Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytail

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 00:48

Afbeelding

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 11:14

Hier mijn vrije bewerking:
Afbeelding
Wat ik er zelf van vind:
*andere letters en kleur.

femke_harley Hij is heel erg mooi. Jammer dat het paard wat raar geknipt is, lijkt wat hakkelig. Verder erg mooi

Taat_ Vind hem idd wat saai. Vreder wel netjes hoor. Misschien had je wat beter kunnen knippen en die zwarte schaduw bij het linkerpaard had ik weg gelaten

Nikki160287 Deze vind ik mooier dan die ander. Knippen had misschien wat beter gekund, maar verder zie je wel sterke vorderingen. Erg netjes!

Kwitnie Erg netjes. En leuk bedacht. Jammer dat hij idd wat hakkelig geknipt is, dat is erg zonde.

Fairytail Leuk bedacht. Ik vind hem alleen wat te donker. En de achetergrond vind ik iets te druk, maar dat is smaak. Verder is de tekst wat moeilijk te lezen, maar wel netjes afgewerkt!

Kwintie, je mag pas een verbeterde versie plaatsen in week 2 Haha!
Citaat:
In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 11:26

Norway_girl schreef:
Hier mijn vrije bewerking:

Kwitnie Erg netjes. En leuk bedacht. Jammer dat hij idd wat hakkelig geknipt is, dat is erg zonde.

Fairytail Leuk bedacht. Ik vind hem alleen wat te donker. En de achetergrond vind ik iets te druk, maar dat is smaak. Verder is de tekst wat moeilijk te lezen, maar wel netjes afgewerkt!

Kwintie, je mag pas een verbeterde versie plaatsen in week 2 Haha!
Citaat:
In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.

sorry maar dat was slecht een zeer kleine aanpassing en dat heb ik gedaan doordat hij niet hakkelig geknipt was maar dat het kwam door opslaan, helaas kon ik niet meer mijn bericht aanpassen.

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 12:28

Afbeelding

Mijn vrije bewerking Lachen. Vind hem niet zo bijzonder, maar toch wel oké Knipoog.
Ik zou graag vooral commentaar willen hebben op het knippen, aangezien ik dat nog steeds el erg moelijk vind ( Clown ) en daar veel aan gedaan heb ( niet dat het er nu fatsoenlijk uitziet maarja Clown )

Norway_girl Ik ben het met je eigen commentaar eens Ja, de text had een ander lettertype en kleur mogen hebben Knipoog . Ik had de kleuren van de achtergrond in een andere kleur gedaan, want ik vind deze eerlijk gezegt niet zo erg bij ulalina passen Knipoog. Je hebt wel mooi geknipt Lachen, het enigste is dat ik de manen nu wat 'slap' vind hangen Clown.
fairytail erg mooi Lachen , ik vind de achtergrond alleen wat minder Knipoog , het zwarte is krasserig, en het rode is dan weer heel 'vloeibaar' ( hoe zeg je dat Clown ) , ook wel jammer dat je ulalina niet goed ziet Lachen , verder is hij erg mooi Ja.
kwitnie Erg mooi en orgineel Ja ! Het enigste minpuntje is dat je ulalina niet goed genoeg kan zien Knipoog , verder vind ik het een leuk idee, en erg mooi uitgewerkt Lachen
nikki160287 Vind hem zelf iets minder Schijnheilig , het idee is leuk, maar de uitvoering wat minder, je kan goed zien dat het halster is weggewerkt, en er zit een sorot waas om ulalina heen Knipoog. Ook vind ik dat ulalina zelf niet genoeg opvalt .
taat Hij is niet heel erg super, maar kan er wel mee door Tong uitsteken , het lettertype is een beetje saai Tong uitsteken , het knippen is niet geweldig, en ik vind dat zwarte 'iets' wat achter de linker ulalina zit niet echt mooi Knipoog. maar daar kan jij waarschijnlijk niks aan doen aangezien je dat volgens mij als masker hebt gebruikt (?) Lachen.
Femke_Harley Erg leuk gedaan Lachen ! de achtergrond is super Lachen! ik zou alleen als je je verbeterde versie gaat plaatsen zorgen dat ulalina beter bij de achtergrond past Ja. de kleur van het lettertype zou ik zo laten , en anders zou ik een kleur van de grond bij je bewerking pakken Knipoog.
nikki160287 Weer een erg origineel idee Lachen.ik vind het alleen wel jammer dat ulalina niet genoeg opvalt Knipoog. ook had ik een ander lettertype gepakt Lachen.
Bino_Pino leuk Lachen , een paar dingen - ulalina ziet er een beetje uitgerekt uit, ik had die 4 hokjes met 'delen' van ulalina er niet bijgedaan Knipoog en dat hartje vind ik er niet goed bij staan, hij past er wel bij maar dan zou ik hem op een andere plek hebben gezet Lachen.
lolaaatjuhh Geweldige achtergrond Lachen , ik had alleen een ander lettertype gepakt Knipoog , en ik weet niet of het bij de achtergrond hoort, maar die grijs/zwarte vlek boven ulalina's manen, is dat die grijze vlek die je ook bij de orginele foto zag? zoja dan had ik die even weggehaalt Lachen.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 12:37

ik begin even met het commentaar op deze blz.

