Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.
Norway_girl schreef:Hier mijn vrije bewerking:
Kwitnie Erg netjes. En leuk bedacht. Jammer dat hij idd wat hakkelig geknipt is, dat is erg zonde.
Fairytail Leuk bedacht. Ik vind hem alleen wat te donker. En de achetergrond vind ik iets te druk, maar dat is smaak. Verder is de tekst wat moeilijk te lezen, maar wel netjes afgewerkt!
Kwintie, je mag pas een verbeterde versie plaatsen in week 2
Citaat:In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.

. Vind hem niet zo bijzonder, maar toch wel oké
.
) en daar veel aan gedaan heb ( niet dat het er nu fatsoenlijk uitziet maarja
)
, de text had een ander lettertype en kleur mogen hebben
. Ik had de kleuren van de achtergrond in een andere kleur gedaan, want ik vind deze eerlijk gezegt niet zo erg bij ulalina passen
. Je hebt wel mooi geknipt
, het enigste is dat ik de manen nu wat 'slap' vind hangen
.
, ik vind de achtergrond alleen wat minder
, het zwarte is krasserig, en het rode is dan weer heel 'vloeibaar' ( hoe zeg je dat
) , ook wel jammer dat je ulalina niet goed ziet
, verder is hij erg mooi
.
! Het enigste minpuntje is dat je ulalina niet goed genoeg kan zien
, verder vind ik het een leuk idee, en erg mooi uitgewerkt 
, het idee is leuk, maar de uitvoering wat minder, je kan goed zien dat het halster is weggewerkt, en er zit een sorot waas om ulalina heen
. Ook vind ik dat ulalina zelf niet genoeg opvalt .
, het lettertype is een beetje saai
, het knippen is niet geweldig, en ik vind dat zwarte 'iets' wat achter de linker ulalina zit niet echt mooi
. maar daar kan jij waarschijnlijk niks aan doen aangezien je dat volgens mij als masker hebt gebruikt (?)
.
! de achtergrond is super
! ik zou alleen als je je verbeterde versie gaat plaatsen zorgen dat ulalina beter bij de achtergrond past
. de kleur van het lettertype zou ik zo laten , en anders zou ik een kleur van de grond bij je bewerking pakken
.
.ik vind het alleen wel jammer dat ulalina niet genoeg opvalt
. ook had ik een ander lettertype gepakt
.
, een paar dingen - ulalina ziet er een beetje uitgerekt uit, ik had die 4 hokjes met 'delen' van ulalina er niet bijgedaan
en dat hartje vind ik er niet goed bij staan, hij past er wel bij maar dan zou ik hem op een andere plek hebben gezet
.
, ik had alleen een ander lettertype gepakt
, en ik weet niet of het bij de achtergrond hoort, maar die grijs/zwarte vlek boven ulalina's manen, is dat die grijze vlek die je ook bij de orginele foto zag? zoja dan had ik die even weggehaalt
.
Gebeurd wel eens
Ik had misschien de XXX jes weggelaten.
Fairytail schreef:

, en de text is niet goed zichtbaar
.
, en die lippen zien er echt mooi uit zo, lijkt iets van 3D 
knippen kon beter, en je ziet duidelijk dat er een hokje om de aardbol zit . Ik snap ook niet echt waarom water daar in de hoek staat gepropt
.
. Ik had als ik jou was de vuurwerk 'spetters' (
) áchter de text gedaan, en de huisjes op de achtergrond ( als het huisjes zijn dan
) weggewerkt
.
? _Ismay__ schreef:Lolaaatjuhh Ik had hem persoonlijk mooier gevonden als je dat schildereffect had weggelaten, en de text is niet goed zichtbaar
.
De achtergrond vind ik wel erg mooi, en die lippen zien er echt mooi uit zo, lijkt iets van 3D
Tamlin Thema; Deze vind ik niet zóknippen kon beter, en je ziet duidelijk dat er een hokje om de aardbol zit . Ik snap ook niet echt waarom water daar in de hoek staat gepropt
.
Vrije; Ook bij deze kon het knippen beter. Ik had als ik jou was de vuurwerk 'spetters' (
) áchter de text gedaan, en de huisjes op de achtergrond ( als het huisjes zijn dan
) weggewerkt
.
Kom ik nou heel gemeen over![]()
?
valt wel mee

Leuk gedaan met die bliksem alleen jammer dat de bliksem bij de rechtse Ulalina net ietsje over dr manen heen valt en de tekst had ik anders gekozen

Commentaar e.d. zijn van harte welkom.

Ook is de kwaliteit niet zo goed (misschien door het uploaden ? ) 

al moet ik zeggen dat dat ook aardig lang duurde..