Allemaal dezelfde foto bewerken ronde 29

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nonie

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken ronde 29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:09

Zal ook eens proberen goed commentaar te geven Knipoog

Blz 1.
DebbjJ Netjes geknipt Knipoog De bloem zit er ook mooi op. Alleen jammer dat het niet echt iets heel bijzonders is, de foto past opzich wel goed bij de achtergrond Lachen

Meliaforever Leuk idee Lachen Maar omdat ze er 2x staan geeft het een beetje onduidelijk beeld...dat ruitjespatroon had ik wss zelf weggelaten Knipoog
(ik mis de achterste teugel?)

superhaffies Mooi! Knap weggewerkt, het paard past ook goed in de achtergrond Knipoog Alleen heeft ze nu nog een klein stukje touw in dr handen? Tong uitsteken

Boemba Echt heel mooi, het paard lijkt echt helemaal in de achtergrond te passen Lachen Ik ben met de instellingen van mn beeldscherm aan het klooien geweest, maar ik kan het gezicht van Else niet zo goed meer zien? Het kadertje past er wel mooi bij Knipoog

lovemonami Leuke kleur Lachen Maar eigenlijk zijn ze wat te klein, aangezien de paarden die op de achtergrond staan nu groter zijn Knipoog

esther_sonja Leuk dat je de kleuren veranderd hebt Knipoog Alleen lijken de verhoudingen niet helemaal te kloppen, alsof je paard en ruier een beetje in elkaar gedrukt hebt? Jammer dat de hoeven er net niet opstaan Knipoog

XxLiEsJuHhxX Opzich kloppen de kleuren van paard en achtergrond bij elkaar, maar het paard staat met de benen in het prikkeldraad? De roos linksboven past er niet zo bij, geeft een beetje een rommelig beeld...mss kan je de volgende keer eens een ander lettertype proberen? Opzich best netjes geknipt, maar er zit een vreemd randje omheen?

Boemba Hihi, het past leuk bij elkaar Tong uitsteken Die roosjes daarboven zijn ook erg leuk!

volgende blz. komen later (hoop ik Knipoog )

LOVELINESS2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:21

Afbeelding

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:26

Oke, even verder met mijn commetaar Koe

Pagina 2

Stravero; eerste bewerking; Erg netjes geknipt, de hoefjes niet zo. Jammer dat tussen de buik & achterbenen van Flora, dat je daar bent uitgeschoten met het uitvegen. Achtergrond is wat standaart.
tweede bewerking; Dees vind ik grappig! De waterspiegeling is zo'n plasje zeg maar, leuk gedaan! enig minpuntje; De rand/kleur van rand, vind ik er persoonlijk niet zo bij passen Bloos
Shalimar; Leuk gedaan! Het hoofdstel heb je prachtig gedaan zo met die touwtjes Haha! Jammer van die 2 Flora hoofden in de hoeken.
RobinCera; Leuke achtergrond, de staart heb je netjes gedaan! Flora's oortjes zijn wat raar geworden.
Sabien_Horsi; Netjes de dieren erbij gedaan, maar wat is er met Else's cap gebeurd? Tong uitsteken Die waterweerspiegeling had ik persoonlijk weggelaten.
Loutjelou; De overgangen van de natuurelementen vind ik niet zo netjes gedaan. Netjes het hoofdstel weggewerkt, verder vind ik 'm niet zo boeiend Bloos
Suzanne_k; Wouw, prachtig gedaan! Flora & Else passen er goed tussen, precies de kleur die de achtergrond ook heeft Lachen Ik vind het zonde dat je hier en daar nog wat knip randjes ziet..
Melletjuhh; Je hebt het hoofdstel netjes weggewerkt! Ja Jammer dat het bij de oortjes wat vaag is. En de cap die Else op heeft is wat raar geworden vind ik Tong uitsteken
Elaine; Jammer dat je groote versie ook nog klein is, je ziet er dus niet zo veel van. Maar zoals ik het zo zie vind ik 'm heel leuk! Leuk orgineel idee.
Shalimar; Mooie achtergrond, alleen jammer van die slierterige dingetjes, die passen er niet zo goed bij vind ik persoonlijk Bloos Ook jammer dat je hier en daar nog wat witte randjes om Flora heen ziet. Het geheel ziet er mooi uit!!
XxLiEsJuHhxX; leuk gedaan, leuk met die dolfijntjes in het water!! Het lettertyp past er niet zo bij, is wat standaard, de kleur ook ook niet echt. Jammer van de kniprandjes Knipoog

