Allemaal dezelfde foto bewerken, Ronde 39!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, Ronde 39!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:57

Fresh Haha!

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 21:29

vanaf wanneer mag je je verbeterde versie plaatsen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 21:32

Volgende week...dus vanaf maandag...staat ook in het eerste bericht....Haha!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 21:40

Shalimar schreef:

Oke.. Die van mij is ook fout!! Mjaa..

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:43

Shalimar schreef:

Ja dat wist ik, maar ik wist niet wanneer die week zou ingaan Tong uitsteken

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:45

Kga is effe een nieuwe achtergrond zoeken voor mijn vrij en thema! Ik ga ze allebei opnieuw doen.. Mja..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 09:32

Ik ben heel benieuwd Haha! Hopelijk kan je iets met de tips die wij je gegeven hebben Lachen

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:38

Ja dat hoop ik ook..

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 13:51

Nou hier komt mijn waslijst met commentaar:
Nordin: Knippen kan beter, en misschien was het leuker geweest als je de pony in het kader zelf had gezet en niet dat de benen tot de onderkant komen, ik vind het ook jammer dat de naam zo weggedrukt staat. verder wel leuk.
SIEMxFunny: de afgehakte benen zijn zonde, en het knippen. binnenste achtergrond is ook wat te druk.
iiSs_BruuT: Leuk gedaan! druk maar toch ook leuk Lachen (voorlok had wat netter gekund)
Annn: simpel, maar wel fruitig Haha!
gabberluck: Ja Lachen leuk, mooie achtergrond, leuke lettertyp. maar niet fruitig Tong uitsteken (zou vast niet je thema bewerking zijn dus)
iiSs_BruuT: Sorry, vind hem niet erg bijzonder, te druk en onleesbare tekst.
Shalimar: GE-WEL-DIG! echt leuk bedacht! je vrije bewerking is ook leuk Lachen alleen een klein beetje te somber.
Horsii_mine: niet erg netjes geknipt, wel een leuke gedachte, maar niet super uitgevoerd, tekst klopt ook niet helemaal Knipoog

Rest volgt nog want ik moet nu weg Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 15:43

binnekort komt mn vrije

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 16:36

sweetrebecca schreef:
binnekort komt mn vrije

Aan zo'n reactie hebben we eigenlijk niets...zeg of helemaal niets of zeg welke verbeteringen en/of tips je gaat gebruiken.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 16:37

Wat moet ik eigenlijk intypenvoor een leuke achtergrond?

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:34

Like_peres: slordig geknipt en tekst is ook niet geweldig, aarbei erbij is wel leuk
Nordin: sorry, vind het een typisch paint bewerking. vind er niet veel aan..
ZitAa: leuk gedaan, alleen Boyke is wel erg klein in vergelijking met het geheel.
junior_jody: Erg leuk! Haha!
Wineds: leuk, aardig netjes geknipt, staart kon beter, verder leuk en simpel
horsieslii: slordig uitgeknipt en lettertyp kleur is ook niet super, voor een 1e keer wel goed.
sweetrebecca: niet geweldig, geen goede overloop, het is te erg lijkend 'geplakt'. geen mooi geheel en ben ook niet weg van de combinatie.
Shanna_: Super! leuk gedaan, mooie achtergrond ( heb ik ook Vork )
thissi: erg simpel, heb het ook niet zo op die onderin weggedrukte kleine hokjes met details.
HorseGurl13: wel leuk gedaan, maar niet erg netjes uitgeknipt, oranje vakje is ook niet alles, die 'krullen' onderin, wel leuk, maar zou ze een andere kleur hebben gedaan.
lovemonami: leuk gedaan, fruitig is het wel Lachen knippen had wat netter gekund.
Frozenstar: Heeel orgineel! Haha! en voor zover ik het kan zien ook goed geknipt.
Borisjuuh: leuke achtergrond, en leuke lettertyp + hokje! ja leuk gedaan.

Hehe en nu heb ik alles geloof ik Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 19:40

nordin schreef:
Wat moet ik eigenlijk intypenvoor een leuke achtergrond?

