet bij deze bewerking Knipoog

@ Shalimar: Alleen de manen zijn niet zo mooi, beetje puntig omhoog Bloos Bloos! voor de rest heb ik heb geen commentaar, vind ‘m supertjes Bloos!

@ Nikkel: Prachtig die manen zo Bloos! !!! Rechtsbovenin is ook erg mooi Ja Mooie bewerking hoor Lachen !

@ Niien_: Vind je bewerking kaal Bloos Lettertype vind ik er niet zo bij passen Manen sokken en staart vind ik niet zo mooi Bloos

@ Sanchowtjuh: Ik heb alleen het commentaar dat er op z’n neusje wit zit, Bloos! Dat water is echt erg mooi!!! Hele mooie bewerking heb je daar Knipoog !

@ HandtasJe: De achtergrond vind ik errug mooi! Jammer dat je m niet bij http://www.imageshack.us hebt geupload Knipoog De hoefjes zijn niet zo mooi geknipt, de manen had je een beetje bij kunnen werken, je bent een stukje vergeten te knippen tussen de billen en de staart van Tiësto, ik vind het lettertype wel leuk erbij passen, alleen de kleur niet zo Bloos

Pagina 3:@ Rosannee_: Ik vind m niet zo mooi, erg druk, de wazige randen om de Tiësto’s zijn té en dat is niet zo mooi Knipoog Het lettertype lijkt wel misvormt Bloos

@ Uriëlle: Niet zo netjes geknipt! Knipoog Ik weet niet wat de achtergrond moet voorstellen, die “vlek” die vind ik niet zo mooi, ik had er een naam ofzo bijgezet, voor de rest wat simpel Knipoog

@ Janique: Heel mooi alleen niet door Tiësto zijn oog, wel door zijn buik enz Ja De staart is niet zo mooi Het linkervoorbeentje ook niet echt, voor de rest erg fanatiek! Haha!

@ Lientjee_: Alles is een beetje hoekig, erg simpel en niet zo mooi, het lettertype past ook niet zo bij die achtergrond waar Tiësto nog opstaat… Knipoog

@ pluklief: Heel creative! Lachen Leuke vogel, lettertype erg netjes Ja Past er precies bij, vind Tiësto niet zo mooi geknipt, de manen zijn ook niet zo mooi, voor de rest wel een leuke achtergrond Lachen

@ Softijs: Vind de Cheeta of wat voor dier het is Vork Niet zo mooi, Tiësto is niet zo mooi geknipt, de manen staart en sokken zijn ook niet zo mooi, voor de rest hebben échte natuurdieren geen halster om Knipoog De sokjes vind ik ook niet zo mooi… Knipoog

@ bonniepony: Lettertype is idd niet mooi, de manen en staart zijn ook niet zo mooi vind ik, de hoefjes zijn wel een beetje leuk, die zie je een beetje in het water! Wel een leuke achtergrond en Tiësto is voor de rest niet echt netjes geknipt Knipoog

@ PalhaÇo: Ik vind m geweldig! Heel netjes Ja

Pagina 4:@ Edda: Niets op aan te merken, vind m super!!! Haha!

@ : Ik vind het erg storend dat je zo raar typt Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen De achtergrond vind ik heeel mooi, Tiësto is niet zo mooi geknipt, de manen staart en sokken zijn niet zo mooi bijgewerkt, het lettertype vind ik er niet zo bij passen, ook de kleur niet Knipoog Het kader vind ik ook niet zo mooi! Knipoog

@ Shalimar: Ik vind hem heel creative bedacht! Alleen vind Tiësto wel heeel erg klein, Je hebt geen ‘ tussen I en ll, voor de rest wel erg mooi Lachen !

@ tamlin: Leuke achtergrond! Manen vind ik niet zo mooi, staart en sokjes ook niet zo, niet zo netjes geknipt, wel een leuk lettertype Knipoog !!!

@ Bengelpiet: Het lettertype is uitgerekt, de manen staart en sokken vind ik niet zo mooi bijgewerkt, niet zo netjes geknipt, wel een mooie achtergrond Knipoog

@ bonnieponie: ik zag Tiësto niet Clown Hij is heel klein en niet zo netjes geknipt, lettertype is wel leuk, voor de rest een leuke achtergrond maar vind je bewerking wel simpel… Knipoog

Pagina 5 Haha! :
@ Larnaca: Heel mooi gedaan! Leuke achtergrond alleen vind ik Tiësto veel te donker, het lettertype is een beetje overbelicht op het begin maar wel te lezen, leuke bewerking alleen wat simpel Knipoog

HIJG HIJG HIJG PUF PUF! Klaar!!! Haha! hahaha Haha!