Pagina 3

Robincera; Mooi! Mooie achtergrond, mooi lettertyp, mooi geknipt. geen commetaar Lachen
Cathlin; Ik vind het vogeltje juist wel grappig hoor Lachen Het knippen valt ook best wel mee! Ja Leuk gedaan, jammer dat de achtergrond wat standaard is.
Pipanda; Haha, orgineel!! Leuk dat die mot ook echt een bitje in heeft, dat heb je goed laten zien ook in dat rondje met de mot's hoofd. Mooi!
Edelweis1; Mooie achtergrond. Jammer dat die blaadjes eromheen gewoon een tube is, dat vind ik zonde, vind die blaadjes er ook niet zo bij passen. Die roze vlinder in de rechterbovenhoek is leuk! die ander zou ik persoonlijk weggelaten hebben denk ik.
xantoslover; Ik zou het graag allemaal in kleur hebben gezien, of iig Else ook in kleur Lachen Leuk dat ie zo in die bloemen staat.
Pasamba; Wouw! prachtige achtergrond, netjes geknipt, mooi lettertyp. Top Celine! Haha!
elout; Grappig dat het dekje ook groen is, nu past ze er helemaal bij! De trui moet eigenlijk ook nog Tong uitsteken Je hebt netjes geknipt & dat het hoofdstel is weggewerkt zie je ook bijna niet, alleen zit er nu een uitveegstreep (heel lichtjes hoor) op de hals Tong uitsteken De tekst zou ik een andere kleur doen, nu valt ie zo weg.

Pagina 4

lindy1982; Knippen is niet zo netjes, vooral die voorpluk is bijzonder Ja Maar ik lees dat je het nog niet zo lang doet, gewoon goed oefenen met knippen! Haha! Probeer hem volgende keer bij www.imageshack.us te uploaden, dat komt dat stomme mijnalbum.nl er niet op.
Sindbad; Wouw, prachtig! Geen commetaar! Haha!
Simone_S; Leuk dat je ''Flora'' op het dekje heb gezet! Lachen Op het knippen moet je idd nog wat oefenen, maar dat komt wel goed toch? Lachen
Appelflapje; Leuk gedaan Else! Leuk met die golf ook Lachen Jammer dat je niet zo netjes geknipt hebt, het is hier en daar nog wat hoekig. Maar het is we leen leuk geheel!
Appelflapje; Zoals je zelf al zei; Simpel, maar wel mooi!
Lipydo; eerste bewerking; Je hebt alles echt prachtig weggewerkt zeg! niets meer van te zien! Haha! Jammer dat ie voor de rest nogal simpel is.
tweede bewerking; Leuk gedaan, mooi. Verder geen commetaar Tong uitsteken
Crista; Leuk gedaan, maar heb je zelf alles weggewerkt of het je die van Lipydo genomen? Tong uitsteken
nonie; Leuk gedaan! orgineel.

Pagina 5

LOVELINESS2; Haha, leuk gedaan, dat Flora is een zebra maken. Maar ook jij; heb je zelf alles weggewerk, of heb je die van Lipydo genomen? Tong uitsteken Verder lijkt ie wel wat simpel.

Hehe, einderlijk klaar Tong uitsteken

LOVELINESS2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:00

zelf weggewerkt maar dat is heel moeilijk te zien omdat ie klein en wazig is er zitten namelijk ook wat lelijke stukken in door dat wegwerken maar dat valt niet op door de maat en het patroon verder wist ik niet echt wat ik ermee moest omdat ie natuurlijk best lelijk was en toen kwam ik op het idee van die zebra want door dat patroon viel het niet zo op en dan nog een beetje vervagen en dat was het.Hehe heel verhaal ik hoop dat je er wat van begrijpt *LOL*.Zo mooi als die van Lipydo zou ik het natuurlijk nooit kunnen Knipoog

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:39

LOVELINESS2 schreef:
zelf weggewerkt maar dat is heel moeilijk te zien omdat ie klein en wazig is er zitten namelijk ook wat lelijke stukken in door dat wegwerken maar dat valt niet op door de maat en het patroon verder wist ik niet echt wat ik ermee moest omdat ie natuurlijk best lelijk was en toen kwam ik op het idee van die zebra want door dat patroon viel het niet zo op en dan nog een beetje vervagen en dat was het.Hehe heel verhaal ik hoop dat je er wat van begrijpt *LOL*.Zo mooi als die van Lipydo zou ik het natuurlijk nooit kunnen Knipoog

