[Verhaal] Sweet Sixteen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Murkje

Re: [Verhaal] Sweet Sixteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:55

Annn schreef:
we moeten snel door naar pagina 5!! Tong uitsteken

leest jou reactie en ziet dat ze precies het zelfde als jou heeft gereageerd Tong uitsteken

ghehhe heb 3 reacties geplaatst Tong uitsteken *in de hoop dat ze nu op pagina 5 komen*

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:56

yes eindelijk op pagina 5 haha!!
kom mara op met dat stuk Tong uitsteken Haha!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:08

Ik volg mee!! Leuk verhaal zeg!

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:28

whaah onwijs leuk einde mir!!!! Je houd het spannend!

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:51

Ooeehh weer spannend Haha!
Kom hier met dat stuk!! Haha!

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:58

Ik wil het volgende deel!!!!!!!!!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:58

Ik ooooooook

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:16

jaa we zijn al op pagina 5 dus kom maar op met dat stuk:P

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:26

Ikheb het verhaal ook gelezen, ben nu toch wel heel benieuwd naar het 5e deel.. kom maar op!!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:36

is ze wel online of niet Tong uitsteken

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:40

nee ze is naar huis! Ze krijgt vandaag een shetlander erbij dus ze is nu niet hier!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:49

leukkk!!

M_aaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:20

*volgt ook*
en echt een leuk verhaal. Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:22

sandraah schreef:
Annn schreef:
we moeten snel door naar pagina 5!! Tong uitsteken

leest jou reactie en ziet dat ze precies het zelfde als jou heeft gereageerd Tong uitsteken

ghehhe heb 3 reacties geplaatst Tong uitsteken *in de hoop dat ze nu op pagina 5 komen*

HEe computeren is niet haar leven he hahaha.. Haha!
Maar ze mag best even terug komen... SchijnheiligHet is rotweer dusse.....

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:41

Kom op, we willen voer Tong uitsteken

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:55

jaaa indd:P

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:04

*Eist 'n nieuw stukje Vork*

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:25

Ik vind 't spannend nu..
dus typ maar snel een nieuw stuk Haha!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:44

Nog even en we zijn op pagina 6 ! Haha!
Dan wil ik 2 stukken hoor ! Pling

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:45

Is ze eigelijk wel eens online ?

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:47

Sabien_Horsi schreef:
Nog even en we zijn op pagina 6 ! Haha!
Dan wil ik 2 stukken hoor ! Pling

jahaaa ik ook goed idee Tong uitsteken Haha! Vork

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:49

ehm, ze heeft stuk vijf allang af, alleen ze is nu niet online. Waarom blijft dan iedereen doorzeuren voor een nieuwstuk Verward

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:51

ja...dat snap ik dus ook niet:P

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 16:53

Ik ben er rustg ik ga em halen!!! maar daar moeten jullie het wel even mee doen want heb nog geen deel 6!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 16:55

En mijn shet is er inmiddels hoor Knipoog

Irma lacht. Wat een vraag denkt ze. “Ze laat me in ieder geval niet twijfelen aan mijn geaardheid.” Antwoord Tiffany ontwijkend en geeft Irma een knipoog. Irma heeft nog steeds geen flauw benul van het feit dat Tiffany lesbisch is en hopeloos verliefd op Irma. Tiffany vind ook niet dat ze dat hoeft te weten. Ze is gek op Thomas en morgen komt hij eindelijk op haar feest. Ze probeert dan ook uit alle macht om blij te zijn voor Irma, ze gunt haar immers alle geluk. Bovendien heeft ze Irma dan liever als vriendin als helemaal niet. Ze kunnen het zo goed vinden samen en het voelt gewoon goed als ze bij Irma is. Bart weet ervan en vind dat ze het Irma moet vertellen, dan heeft Tiffany tenminste een kans.
Niemand besteed verder aandacht aan de vraag en Tiffany werpt Bart een boze blik. Het spelletje gaat vrolijk verder en zo komen ze erachter dat de andere twee jongens Dave en Richard graag samen zouden zijn. “Das niet zo moeilijk dan he!” zegt Tiffany “Kunnen jullie vanaf nu als koppel door het leven!”