Xxx evelien

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 10:03

Mag ik nog meedoen ? Bloos

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 10:20

DramaQueen_ schreef:
Mag ik nog meedoen ? Bloos

Natuurlijk mag dat Lachen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:11

even over mijn bewerking: graag geen opmerking over het knippen Verdrietig Heb al gezegd: knippen was echt heel gedetailleerd maar dat ^^[[{#@#@ Photofiltre zet er een witte rand om als je gaat plakken in PSP Boos!
Heb inmiddels advies gehad over hoe dat op te lossen - bedankt daarvoor!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:14

[quote="Stravero]@ Uriëlle: Niet zo netjes geknipt! Knipoog Ik weet niet wat de achtergrond moet voorstellen, die “vlek” die vind ik niet zo mooi, ik had er een naam ofzo bijgezet, voor de rest wat simpel Knipoog
[/quote]

Die vlek is een neusgat. Clown
Dit is een blend van (onderdelen van) de pony, geheel met de hand gemaakt trouwens.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:15

woow ik wist nog geen eens dat dit topic beston
echt stoer.. al die foto`s jammer genoeg heb ik geen bewerk
programma Verdrietig

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:21

bonniepony schreef:
kan je uitleggen waarom je het niks vind? daar heb ik iets aan nl. Lachen

Jawel
1. Heb Wel 2 Minuutjes Gezocht Waar Het Paardje Stond
2. Ik Zie het paardje Haast Niet
Njaa. Niks.
Niet Echt Mij Smaak Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:23

Edda - achtergrond vind ik echt supermooi geworden, is echt niet te zien dat het oorspronkelijk niet een geheel was! Alleen vind ik Tiesto een beetje raar overkomen zo, niet feeeriek oid.
Shalimar - mooie bewerking, heel leuk idee. Jammer dat Tiesto eigenlijk niet zo opvalt.
Tamlin - simpel, maar mooi!
Bengelpiet - Tiesto is niet zo mooi maar de achtergrond is wel mooi (gekozen of gemaakt?)
Bonniepony - heel mooi! Alleen jammer dat Tiesto zo klein is, net als bij Shalimar eigenlijk valt de pony een beetje weg in het geheel.
Larnaca - Wauw!!!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:27

Urielle schreef:
Edda - achtergrond vind ik echt supermooi geworden, is echt niet te zien dat het oorspronkelijk niet een geheel was! Alleen vind ik Tiesto een beetje raar overkomen zo, niet feeeriek oid.
Shalimar - mooie bewerking, heel leuk idee. Jammer dat Tiesto eigenlijk niet zo opvalt.
Bengelpiet - Tiesto is niet zo mooi maar de achtergrond is wel mooi (gekozen of gemaakt?)
Bonniepony - heel mooi! Alleen jammer dat Tiesto zo klein is, net als bij Shalimar eigenlijk valt de pony een beetje weg in het geheel.
Larnaca - Wauw!!!

Waarom Slaa Je Mij Over? Huilen van het lachen

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:34

Urielle schreef:

gekozen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:44

PrinceAmos schreef:
Urielle schreef:
Larnaca - Wauw!!!

Waarom Slaa Je Mij Over? Huilen van het lachen

Ik ga vanavond teruglezen Bloos!
Heb jou niet gezien? Bloos! Sorry Haha!

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:33

Deze ziet er beter uit Clown

Ik ben best tevreden over het resultaat zeker om dat ie vrij moeilijk uit te knippen was Vork
Mijn commentaar komt zo snel mogelijk Lachen

Afbeelding

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:39

Urielle schreef:
Ik ga vanavond teruglezen Bloos!
Heb jou niet gezien? Bloos! Sorry Haha!