Haha, heel verhaal. ik begrijp 't Ja

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 10:48

DebbjJ schreef:
Crista; Leuk gedaan, maar heb je zelf alles weggewerkt of het je die van Lipydo genomen? Tong uitsteken

heb ehm zelf gedaan, alleen kleine stukje van het hoofd heb ik van die van Lipydo gepikt *LOL* waar het hoofdstel zat zeg maar, omdat ik nie twist hoe ik dat ander op moest lossen, en waar het zadel zat enzo, maar het echte uitknippen heb ik zelf gedaan Lachen

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 11:35

Ik heb nóg een poging gewaagt ( weet dat deze niet telt ) maar kom even niet meer verder Haha!

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 12:14

@Simone_S:

Als je al 2 bewerkingen hebt gemaakt mag je niet een 3e plaatsen...die kan je kwijt in het centrale collagetopic...

Als dit pas je 2e is heb ik niets gezegd...Bloos

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 13:26

Beetje inspiloos dus maar in mijn eigen tuin gezet.

Afbeelding

Groetjes pipanda

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:12

Maar je zei toch dat je al een idee had voor je vrije bewerking?
Of was dat die mot?

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:55

Shalimar schreef:
@Simone_S:

Als je al 2 bewerkingen hebt gemaakt mag je niet een 3e plaatsen...die kan je kwijt in het centrale collagetopic...

Als dit pas je 2e is heb ik niets gezegd...Bloos

Oke dan heb je niks gezegt Clown

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:43

DebbjJ schreef:
Melletjuhh; Je hebt het hoofdstel netjes weggewerkt! Ja Jammer dat het bij de oortjes wat vaag is. En de cap die Else op heeft is wat raar geworden vind ik Tong uitsteken

Ik denk dat je het paard bedoelt Tong uitsteken , het hoofdstel heb ik niet weggewerkt. Dat van de cap klopt, toen in hem opplakte werd de cap heel raar, dus heb ik de cap er nog een keertje uitgeknipt en weer opgeplakt, maar dat was ook niet zo goed gelukt Tong uitsteken

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:33

Simone_S schreef:
Ik heb nóg een poging gewaagt ( weet dat deze niet telt ) maar kom even niet meer verder Haha!

Afbeelding

ik geef er toch gewoon ff commetaar over Tong uitsteken
ik zag de waterspiegeling dat die verkeerd omstaat! Clown verder wel mooi Lachen

veulentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:18

veulentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:18

veulentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:22

[img]http://nl.msnusers.com/lfjl06hacmlq0geo2i5s9mih85/Documenten/South%2520Island%2520waterfall%20okeee%20agoede.jpg[img]

als ie het nu niet doet geef ik de moet op:S

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:30

Ik heb het net geprobeerd, maar je moet je afbeelding even op imageshack.us zetten;) dan doet hij het goed.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:14

zo, hier mijn commentaar van deze pagina..

LOVELINESS2: heel erg leuk, ook origineel, jammer dat hij een beetje klein is..

Simone_S: niet zo mooi, je had die witte lijn weg moeten laten, dan was hij een stuk leuker geweest, en de weerspiegeling staat in spiegelbeeld Nagelbijten / Gniffelen

pipanda: Leuk, hij lijkt net echt! Heel mooi uitgeknipt, die staart ook!! super!

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 00:46

zo gaaat ook maar weer eens comentaar geven, hoef effen een avondje niet te werken en alles ligt hier al op een oor

pagina 1

DebbjJ Heel mooi geheel ziet er netjes en goed uit niks op aan te merken
Meliaforever mooi achtergrondje gebruikt vind hem alleen niet netjes bij de voeten beter om water te kopieren en boven de voeten leggen en dan met een gum iets door laten schijnen zodat je een beetje door het water heen kijkt. (hoop dat he het snapt ben niet zo goed in uitleggen)
superhaffies heel mooi geheel had hem alleen iets meer in het water gezet nu lijkt hij op het water te staan
lovemonami heel mooi gemaakt (sepia is mijn kleur) alleen ik had het bij een bloem gehouden
esther_sonja mooie achtergrond leuk gedaan met de kleurverrandering past er helemaal bij en leuke lijst, alleen de verhoudingen lijken niet meer te kloppen
XxLiEsJuHhxX zo zo nou alweer sneeuw brrr krijg het koud als ik er aan denk de roos in de hoek zou ik hebben weggelaten en de kleur van de leters zou ik denk gedaan hebben in de kleur van het jasje van else
nonie is niet echt mijn smaak