Dat soort vragen kan je beter in het photofiltre topic stellen...Haha!

Maar het antwoord wat ik al VELE malen eerder heb gegeven:

Zet overal 'wallpaper' achter en zoek bij Google, afbeeldingen.

Flower, sun, sky, light, moon, simple, color, mist, myst, nature, grass, forest, butterfly, valley, water, beach, mountain, beautiful, dark, fantasy, love, scary, darkness, abstract, art.

Beetje meedenken hoor...het is echt niet zo moeilijk om iets te verzinnen..ik vind de mooiste wallpapers bij de raarste omschrijvingen...

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:56

bedankt Shalimar; daar heb ik ook wel wat aan Bloos

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 20:13

moontje13 schreef:
bedankt Shalimar; daar heb ik ook wel wat aan Bloos

Haha...wie niet....Tong uitsteken
Je wilt niet weten hoe vaak ik dit al heb getypt...ik weet bijna de volgorde uit mijn hoofd...Clown

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:14

Vraagje, Mag je je zo aan melden door een bewerking te plaatsen Haha!
Want ik zou wel mee willen doen ben een beginnen dus verwacht geen extreme dingen....
Foto ariveerd later.
Zodra ik jullie toestemming heb Knipoog

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 08:10

Je moet de foto uit de eerste post gebruiken om tebewerken. Na 2 weken word er een nieuwe foto geloot uit de deelnemers die mee hebben gedaan. Dit keer is het mijn foto en moet je dus ook mijn foto gebruiken. Als je die bewerkt hebt maak je kans voor de volgende keer...

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:11

Eindelijk! Heb een bewerking kunnen maken helemaal naar m'n eerste gedachte, eindelijk weer is uit kunnen werken! Meestal wil m'n eerste idee niet lukken en wordt het weer anders.. Maar ben tevreden nu! Ja
Overigens m'n vrije bewerking.

Afbeelding

Haha, ik had Boyke even een nieuw kapsel gegeven Pling
Toch blijft die kwaliteit na het uploaden ver te zoeken..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:59

Prachtig! Netjes geknipt, mooie creatie... Alles past prachtig bij elkaar Haha! Veruit mijn favoriet.

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:16

Afbeelding
Ik denk dat iedereen wel kan zien dat het mijn vrije is; dit is alles behalve fris & fruitig Ja Vork

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:17

Shanna_ ; Heel mooi! Echt heel mooi Ja Alles past bij elkaar en ondanks dat je zelf zegt dat de kwaliteit slecht is vind ik dit zeer meevallen!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:47

Boyke_Candy schreef:
Prachtig! Netjes geknipt, mooie creatie... Alles past prachtig bij elkaar Haha! Veruit mijn favoriet.

Kim4Bibi schreef:
Shanna_ ; Heel mooi! Echt heel mooi Ja Alles past bij elkaar en ondanks dat je zelf zegt dat de kwaliteit slecht is vind ik dit zeer meevallen!

Bedankt! Haha!
Vanavond zal ik commentaar geven, alle 5 pagina's haha. Ga in het volgende topic denk ik als er steeds een bewerking of 2 is gemaakt commentaar geven, zoals de meeste van jullie dat doen. Kost een stuk minder tijd Vork
Maar ik doe 't graag Knipoog

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:29

Nou hier dan m'n commentaar:

