Wat een mooie kerstkaarten zie ik alweer voorbij komen !
Vandaag even foto's maken van onze nieuwe aanwinst,een tinkerhengstje van 6 maanden.
Vorig jaar heb ik ook een hele mooie gehad en die verstuurd naar al mijn vrienden en familie,ze vonden hem prachtig ! http://img242.imageshack.us/img242/4466/macho002ob0.jpg Ik weet alleen niet meer wie hem gemaakt heeft ,ik heb het afgelopen jaar al van verschillende Bokkers hele mooie bewerkingen gehad.
[quote="Monica_86"] @ Bokel hoop dat je 'm leuk vind
Ja dankje vind hem hartstikke leuk, sorry dat ik niet reageerde doe ik normaal altijd maar was een tijdje niet op bokt geweest en had hem niet gezien. nogmaals bedankt!
wie wil voor mij een kerstkaart maken?? dan zonder de persoon als het kan deze zonder touwtjes het hoeft niet allemaal op 1 kaart hoor(de shetties voor de oud en nieuwkaart)(de andere 2 voor de kerstkaart) alleen als het mag,kan gr Rosalie
Ik wil ook voor een aantal mensen die ik ken kaarten gaan maken. heeft iemand tips waar de beste kerstachtergronden staan? Ik ben ook nog op zoek met een haardvuur met kerstboom ernaast waar ik een paard liggend op een kleedje voor wil leggen.
Zou iemand hier misschien een plaatje met uitgeknipte ijskristallen willen zetten? Ik zie nl hele mooie kaarten met zo`n kristalleneffect eroverheen en die kunnen alle kaartenmakers (en ik heel goed gebruiken) Alvast heel erg bedankt