Cyntje schreef:Mag ik een foto insturen? Gewoon een willekeurige van internet?
Als je de beginpost even doorleest staan daar alle regels in. Dus ook over de foto's die ingestuurd mogen worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Mag ik een foto insturen? Gewoon een willekeurige van internet?
ik weet niet of ik ook wat anders kan tekenen
een koe lijkt me idd ook wel leuk
Plaudar schreef:Misschien is het ook een idee om een keer geen dier te nemen, maar een of ander voorwerp, of een boom of iets dergelijks
Maar als ik alleen dierenfoto's ingestuurd krijg wordt dat lastig.. Dussuh, kom maar op met de foto's

Borisjuuh schreef:Wanneer komt jou tekening Wendy15?

Fenn schreef:Nu al over de volgende foto praten? Jongens, er moet ook nog getekent worden
ik ga ook eens kijken of ik per ongeluk een keer een mooie foto geschoten heb, maar been geen profesionele fotograaf. Dus ik heb weinig hoop...
. Zaten even wat dingen tegen waardoor overal niet veel van kwam, maar zal 'm zowiezo nog plaatsen!

Fenn schreef:jongens, we vallen stil.
Is het nog gelukt, Karoliefje?
Ik ben trouwens ook benieuwd naar Wendy15 en hebben we tot 10 december?
maar vind het wel heel leuk 
Ga nog wel verder, maar tis dus niet binnen de gestelde tijd gelukt. Ik ga vandaag de foto's uitzoeken en dan open ik morgen (als het lukt) het nieuwe topic. Dat is makkelijk, want dan is het vanaf dan gewoon steeds het begin van de nieuwe maand... (heb de hele week geen internet gehad, dus kon niet eerder reageren)
Idd en meestal is er in het volgende topic dan nog een linkje naar deze, en over een heeeeele tijd zal dit topic wel verwijderd worden. Zo doen ze het bij andere topic ook bv dat photoshop challenge