@norway_girl: Ik vind het niet iets te geplakt, misschien kun je met de contrasten spelen en bijvoorbeeld het halster blauw maken? Ik ben iemand die van eenheid houd dus het is meer een persoonlijke mening van mij. Klopt het dat je alle manen weg geknipt hebt?
@_ismay_ : Leuk lettertype en mooie mist er over heen gedaan. De manen en kaak lijn zou je nog iets beter kunnen afwerken. Het halster heb je erg netjes weggewerkt.

@ de commentaar leverende mensen:

De achtergrond moet vuur voorstellen:P Ik kon de juiste kleur niet vinden dus was zelf over de letters niet helemaal tevreden Clown

Bedankt voor het commentaar en ik zal er op letten!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 14:16

Kwintie ik snap het hoor Knipoog Gebeurd wel eens

_Ismay__ Vind hem beetje slordig geknipt. De manen lijken ook wat hakkelig en niet echt rond. Vind verder de kleuren enzo erg mooi Haha! Ik had misschien de XXX jes weggelaten.

Fairylail ik heb de manen niet weggeknipt, maar ik heb ze wat rechter geknipt, omdat ik dat mooier vond dan dat hekkelige. Maar dat is ook weer iets wat ieder weer anders mooi vind.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:15

Ik heb nog een keer bewerkt:( vrije bewerking)
Afbeelding
Sorrie voor de kleine foto! Dan Ulalina er een beetje raar uitziet is omdat het plaatje zeg maar "geverft"is... Nou zeg maar wat ik volgende keer beter kan doen! Knippen heb ik geprobeert te verbeteren met vorrige keer Knipoog

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:17

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:27

Fairytail schreef:
je moet hem even ergens anders uploaden want er is niets te zien.

www.imageshack.us

Idd kan ook niets zien Knipoog

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:28

ik kan ook niks zien.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 18:06

ik zal hem ergens anders uploaden ;P

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 18:08

Afbeelding
dit is mijn vrije bewerking ( hij is zeg maar geschildert vandaar da ze raar toont ) Knipoog

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:40

Heb ook 2 bewerkingen gemaakt!

Mijn thema bewerking;
Afbeelding

En mijn ''vrije'' bewerking!

Afbeelding

Groetjes SidneY.. Commentaar graag .. Duivel

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 12:49

Lolaaatjuhh Ik had hem persoonlijk mooier gevonden als je dat schildereffect had weggelaten Knipoog , en de text is niet goed zichtbaar Tong uitsteken .
De achtergrond vind ik wel erg mooi Lachen , en die lippen zien er echt mooi uit zo, lijkt iets van 3D Tong uitsteken
Tamlin Thema; Deze vind ik niet zó Bloos knippen kon beter, en je ziet duidelijk dat er een hokje om de aardbol zit . Ik snap ook niet echt waarom water daar in de hoek staat gepropt Tong uitsteken.
Vrije; Ook bij deze kon het knippen beter Knipoog. Ik had als ik jou was de vuurwerk 'spetters' ( Clown ) áchter de text gedaan, en de huisjes op de achtergrond ( als het huisjes zijn dan Clown ) weggewerkt Lachen.

Kom ik nou heel gemeen over Clown Schijnheilig ?

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:01

_Ismay__ schreef:
Lolaaatjuhh Ik had hem persoonlijk mooier gevonden als je dat schildereffect had weggelaten Knipoog , en de text is niet goed zichtbaar Tong uitsteken .
De achtergrond vind ik wel erg mooi Lachen , en die lippen zien er echt mooi uit zo, lijkt iets van 3D Tong uitsteken
Tamlin Thema; Deze vind ik niet zó Bloos knippen kon beter, en je ziet duidelijk dat er een hokje om de aardbol zit . Ik snap ook niet echt waarom water daar in de hoek staat gepropt Tong uitsteken.
Vrije; Ook bij deze kon het knippen beter Knipoog. Ik had als ik jou was de vuurwerk 'spetters' ( Clown ) áchter de text gedaan, en de huisjes op de achtergrond ( als het huisjes zijn dan Clown ) weggewerkt Lachen.