Pagina 1:
nordin: Leuk! Het thema heb je er erg goed in verwerkt, alleen had het knippen iets beter gekunt Knipoog
SIEMxFUNNY: Ook leuk gedaan! Thema zit er hier ook weer goed in, netjes geknipt ook alleen jammer dat je Boyke zelf zo in het midden hebt gedaan waardoor die benen zo afgehakt zijn.
_Ismay__: Vrolijk Haha! Haha het eerste wat in me opkwam. Erg leuk gedaan en je hebt het halster ook netjes weggewerkt! Was jij trouwens voorheen iss_bruut @ bokt? Bloos
Annn: Mooi! Erg leuk letterype. Ik vind hem wel een tinkeltje saai. Probeer de volgende keer het paard is uit te knippen, dan wordt het al snel niet zo'n standaard bewerking!
gabberluck: Super! Vind de kleur goed bij elkaar passen zo, enige minpuntje vind ik is z'n staart en de randjes.. die zijn een tikkeltje te wazig naar mijn mening maar dan ben ik wel erg kritisch Knipoog
_Ismay__: Persoonlijk vind je je 1e leuker, deze vind ik een tikkeltje te druk en de tekst is wel leesbaar, maar valt op 't eerste gezicht niet echt op. Voor de rest erg leuk gedaan ook!
Shalimar:Erg leuk! Verder eigenlijk geen commentaar, ja dat dek is iets te groot maar is ook wel heel moeilijk om een passende te zoeken Knipoog
Shalimar: Wauw! Vind de achtergrond heel erg mooi! Hartje komt er ook mooi uit!

Pagina 2:
Horsii_mine: Deze vind ik nou wat minder. Vind hem niet super uitgeknipt en ja.. vind de kleuren niet echt leuk bij elkaar. Wel leuk bedacht zo met die druppels!
Like_peres: Leuk uitgewerkt! Enige wat ik minder vind is de tekst, stoort mij best wel en het is zo'n standaard lettertype.
nordin: Idd wat je zegt, simpel. Maar leuk bedacht! Dat 3e plaatje is echt leuk!
ZitAa: Mooi! Erg leuk bedankt en netjes gewerkt! Enige minpuntje vind ik het letterype Knipoog
junior_jody: Geweldig! Erg leuk idee, leuk ook al dat groen. Alleen in het bovenste blokje zit een stuk tekst, en Boyke is hier en daar niet zo netjes geknipt. Af en toe is er ook een stuk vacht groen waarvan de bedoeling bijvoorbeeld alleen het halster was.
Wineds: Vrij simpel, maar het spreekt mij wel! Kan niet precies zeggen wát, maar deze 'simpele' bewerking vind ik mooi!

Pagina 3:
horsieslii: Leuk gedaan! Ben alleen niet echt weg over het lettertype. Hier en daar is ook Boyke een tikkeltje te wazig, maar verder leuk gedaan Lachen
sweetrebecca: Leuk bedacht. Alleen je hebt gedeeltelijk dezelfde achtergrond gebruikt als Horsii_mine. Was leuker geweest al had je een andere achtergrond daarvoor gekozen.
thissi: Jammer dat je hem 'afgeraffelt' hebt om het zo maar even te zeggen. Vind het idee erg leuk!
HorseGurl13: Mooi Haha!! Eigenlijk geen commentaar, alleen bij het hoofd zie je nog wat groen.

Pagina 4:
pAardenMeiid: Super! Vind hem erg leuk gemaakt, ziet er vrolijk en fris uit! Volgende keer misschien een iets beter passende kleur lettertype erbij doen maar voor de rest echt leuk Lachen
lovemonami: Geweldig! Vind hem rust uistralen maar tegelijkertijd ook iets fruitigs! Jammer alleen dat Boyke zelf vrij wazig is maar dat kan natuurlijk door het uploaden komen.
Frozenstar: Erg leuk idee! Ik had alleen de achtergrond een patroontje of kleur gegeven Knipoog
Liedje_: Mooi! Prachtige achtergrond en je hebt een mooie lettervulling gekozen. Alleen zoals al gezegt is, vind ik de groene randjes om Boyke heen iets minder.

Pagina 5:
Kim4Bibi: Wauw! Ik vind hem echt iets heel spannends en eigenaardigs hebben! En idd alles behalve fruitig haha maar 't was wel duidelijk dat 't je vrije is Knipoog Ik vind het erg mooi!

Zo, mijn waslijst. Wel beetje eentonig commentaar of niet? Nerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:39

Shanna_ schreef:

sweetrebecca: Leuk bedacht. Alleen je hebt gedeeltelijk dezelfde achtergrond gebruikt als Horsii_mine. Was leuker geweest al had je een andere achtergrond daarvoor had gebruikt B-

oeps is dat zo?