pagina 2

stravero ik dacht altijd dat © copiright jou altijd stoorde waarom doe je het dan nu zelf ook
maar goed nu het comentaar de kleur van het jasje en dekje leuk gedaan ook de achtergrond is een mooi plaatje, maar een vraagje heb je aan de horizon iets weg moeten halen lijkt wel of de horizon niet strak loopt (zo vlak onder de zon )
je tweede bewerking
leuk gedaan met de waterspiegeling alleen zou het rood er niet omheen gedaan hebben hoofd valt daar nu achter weg
Shalimar gaaf gedaan het het halster en sepia is mijn kleur dus spreekt mij al gauw aan
RobinCerazo de tekst hebben wegelaten trekt iets te veel de aandacht, jammer dat hij bij de hoefjes wat wazig is wel een grappige achtergrond (is hij zelf gemaakt, leuke vrolijke kleuren) alleen jammer dat je de blaadjes door het paardje heen ziet of was dat je bedoeling
Sabien_Horsi niet veel op aan te merken ziet er leuk uit
Loutjelou vind het wat simpel oogen, knippen had wat beter gekund vind het wat pixelig edit maar nu ik lees dat je het zadel en hoofd stel heb weggewerkt trek ik me wat simpel betreft terug (was me nieteens opgevallen)
Suzanne_kknippen had wat beter gekund maar vind het wel een heel mooi geheel
Melletjuhh netjes het paard weggewerk oogt heel simpel maar als ik zie hoe netjes de achtergrond is geworden, mooi hoor
Elaine alles is te klein om te beoordelen
DebbjJ heb je alles zelf gemaakt ziet er iedergeval heel netjes uit ok die vlinders onderin geven net iets extra
Shalimar zo voor de eerste keer niet verkeerd vind hem alleen wat saai wel een leuk vrolijk kleurtje gebruikt
manen zijn leuk gedaan alleen het knippen had wat beter gekund zie hier en daar nog een randje
XxLiEsJuHhxXleuk achtergrondjes zijn er toch jammer dat het knippen niet zo netjes is en jammer dat het bij de cap en manen iets wat wazig is

pagina 3

RobinCera ook hier schijnt hij weer wat door neem aan dat je het zo mooi vind persoonlijk vind ik dat wat minder maar smaken verschillen wel weer een leuke achtergrond (zelf gemaakt of van internet)
Cathlin mis de schaduw van het paard de zon schijnt namelijk die vogel zou ik ook hebben weggelaten
pipanda nou je verdiend wel de orginaliteitsprijs ja paard weg laten kan natuurlijk ook, tja soes wat moet ik hier nou van zeggen die inzet van het gezicht van het motje mooi gedaan en ook zo scherp heb je deze foto met je nieuwe camera gemaakt (kan je geen tips geven kan ze van jouw alleen maar krijgen) hahaha
edelweis1knippen had wat beter gekund maar voor een beginner niet slecht blijven oefenen alleen die vlinders zou ik hebben wegggelaten vind het net effen te druk worden
xantoslover het gele randje onder het paar dvind ik wat minder voor de rest oogt hij goed
Pasamba gave achtergrond gebruikt alleen jammer dat hij net boven het bosje zweeft voor het mooie had je hem er net achter kunnen zetten
eloutmooie achtergrond, tekst is jammer genoeg niet te lezenvind alleen het paardje te flets geworden ander kleur dekje vind ik mooi zou alleen als je de teugels heb weggehaald dan ook het halster hebben afgedaan