Kom ik nou heel gemeen over Clown Schijnheilig ?

Nee hoor Knipoog valt wel mee Knipoog

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 10:08

@ lolatjuuuuuuh ik vind hem wel mooi maar op het eerste gezicht oogt ie een beetje raar, ik had zelf het paard wel geschuílderd maar niet zo heel erg Knipoog

@ tamlin, de eerste vind ik zelf niet zo eigenlijk, het doet me een beetje denken aan een paar zomaar op geplakte plaatjes op een andere achtergrond Knipoog

@ tamlin de 2e vind ik mooier Ja Leuk gedaan met die bliksem alleen jammer dat de bliksem bij de rechtse Ulalina net ietsje over dr manen heen valt en de tekst had ik anders gekozen Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 10:09

owowow, ik doe ook nog meeeeee. Haha! Haha! Haha!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 11:02

Afbeelding

Mijn aandeel. Lachen Commentaar e.d. zijn van harte welkom.
Thema is toch moeilijker dan ik dacht. Nagelbijten / Gniffelen

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 11:22

@ sweetjoew, leuk gedaan:D origineel Lachen
Was dit je vrije of thema bewerking ?

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 13:31

kwitnie erg leuk gedaan ook een erg leuk idee
fairytail ik vind de achtergrond te druk, volgens mij is hij ook al een keer gebruikt maar door het zwarte valt ulalina een beetje weg
norway_girl ik vind hem erg leuk maar ik ben het wel eens met wat je zei over de letters
_ismay_ heel mooi gedaan , alleen zou ik de randjes iets vervagen dan ziet het er niet zo geknipt uit en de manen beetje bijwerken
lolaaatjuh de letters vind ik iets te vaag en ik hou niet zo van het effect maar dat is smaak verschil
tamlin de eerste vind ik iets te saai en een beetje simpel .. ook jammer dat je de witte randjes nog ziet bij de 2e vind ik het lettertype niet zo heel mooi en hadden de manen ook iets beter gekunt
smeetjoew ik vind hem erg leuk gedaan!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 18:38

hoi hoi,

toevallig kwam ik op dit topic en zou me graag aan willen sluiten.
ik heb ook een collage gemaakt, k heb sinds kort photofiltre en het
gaat me al best goed af

hier mijn collage van ulalina:

Afbeelding
druk op de bewerking en hij wordt groter!

wat vinden jullie ervan?

ik zal van deze pagina ok ieder even beoordelen:

@ kwitnie: erg leuk bedacht, en erg mooi gedicht zeg! leuk dat je het halster blauw hebt gemaakt erg knap ooK!!

@ fairytail: mooie achtergrond, de kleuren vind ik echt bij ulalina passen!! ik vind haar wel wat onscherp en erg donker

@Norway_girl: ja, ik vind hem nogal simpel lijken, lettertype vind ik ook wat te simpel en achtergrond een beetje saai, sorry

@_ismay_: erg simpel maar wel heel leuk! mooi met die hartjes en die naam is ook erg mooi geworden met die glitters erin!!

@lolaaatjuhh: ikzelf vind hem niet echt bijzonder, sorry

@tamlin: 1ste : nogal saai en gemakkelijk,, ulalina is niet netjes geknipt overal zie je wit langs het hoofd vooral onderin..
2de: vind ik wel veel beter, mooie letters en leuke roze onweer..de manen van ulalina zijn wel wat slordig en hoekerig maar beter als de eerste, verder erg leuk!!

@ smeetjoew: grappig verzonnen! het lijken net tegels Lachen

groetjes michelle

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 18:56

@ carita, mooi gedaan alleen wat 'geplakt en klaar' als je
snapt wat ik bedoel Knipoog Ook is de kwaliteit niet zo goed (misschien door het uploaden ? )

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:08

@ flying_kip: bedankt voor het commetaar.. ik wist niet zo veel er nog bij te verzinnen maar vond het resultaat wel leuk, hier de bewerking nog een keer en nu ergens anders geupload:

Afbeelding

groetjes michelle

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 14:41

Carita erg mooi gedaan alleen helaas is ulalina nog steeds niet zo'n goede kwaliteit

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:49

hier even een van mij... een niet zo ingewikkelde want had niet veel tijd..

ik heb haar wat behaarder gemaakt Knipoog al moet ik zeggen dat dat ook aardig lang duurde..
Afbeelding

mooi dier trouwens Haha!