Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.
Norway_girl schreef:Hier mijn vrije bewerking:
Kwitnie Erg netjes. En leuk bedacht. Jammer dat hij idd wat hakkelig geknipt is, dat is erg zonde.
Fairytail Leuk bedacht. Ik vind hem alleen wat te donker. En de achetergrond vind ik iets te druk, maar dat is smaak. Verder is de tekst wat moeilijk te lezen, maar wel netjes afgewerkt!
Kwintie, je mag pas een verbeterde versie plaatsen in week 2
Citaat:In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.
Fairytail schreef:
_Ismay__ schreef:Lolaaatjuhh Ik had hem persoonlijk mooier gevonden als je dat schildereffect had weggelaten, en de text is niet goed zichtbaar
.
De achtergrond vind ik wel erg mooi, en die lippen zien er echt mooi uit zo, lijkt iets van 3D
Tamlin Thema; Deze vind ik niet zóknippen kon beter, en je ziet duidelijk dat er een hokje om de aardbol zit . Ik snap ook niet echt waarom water daar in de hoek staat gepropt
.
Vrije; Ook bij deze kon het knippen beter. Ik had als ik jou was de vuurwerk 'spetters' (
) áchter de text gedaan, en de huisjes op de achtergrond ( als het huisjes zijn dan
) weggewerkt
.
Kom ik nou heel gemeen over![]()
?