zo pagina 4 alweer pffffff wat een werk zeg

Lindy1982 wat is er met zijn voorhoofd gebeurd lijkt wel of er een gat in zit else mooi wegewerkt,alleen bij de teugels is er wat blijven zitten leuk achtergrondje hier en daar iets hoekerig uitgeknipt
sindbad vind zijn voeten iets te recht toe recht aan afgeknipt en ziet er wat opgeplakt uit mooie achtergrond mis denk alleen de schaduw
Simone_S is te klein om te beoordelen maar lijkt alsof hij niet echt netjes is geknipt.maar blijven oefenen, want is heel leuk als je iets moois van je eigen kan maken of een leuk kado voor een ander.
Appelflapje heel mooi geheel zou alleen de golf hebben weggelaten is net iets te veel van het goede en qwa kleur past het er niet hellemaal bij
Appelflapje simpel kan ook mooi zijn niets op aan te merken
Lipydoja wat kan ik hier nou op zeggen heeeeel mooi vooral de tweede (vraag inderdaad om gepikt te worden haha
Crista diefstal in het spel hahaha knippen had wat netter gekund ziet er wat opgeplakt uit mischien de volgende keer gras kopieren en er voor leggen en dan wat licht gummen
nonie leuk idee alleen die gekleurde blooke had ik er niet in gedaan

hehe toe aan de laatste pagina (5) wat een klus zeg

LOVELINESS2 jammer dat hij zo klein is moeilijk om te beoordelen
Simone_S haha je waterspiegel klopt niet wel een leuk achtergrondje is erg klein om te beoordelen maar zie wel dat er een hele dikke rand om heen zit en die vind ik niet mooi
pipanda voor jouw doen erg simpel maar vind hem wel heel mooi qwa kleuren lijst is ook mooi
veulentjes hij doet het nog niet

alles is weer opbouwend bedoelt en van fouten kan je leren aan alleen ahhhh wat mooi daar kan je niks mee, alleen dat je weet dat het mooi is en dat je dan geen tips weet

zo ondertussen zowat een uur later ga ik ook maar eens op een oor
welterusten

groetjes Boemba

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:34

Boemba schreef:
pagina 1

DebbjJ Heel mooi geheel ziet er netjes en goed uit niks op aan te merken
DebbjJ heb je alles zelf gemaakt ziet er iedergeval heel netjes uit ok die vlinders onderin geven net iets extra

groetjes Boemba

Bedankt voor je leuke commetaar Lachen
Bij die 2de heb ik 't niet zelf gemaakt. De achtergrond is een txture met een andere eroverheen (volgens mij Tong uitsteken)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:18

DebbjJ schreef:
Oke, even verder met mijn commetaar Koe

Pagina 2

Stravero; eerste bewerking; Erg netjes geknipt, de hoefjes niet zo. Jammer dat tussen de buik & achterbenen van Flora, dat je daar bent uitgeschoten met het uitvegen. Achtergrond is wat standaart.
tweede bewerking; Dees vind ik grappig! De waterspiegeling is zo'n plasje zeg maar, leuk gedaan! enig minpuntje; De rand/kleur van rand, vind ik er persoonlijk niet zo bij passen Bloos
Shalimar; Leuk gedaan! Het hoofdstel heb je prachtig gedaan zo met die touwtjes Haha! Jammer van die 2 Flora hoofden in de hoeken.
RobinCera; Leuke achtergrond, de staart heb je netjes gedaan! Flora's oortjes zijn wat raar geworden.
Sabien_Horsi; Netjes de dieren erbij gedaan, maar wat is er met Else's cap gebeurd? Tong uitsteken Die waterweerspiegeling had ik persoonlijk weggelaten.
Loutjelou; De overgangen van de natuurelementen vind ik niet zo netjes gedaan. Netjes het hoofdstel weggewerkt, verder vind ik 'm niet zo boeiend Bloos
Suzanne_k; Wouw, prachtig gedaan! Flora & Else passen er goed tussen, precies de kleur die de achtergrond ook heeft Lachen Ik vind het zonde dat je hier en daar nog wat knip randjes ziet..
Elaine; Jammer dat je groote versie ook nog klein is, je ziet er dus niet zo veel van. Maar zoals ik het zo zie vind ik 'm heel leuk! Leuk orgineel idee.
Shalimar; Mooie achtergrond, alleen jammer van die slierterige dingetjes, die passen er niet zo goed bij vind ik persoonlijk Bloos Ook jammer dat je hier en daar nog wat witte randjes om Flora heen ziet. Het geheel ziet er mooi uit!!
XxLiEsJuHhxX; leuk gedaan, leuk met die dolfijntjes in het water!! Het lettertyp past er niet zo bij, is wat standaard, de kleur ook ook niet echt. Jammer van de kniprandjes Knipoog

