Oke, even verder met mijn commetaar
Pagina 2Stravero;
eerste bewerking; Erg netjes geknipt, de hoefjes niet zo. Jammer dat tussen de buik & achterbenen van Flora, dat je daar bent uitgeschoten met het uitvegen. Achtergrond is wat standaart.
tweede bewerking; Dees vind ik grappig! De waterspiegeling is zo'n plasje zeg maar, leuk gedaan! enig minpuntje; De rand/kleur van rand, vind ik er persoonlijk niet zo bij passen
Shalimar; Leuk gedaan! Het hoofdstel heb je prachtig gedaan zo met die touwtjes

Jammer van die 2 Flora hoofden in de hoeken.
RobinCera; Leuke achtergrond, de staart heb je netjes gedaan! Flora's oortjes zijn wat raar geworden.
Sabien_Horsi; Netjes de dieren erbij gedaan, maar wat is er met Else's cap gebeurd?

Die waterweerspiegeling had ik persoonlijk weggelaten.
Loutjelou; De overgangen van de natuurelementen vind ik niet zo netjes gedaan. Netjes het hoofdstel weggewerkt, verder vind ik 'm niet zo boeiend
Suzanne_k; Wouw, prachtig gedaan! Flora & Else passen er goed tussen, precies de kleur die de achtergrond ook heeft

Ik vind het zonde dat je hier en daar nog wat knip randjes ziet..
Melletjuhh; Je hebt het hoofdstel netjes weggewerkt!

Jammer dat het bij de oortjes wat vaag is. En de cap die Else op heeft is wat raar geworden vind ik

Elaine; Jammer dat je groote versie ook nog klein is, je ziet er dus niet zo veel van. Maar zoals ik het zo zie vind ik 'm heel leuk! Leuk orgineel idee.
Shalimar; Mooie achtergrond, alleen jammer van die slierterige dingetjes, die passen er niet zo goed bij vind ik persoonlijk

Ook jammer dat je hier en daar nog wat witte randjes om Flora heen ziet. Het geheel ziet er mooi uit!!
XxLiEsJuHhxX; leuk gedaan, leuk met die dolfijntjes in het water!! Het lettertyp past er niet zo bij, is wat standaard, de kleur ook ook niet echt. Jammer van de kniprandjes
Pagina 3Robincera; Mooi! Mooie achtergrond, mooi lettertyp, mooi geknipt. geen commetaar

Cathlin; Ik vind het vogeltje juist wel grappig hoor

Het knippen valt ook best wel mee!

Leuk gedaan, jammer dat de achtergrond wat standaard is.
Pipanda; Haha, orgineel!! Leuk dat die mot ook echt een bitje in heeft, dat heb je goed laten zien ook in dat rondje met de mot's hoofd. Mooi!
Edelweis1; Mooie achtergrond. Jammer dat die blaadjes eromheen gewoon een tube is, dat vind ik zonde, vind die blaadjes er ook niet zo bij passen. Die roze vlinder in de rechterbovenhoek is leuk! die ander zou ik persoonlijk weggelaten hebben denk ik.
xantoslover; Ik zou het graag allemaal in kleur hebben gezien, of iig Else ook in kleur

Leuk dat ie zo in die bloemen staat.
Pasamba; Wouw! prachtige achtergrond, netjes geknipt, mooi lettertyp. Top Celine!

elout; Grappig dat het dekje ook groen is, nu past ze er helemaal bij! De trui moet eigenlijk ook nog

Je hebt netjes geknipt & dat het hoofdstel is weggewerkt zie je ook bijna niet, alleen zit er nu een uitveegstreep (heel lichtjes hoor) op de hals

De tekst zou ik een andere kleur doen, nu valt ie zo weg.
Pagina 4lindy1982; Knippen is niet zo netjes, vooral die voorpluk is bijzonder

Maar ik lees dat je het nog niet zo lang doet, gewoon goed oefenen met knippen!

Probeer hem volgende keer bij
www.imageshack.us te uploaden, dat komt dat stomme mijnalbum.nl er niet op.
Sindbad; Wouw, prachtig! Geen commetaar!

Simone_S; Leuk dat je ''Flora'' op het dekje heb gezet!

Op het knippen moet je idd nog wat oefenen, maar dat komt wel goed toch?

Appelflapje; Leuk gedaan Else! Leuk met die golf ook

Jammer dat je niet zo netjes geknipt hebt, het is hier en daar nog wat hoekig. Maar het is we leen leuk geheel!
Appelflapje; Zoals je zelf al zei; Simpel, maar wel mooi!
Lipydo;
eerste bewerking; Je hebt alles echt prachtig weggewerkt zeg! niets meer van te zien!

Jammer dat ie voor de rest nogal simpel is.
tweede bewerking; Leuk gedaan, mooi. Verder geen commetaar

Crista; Leuk gedaan, maar heb je zelf alles weggewerkt of het je die van Lipydo genomen?
nonie; Leuk gedaan! orgineel.
Pagina 5LOVELINESS2; Haha, leuk gedaan, dat Flora is een zebra maken. Maar ook jij; heb je zelf alles weggewerk, of heb je die van Lipydo genomen?

Verder lijkt ie wel wat simpel.
Hehe, einderlijk klaar