@sweetrebecca: Hij is idd wat simpel. Je hebt hem gebosseleerd ofzo toch? Ik vind persoonlijk een bewerking met kleur mooier. Naam had ook duidelijker gemogen en ik vind de hele bewerking wat klein...
Ja er zitten inderdaad meerdere muziek-elementen in. Je moet goed kijken en daar hou ik van. ik ga commentaar geven zodra ik tijd heb en mijn pc weer gefixt is.
Dat kan je lezen in de allereerste post; elke 2 weken, dus aankomende zaterdag Iedereen kan nog tot die tijd zijn of haar verbeterde versie plaatsen. Donderdag of vrijdag zal ik gaan loten
dat dacht ik ook, kreeg ik voor het vorige topic opeens een pm dat ik was uitgekozen , dus je weet maar nooit ..
Sweetrebecca ; Ik vind hem wel erg simpel ik vind ook dat de text op een rare plaats staat Flying_kip ; ook wel simpel, en erg jammer dat je iets te weinig van bino ziet voor de rest is het knippen wel oke
Je moet nooit zeggen van 'ik word toch nooit uitgekozen' want dan word je ook niet uitgekozen. Het help trouwens ook als je lekker actief bent in het topic en nuttig commentaar over andere bewerkingen geeft. Zo laat je zien dat je geinteresseerd bent en niet alleen aan jezelf denkt. Plaats in de 2e week (nu dus) een verbeterde versie en laat zien dat je wat met je commentaar gedaan hebt. Als je dat allemaal doet maak je (voor mij) al veel meer kans.
BertBaley: Wel creatief,Bino post leuk bij de sfeer, alleen vind ik het een beetje slordig geknip. sanne_shelly: Leuk! Met die schaduwen. Shalimar: Erg leuk met die vleugeltjes, het idee is zegmaar goed uitgewerkt Wineds: Leuk in dat zwart-wit en het lettertyp past er ook goed bij Norway_girl: Ik vind zelf Bino er iets te groot op staan, ik had hem iets kleiner genomen. Verder is het idee leuk Switchx: Leuk!! Heel creatief, vooral mooi bino in die viool gezet Janique: Leuk zeg , het past allemaal heel goed bij elkaar Bino_Pino: Grappig met die noten allemaal, alleen jammer van de vervaging op zijn voorbeen. Shalimar: Leuk gedaan ! Geen commentaar op _Ismay__: Leuk, vooral met Bino ook nog op de viool, alleen ben je daar wel vergeten tussen zijn achterbenen te knippen. _joellover_: Grappig met die muziek noot bij z’n achterhand! Thissi: Ik vind hem wat saai, ik zou zelf volgende keer gaan voor een uit geknipte versie Whild: Een beetje saai, hij heeft verder niks met muziek te maken alleen de tekst, maar wel leuke tekst! Sanchowtju: Echt heel mooi, mijn favoriet Love_Blinkey: Wel leuk, ook vergeten tussen zijn achterbenen te knippen en het lalala staat daar maar een beetje Chellaa: Heel cool, helemaal in de sfeer! Dierenlover: Mooi zeg! Geen commentaar J Kasmir: Ik zie de tekst niet echt goed dat vind ik jammer, maar verder wel leuk bedacht. flying_kip: Heel leuk vooral met die manen, alleen heeft het niet echt met muziek te maken, maar die andere wel, die vind ik ook mooier vanwege het thema muziek. Kim4Bibi: Mooi, vooral met die songtekst heel cratief! Edda: Leuk! Je bent helemaal op het onderwerp ingegaan. Norway_girl: Mooi!! Vooral dat Bino er nog een keer in het vaag in staat, je bent wel vergeten tussen z’n benen te knippen flying_kip: Super, vooral de bino een beetje geaccentueerd word met dat lijntje, echt super! sweetrebecca: Ik vind hem een beetje saai, z’n benen vallen helemaal weg. Bino_Pino: Ik kan hem niet zien dus ook geen commentaar…
Sorry als het bij sommige wat botter over komt, maar ik probeer ook te helpen met het commentaar.. Maar het is makkelijker commentaar geven dan het zelf doen