Pagina 3

Robincera; Mooi! Mooie achtergrond, mooi lettertyp, mooi geknipt. geen commetaar Lachen
Cathlin; Ik vind het vogeltje juist wel grappig hoor Lachen Het knippen valt ook best wel mee! Ja Leuk gedaan, jammer dat de achtergrond wat standaard is.
Pipanda; Haha, orgineel!! Leuk dat die mot ook echt een bitje in heeft, dat heb je goed laten zien ook in dat rondje met de mot's hoofd. Mooi!
Edelweis1; Mooie achtergrond. Jammer dat die blaadjes eromheen gewoon een tube is, dat vind ik zonde, vind die blaadjes er ook niet zo bij passen. Die roze vlinder in de rechterbovenhoek is leuk! die ander zou ik persoonlijk weggelaten hebben denk ik.
xantoslover; Ik zou het graag allemaal in kleur hebben gezien, of iig Else ook in kleur Lachen Leuk dat ie zo in die bloemen staat.
Pasamba; Wouw! prachtige achtergrond, netjes geknipt, mooi lettertyp. Top Celine! Haha!
elout; Grappig dat het dekje ook groen is, nu past ze er helemaal bij! De trui moet eigenlijk ook nog Tong uitsteken Je hebt netjes geknipt & dat het hoofdstel is weggewerkt zie je ook bijna niet, alleen zit er nu een uitveegstreep (heel lichtjes hoor) op de hals Tong uitsteken De tekst zou ik een andere kleur doen, nu valt ie zo weg.

Pagina 4

lindy1982; Knippen is niet zo netjes, vooral die voorpluk is bijzonder Ja Maar ik lees dat je het nog niet zo lang doet, gewoon goed oefenen met knippen! Haha! Probeer hem volgende keer bij www.imageshack.us te uploaden, dat komt dat stomme mijnalbum.nl er niet op.
Sindbad; Wouw, prachtig! Geen commetaar! Haha!
Simone_S; Leuk dat je ''Flora'' op het dekje heb gezet! Lachen Op het knippen moet je idd nog wat oefenen, maar dat komt wel goed toch? Lachen
Appelflapje; Leuk gedaan Else! Leuk met die golf ook Lachen Jammer dat je niet zo netjes geknipt hebt, het is hier en daar nog wat hoekig. Maar het is we leen leuk geheel!
Appelflapje; Zoals je zelf al zei; Simpel, maar wel mooi!
Lipydo; eerste bewerking; Je hebt alles echt prachtig weggewerkt zeg! niets meer van te zien! Haha! Jammer dat ie voor de rest nogal simpel is.
tweede bewerking; Leuk gedaan, mooi. Verder geen commetaar Tong uitsteken
nonie; Leuk gedaan! orgineel.

Pagina 5

LOVELINESS2; Haha, leuk gedaan, dat Flora is een zebra maken. Maar ook jij; heb je zelf alles weggewerk, of heb je die van Lipydo genomen? Tong uitsteken Verder lijkt ie wel wat simpel.

Hehe, einderlijk klaar Tong uitsteken

tis misschien raar en lui maar ik had bijna allemaal hetzelfde commentaar als jij :p

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 10:38

Appelflapje schreef:
Maar je zei toch dat je al een idee had voor je vrije bewerking?
Of was dat die mot?

Ja dat was mijn idee voor mijn vrije bewerking maar hij paste in dit geval ook in het thema Haha!

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:18

Ik snap het Knipoog

Liza_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:00

Afbeelding

Me 2de bewerking van me hele leven .. Tong uitsteken ik hoop dat jullie het wat vinden
Me thema bewerking

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:47

Boemba schreef:
zo gaaat ook maar weer eens comentaar geven, hoef effen een avondje niet te werken en alles ligt hier al op een oor

RobinCerazo de tekst hebben wegelaten trekt iets te veel de aandacht, jammer dat hij bij de hoefjes wat wazig is wel een grappige achtergrond (is hij zelf gemaakt, leuke vrolijke kleuren) alleen jammer dat je de blaadjes door het paardje heen ziet of was dat je bedoeling

RobinCera ook hier schijnt hij weer wat door neem aan dat je het zo mooi vind persoonlijk vind ik dat wat minder maar smaken verschillen wel weer een leuke achtergrond (zelf gemaakt of van internet)

Ja achtergronden zelf gemaakt, en dat doorzichtige doe ik idd expres Knipoog gewoon omdat ik het mooi vind en dan 'soft' hij de uitgeknipte randjes zegmaar Lachen