Ik Stond Naar Edda En Voor ShaliMar. Clown

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:27

Mijn commentaar vanaf het Thema:

Edda:
Wauw! Prachtig, lettertype past er mooi bij! Leuke achtergrond, Tiesto is net uitgeknipt en zit mooi 'in' de achtergrond, echt heel mooi Ja

PrinceAmos:
Ik vind het lettertype niet echt geweldig, ook niet super uitgeknipt Knipoog Ik vind het eigenlijk écht lijken dat ie er gewoon is opgeplakt en er niet inzit, volg je het nog? Clown Wel een leuke achtergrond Ja

Shalimar:
Ik vind het lettertype niet echt geweldig maar denk dat dat meer (in dit geval) een questie van smaak is, aangezien het lettertype er opzich wel inpast Ja Netjes uitgeknipt, mooi met die vleugels! Jammer dat de Tiesto's niet zo opvallen. Maar leuk is ie zeker Ja

tamlin:
Het is niet mijn smaak maar hij heeft zeker iets! Netjes uitgeknipt ook Ja

bengelpiet:
Ik vind em niet zo geweldig.. Knipoog Niet netjes uitgeknipt ookal vind ik de manen wel grappig Clown Jammer dat de tekst wat is uitgerekt en Tiesto wat 'in' gerekt...

bonniepony:
Deze heeft ook zeker iets! Jammer dat Tiesto totaal niet opvalt Knipoog Ik moest haast zoeken Tong uitsteken Wel net uitgeknipt en de vleugels staan em goed.

Larnaca:
Die achtergrond zou ik eerst ook gebruiken Clown Maar hij is heel mooi! Halster is net weggewerkt en hij zit er weer mooi 'in'.

Dat was het Haha!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 15:33

Stravero schreef:
@ : Ik vind het erg storend dat je zo raar typt Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen De achtergrond vind ik heeel mooi, Tiësto is niet zo mooi geknipt, de manen staart en sokken zijn niet zo mooi bijgewerkt, het lettertype vind ik er niet zo bij passen, ook de kleur niet Knipoog Het kader vind ik ook niet zo mooi! Knipoog

Xxx evelien

Bedoel Je Mij daarmee?
Als je mij daar mee bedoelt :
Ik Typ Niet Raar.
Ik Weet ook niet wat je ermee bedoelt

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:29

Dames.. ik ga nu echt temmen Scheve mond Lees de regels even door! Lachen

Wineds schreef:
7. Omdat niet iedereen goed kan lezen; offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:39

PrinceAmos - hele mooie achtergrond! knippen iets minder. lettertype had aparter gemogen, wat gewoontjes.
HordeGurl13 - Mooie bewerking. Leuk dat de kleuren van Tiesto terugkomen in de sparkles. Toch lijkt Tiesto geen deel uit te maken van het geheel en dat vind ik wat jammer.

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:18

Nou hier is die van mij dan
Mijn eigen commentaar: De sokjes zijn niet helemaal goed gelukt, maar de manen wel (voor mijn doen dan Lachen )
En ik zie net dat ik een stukje ben vergeten uit te knippen tussen achterbeen en staart Bloos
http://img107.imageshack.us/img107/5705 ... airaa4.jpg
*Edit: je moet even inzoomen, anders ziet het er heel onscherp uit

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:34

Moderatoropmerking:
Dit wil ik nog eens herhalen. Neem de regels alsjeblieft een beetje serieus. Bedankt.
Edda schreef:
Dames.. ik ga nu echt temmen Scheve mond Lees de regels even door! Lachen

Wineds schreef:
7. Omdat niet iedereen goed kan lezen; offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:28

Afbeelding

Mijn themabewerking.

Opgebouwd uit verschillende delen van foto's, deze zelf nog bewerkt met de hand en daarnaast kleur en belichting aangepast en tekst toegevoegd.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:35

Softijs - qua originalteit scoort hij echt een 10 bij me. Briljant gedaan met die Barbie Haha! Haha! Haha!
Het knippen van Tiesto is niet overal helemaal goed gegaan, en hij past niet zo best binnen de afbeelding maar ik vind het echt geweldig leuk en je achtergrond is schitterend!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:36

Hier mijn themabewerking, Commentaar volgt
Dromen
Afbeelding

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:48

janique: ik vind hem echt heel schattig, met dat meisje zo op zijn rug. Je bent wel een h vergeten, volgensmij moet het 'his little girlfriend' zijn ipv is. verder is het halster mooi weggewerkt, je ziet er bijna niks meer van. Het groene kader had misschien iets minder dik gekunt, dan was de afbeelding misschien wat mooier uitgekomen Lachen