Als ze naar binnen gaan om de film te kijken kruipen Dave en Richard tegen elkaar aan. Irma zit in het midden van de bank en zowel Bart als Tiffany komt met het hoofd bij Irma op schoot liggen. Irma geniet van alle aandacht die ze krijgt. Ze vind het geweldig om zoveel lieve mensen om zich heen te hebben.

Na de film praten ze met zijn allen na en als het bijna middernacht is vertrekken de jongens.
Irma en Tiffany gaan naar boven. Ze slapen samen op het tweepersoonsmatras, dat doen ze immers al sinds ze klein zijn. Ze praten nog na over de dag en ze realiseren zich dat Irma geen hoofdpijn meer gehad heeft. Ook niet toen ze binnen zaten film te kijken. Zoals altijd is het erg gezellig en kletsen ze tot ze de ogen niet meer open kunnen houden.

De volgende dag worden ze aan het eind van de ochtend gewekt doordat de voordeur dichtvalt en Irma haar vader thuis is. “oliebol, dat wordt snel aankleden! Hij komt helpen met de partytent!”zegt Irma die ineens helemaal wakker is. Snel kleden ze zich aan en rennen naar beneden. “Ow goede morgen dames,” zegt de vader van Irma “Kom hier meid, gefeliciteerd met je verjaardag” zegt haar vader terwijl hij Irma in zijn armen sluit. Tiffany schaamt zich dat ze daar nog niet aan gedacht heeft en corrigeert zich. “Nou ik!” En ook Tiffany vliegt Irma om haar nek. “Mijn cadeau krijg je vanavond pas” zegt Tiffany. “Dat geldt ook voor het cadeau van mij en je moeder.” Zegt Irma’s vader. “Oke prima! Heb er nu al zin in! Zullen we eerst maar de tent opzetten?” vraagt Irma.

De tent opzetten is nog niet zomaar gebeurd. Ze lachen wel wat af met zijn drieën als de tent weer eens een keer een eigen leven lijdt. Dan valt de tent weer bovenop Irma of op Tiffany. “We hebben net een paar handen te weinig.” Zegt vader dan. “Ik zal je moeder eens bellen, die heeft vast wel even tijd.” Ondertussen zitten Tiffany en Irma onder de tent. Het is niet echt makkelijk om er nu onderuit te gaan, dus ze wachten geduldig op hulp. Irma’s moeder is snel ter plaatse en het gaat ineens een stuk makkelijker. De drie dames houden de tent omhoog zoals hij moet komen en vader zet de tent vast. Een klein half uurtje later staat de tent dan ook helemaal perfect. “Hij zal ook niet zomaar meer omwaaien.” Grinnikt vader terwijl hij naar de ty-wraps in zijn hand kijkt. Met zijn vieren drinken ze nog even wat en dan gaan vader en moeder weer naar oma’s huis.

Irma en Tiffany gaan verder met de inrichting en versiering. Ze halen de statafels uit de schuur en hangen de slingers op. De tafelzeiltjes die ze gekocht hebben gaan op de statafels en de plastic bekers komen met een aantal flessen drinken op de zelfbedieningstafel. In de opening van het raam zetten ze de boxen van de stereo zodat vader die vanavond vanaf binnen kan bedienen. Het begint nu echt ergens op te lijken en langzaam begint Irma toch wel zenuwachtig te worden. Tiffany stelt haar gerust en verteld haar dat dit de avond van haar leven gaat worden. “Moeten we misschien de kaas en worst vast snijden?” Vraagt Tiffany als ze het resultaat bekijken. “Euhm nee, ma wilde dat vanavond wel doen. Ze is hier toch.” Antwoordt Irma. Ze ploffen neer in een stoel en rusten even uit. “Nou zijn we er bijna klaar voor.” Zegt Irma. “Drek nog douchen, omkleden en opmaken!” Tiffany knikt.

