Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de achtergrond is ook erg mooi
, maar dat heeft ook wel wat, verder qua knippen enzo erg mooi

Voor de rest erg simpel en je had er een naam bij kunnen zetten, of een tekst 
Toppie!
De manen, staart en beentjes vind ik erg mooi gedaan
Knap hoor
!!!
Hele mooie achtergrond, netjes geknipt, mooi bijgewerkt, mooi lettertype, super! 

Het lettertype is een beetje onduidelijk! 
De manen zijn niet zo mooi bijgewerkt, de staart ook niet, je moet een kleinere straal gebruiken
Voor de rest wat simpel 
achtergrond wel grappig, ik vind je bewerking voor de rest wat druk en niet zo mooi, te grote tekst, en alle kleuren van de regenboog, dat past niet bij deze bewerking
voor de rest heb ik heb geen commentaar, vind ‘m supertjes 
!!! Rechtsbovenin is ook erg mooi
Mooie bewerking hoor
!
Lettertype vind ik er niet zo bij passen
Manen sokken en staart vind ik niet zo mooi 
Dat water is echt erg mooi!!! Hele mooie bewerking heb je daar
!
De hoefjes zijn niet zo mooi geknipt, de manen had je een beetje bij kunnen werken, je bent een stukje vergeten te knippen tussen de billen en de staart van Tiësto, ik vind het lettertype wel leuk erbij passen, alleen de kleur niet zo
Het lettertype lijkt wel misvormt 
Ik weet niet wat de achtergrond moet voorstellen, die “vlek” die vind ik niet zo mooi, ik had er een naam ofzo bijgezet, voor de rest wat simpel
De staart is niet zo mooi Het linkervoorbeentje ook niet echt, voor de rest erg fanatiek! 

Leuke vogel, lettertype erg netjes
Past er precies bij, vind Tiësto niet zo mooi geknipt, de manen zijn ook niet zo mooi, voor de rest wel een leuke achtergrond 
Niet zo mooi, Tiësto is niet zo mooi geknipt, de manen staart en sokken zijn ook niet zo mooi, voor de rest hebben échte natuurdieren geen halster om
De sokjes vind ik ook niet zo mooi…

De achtergrond vind ik heeel mooi, Tiësto is niet zo mooi geknipt, de manen staart en sokken zijn niet zo mooi bijgewerkt, het lettertype vind ik er niet zo bij passen, ook de kleur niet
Het kader vind ik ook niet zo mooi!
!
!!!
Hij is heel klein en niet zo netjes geknipt, lettertype is wel leuk, voor de rest een leuke achtergrond maar vind je bewerking wel simpel… 
:
hahaha 
DramaQueen_ schreef:Mag ik nog meedoen ?
Heb al gezegd: knippen was echt heel gedetailleerd maar dat ^^[[{#@#@ Photofiltre zet er een witte rand om als je gaat plakken in PSP 
Ik weet niet wat de achtergrond moet voorstellen, die “vlek” die vind ik niet zo mooi, ik had er een naam ofzo bijgezet, voor de rest wat simpel

bonniepony schreef:kan je uitleggen waarom je het niks vind? daar heb ik iets aan nl.
Urielle schreef:Edda - achtergrond vind ik echt supermooi geworden, is echt niet te zien dat het oorspronkelijk niet een geheel was! Alleen vind ik Tiesto een beetje raar overkomen zo, niet feeeriek oid.
Shalimar - mooie bewerking, heel leuk idee. Jammer dat Tiesto eigenlijk niet zo opvalt.
Tamlin - simpel, maar mooi!
Bengelpiet - Tiesto is niet zo mooi maar de achtergrond is wel mooi (gekozen of gemaakt?)
Bonniepony - heel mooi! Alleen jammer dat Tiesto zo klein is, net als bij Shalimar eigenlijk valt de pony een beetje weg in het geheel.
Larnaca - Wauw!!!
Urielle schreef:Bengelpiet - Tiesto is niet zo mooi maar de achtergrond is wel mooi (gekozen of gemaakt?)
PrinceAmos schreef:Urielle schreef:Edda - achtergrond vind ik echt supermooi geworden, is echt niet te zien dat het oorspronkelijk niet een geheel was! Alleen vind ik Tiesto een beetje raar overkomen zo, niet feeeriek oid.
Shalimar - mooie bewerking, heel leuk idee. Jammer dat Tiesto eigenlijk niet zo opvalt.
Tamlin - simpel, maar mooi!
Bengelpiet - Tiesto is niet zo mooi maar de achtergrond is wel mooi (gekozen of gemaakt?)
Bonniepony - heel mooi! Alleen jammer dat Tiesto zo klein is, net als bij Shalimar eigenlijk valt de pony een beetje weg in het geheel.
Larnaca - Wauw!!!
Waarom Slaa Je Mij Over?

Sorry

Urielle schreef:Ik ga vanavond teruglezen
Heb jou niet gezien?Sorry

Ik vind het eigenlijk écht lijken dat ie er gewoon is opgeplakt en er niet inzit, volg je het nog?
Wel een leuke achtergrond 
Netjes uitgeknipt, mooi met die vleugels! Jammer dat de Tiesto's niet zo opvallen. Maar leuk is ie zeker 

Niet netjes uitgeknipt ookal vind ik de manen wel grappig
Jammer dat de tekst wat is uitgerekt en Tiesto wat 'in' gerekt...
Ik moest haast zoeken
Wel net uitgeknipt en de vleugels staan em goed.
Maar hij is heel mooi! Halster is net weggewerkt en hij zit er weer mooi 'in'.
Stravero schreef:@ : Ik vind het erg storend dat je zo raar typt![]()
De achtergrond vind ik heeel mooi, Tiësto is niet zo mooi geknipt, de manen staart en sokken zijn niet zo mooi bijgewerkt, het lettertype vind ik er niet zo bij passen, ook de kleur niet
Het kader vind ik ook niet zo mooi!
![]()
Xxx evelien
Lees de regels even door! 
Wineds schreef:7. Omdat niet iedereen goed kan lezen; offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!
)
Edda schreef:Dames.. ik ga nu echt temmenLees de regels even door!
Wineds schreef:7. Omdat niet iedereen goed kan lezen; offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!