Goldie 
En zo mooi en zo goed,
ik ben er echt helemaal blij mee en ben benieuwd hoe ie in het echt is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goldie 
alleen kan me voorstellen dat iemand die witte achtergrond op je site ziet, en dan later iets heeft van huh?
niet vervelend bedoeld ofzo 
dat gun ik niemand
*
hij wordt mooi hoor wendy
... maar wat de manen en de bles betreft en de combinatie met het houtskool ... ik zou toch heel licht proberen structuur aan te brengen op de bles. Niet overal maar net genoeg om de indruk te geven van een vacht. De manen is een kwestie van heel goed kijken waar je de schaduwen ziet en die proberen na te tekenen (pluk voor pluk) en dan ook weer heel licht werken met het houtskool. Beter te licht beginnen dat je het wat donkerder nog kan maken dan moeten gummen want dat laatste gaat denk ik bijna niet.?
. Heb jij misschien een voorbeeld voor die manen hoe je dat tekent? Kan ik beetje zien hoe ik dat moet gaan aanpakken.. 
deze twee foto s vond ik ook nog maar meer foto s heb ik niet hellaas 
) Dus laat maar horen als je een fototje voor me hebt he!! 

smeetjoew schreef:Bleh.. Ik zoek eigenlijk nog steeds een mooie amazone/ruiter - paard portret. Heeft iemand leuke foto's? Plaats ze hier.
smeetjoew schreef:Bleh.. Ik zoek eigenlijk nog steeds een mooie amazone/ruiter - paard portret. Heeft iemand leuke foto's? Plaats ze hier.
Een heel paard wordt erg lastig. 
Ik sla m op.
Ik stuur je een PB als ik eraan begin.
(lekker alles door elkaar
)