Ruim twee uur later zitten de meiden opgemaakt en wel beneden. Het is nu zeven uur. Irma heeft op alle uitnodigingen gezet dat ze vanaf acht uur welkom zijn. Ze hebben dus nog een uurtje te gaan. Dan komen de ouders van Irma binnen. “Irma, kom je even mee.” Vraagt haar moeder. In de gang feliciteert ze Irma en neemt haar dan mee naar buiten. Daar staat een prachtige scooter met een grote strik erop. “V-voor mij?” stamelt Irma. “Ja liefje, voor jou. Ben er zuinig op.”Zeggen haar vader en moeder in koor. Nog voor Irma helemaal beseft wat er allemaal gebeurt komt Tiffany aanlopen met haar cadeau. “Hier Irm, er mag je natuurlijk niks gebeuren.” Zegt Tiffany en duwt Irma een grote doos in haar handen. Irma maakt de doos open en ziet de mooiste helm die ze ooit heeft gezien en een mooi groot slot! “ Ow jullie zijn super!! Ik weet niet wat ik moet zeggen, vind het echt geweldig.” Zegt Irma blij. Tiffany en de ouders van Irma staan met drieën te kijken naar de blije Irma. “En jij wist er gewoon van!” zegt Irma plagerig tegen Tiffany. “Do you mind.” Zegt Tiffany met een knipoog. En vliegt haar vriendin in de armen. “Ik wil er wel op rijden, maar denk dat dat morgen wordt anders zit mijn haar niet meer.” Zegt Irma met een lach! Iedereen lacht. Ze zetten de scooter in de schuur, die heeft nog een nachtje vrij.

Even later staan Bart, Dave en Richard aan de deur. Bart vliegt Irma ook om haar nek evenals Dave en Richard. Ze hebben een uitvergrote ingelijste foto als cadeau. Het is een foto uit de discotheek waar ze vorige week geweest zijn. Irma wist niet eens dat deze gemaakt was. Ze vind het wel een super leuk cadeau. Ze is er helemaal blij mee. Ze gaan met zijn allen naar buiten en kiezen de beste statafel uit. Tiffany doet chips in de plastic bakjes en ze ze op de tafels. “Jongens, drinken is zelfbediening he!” kondigt Tiffany aan. Irma’s vader heeft een briefje op de voordeur gehangen dat iedereen achterom moet komen.

En zo gebeurt het, het wordt drukker en drukker en iedereen komt braaf achterom, feliciteert Irma en Irma krijgt bergen cadeaus. Ze kan zo snel niet alles uitgebreid bekijken dus dat komt morgen wel. Dan tikt Tiffany Irma op haar schouder en wijst naar de poort. Daar is Thomas. Hij is er echt. Hij komt rechtstreeks naar Irma toe gelopen. “Hey Irma, gefeliciteerd” en geeft haar drie zoenen. “ik hoop dat je het mooi vind”en geeft haar zijn cadeautje. Irma is wel erg nieuwsgierig, ze maakt het pakje open en er komt een prachtige ketting uit tevoorschijn. “O Thomas, dank je! Hij is schitterend.” En ze geeft Thomas een kus. “Fijn dat je hem mooi vind, hij zal ook mooi staan bij de prachtige outfit die je nu aanhebt.” Zegt Thomas met een knipoog. Irma loopt naar binnen om de ketting om te doen en Thomas gaat bij Tiffany en de jongens aan tafel staan.

Irma komt weer buiten en gaat bij het groepje aan tafel staan. Bart en Thomas staan gezellig te kletsen en Tiffany bewondert de ketting van Irma. “Hij heeft wel smaak zeg.” Zegt Tiffany. “Ja ik vind hem ook super mooi.” Zegt Irma. Ze gaat naast Thomas staan. “Thomas, het is eigenlijk zelfbediening, maar wil je wat drinken.” Vraagt ze. “Ow lekker Irma, ik lust wel een biertje.” Antwoordt Thomas. Voordat Irma de kans krijgt heeft Tiffany al een flesje bier gehaald. Ze proosten met zijn alleen op Irma.

Het feest is reuze gezellig, Irma heeft het druk en doordat iedereen met haar komt praten en haar scooter wil zien heeft ze weinig tijd om even met Thomas te praten. Dan verdwijnt Tiffany ineens naar binnen en zet de muziek harder. “Er mag gedanst worden” roept Tiffany door de microfoon.

Bart loopt naar Irma toe en trekt haar mee de dansvloer op. Ze hebben vorige week immers bewezen dat ze dat erg goed kunnen met zijn tweeën. Alle ogen zijn op hun gericht. Langzaam komen er meer mensen op de dansvloer en staat Irma ineens met Tiffany te dansen.“Ik vrees dat je vermoeden toch waar is Irm,” En Tiffany knikt richting Bart en Thomas.