Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 27

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daandriaan

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:55

Hij is echt heel mooi geworden hoor!!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:39

Commentaar!

Pagina 1:
Kasmir: De hand vind ik eigenlijk net iets te grof, maar snap het idee wel, soort hand die de hoop vast moet houden. Erg goed idee en de rest is heel mooi.
Edda: Super, maar ik vind het teveel contrast waardoor de kleur verandert. Tekst is ook maar net te lezen (ook op grote versie). Hierdoor is het beetje irritant lezen. En super dat de achtergrond van jezelf is! Doe ik niet na!
Nevony: Jij ook gewoon commentaar; erg leuk bedacht!!
Jaduuh: Volgens mij heb ik van jou mooiere gezien; deze legt teveel de nadruk op de tekst (komt door grote en omdat deze 'voorop staat). Het rode hartje past er ook niet echt in (je hebt doorzichtige/donkere sfeer en dan ineens fel rood hartje). Had grotere achtergrond genomen en dan tekst aan 1 zijde ofzo. Of gewoon andere tekst nemen (heb ik ook altijd moeite mee).
paOlien: Super tekst en supermooi de neusriem weggehaalt. Misschien volgende keer oefenen met overbelichting? En dat je overal witte stikje weghaalt; moet je het (vind ik) vd voorpluk ook doen.
Pasamba: Vind hem wel erg donker (past wel juist bij je tekst hoor), bij hoop denk ik juist aan lichtere/zachtere kleuren. Paard is wat blauwig en oren vallen bijna weg. Jammer. Wel goed idee erachter; hoop in mindere tijden.

Pagina 2:
lovemonami: Graag 1tje volgende keer: Achtergrond bij 1 herken ik van i-net. En dat paardje lijkt wel erg geknipt/geplakt. Andere 2 zijn mooier. Vind hem wel erg roze (is puur smaak). Tekst zou ik niet op de afbeeldingen doen, stoort (zoals hoofd links). Voor de 2de beetje zelfde commentaar.
DebbjJ: Snap het idee, maar vind de felrode kusjes eigenlijk niet erbij passen. Misschien andere kussen erop verzinne (doorzichtig bij de tekst?).
Super dat je hoofdstel heb weggewerkt.
daandriaan: Mooi, maar simpel. Volgende keer proberen rand van het paard niet met blur te doen, maar scherp te houden (gewoon kleur op de randjes aanpassen met stempeltje bv). Verder had je iets meer aan t paard kunne doen (de overbelichting/oogje etc). Wel mooie achtergrond!
sindbad: Mooie tekst, mooi uitgeknipt, maar kleuren vind ik iets minder; donkere achtergrond bv en dan felwitte grote tekst. Misschien lichtblauwe achtergrond? En dan tekstkleur iets donkerder? Dat is enige wat ik minder vindt.
pipanda: Super weer zoals gewoonlijk. Alleen in het engels is het You ipv Iou. En plukje voor zn voorhoofd (dat van de persoon) komt beetje raar uit en het oog is beetje overbelicht.
More: Contrast had hoger gemogen. Verder heb je er niet veel aan gedaan, dan de achtergrond en letters. Zoek wat meer uitdaging.
Pagina 3:
pipanda: Weer zo'n mooi schilderij Haha! Zn manen vallen nogal op en dan vraag ik me af waar zn voorpluk is?
Melletjuhh: Mooi, maar past de achtergrond wel bij het thema? Vind het beetje druk.
superhaffies: Zoals je zelf idd al zegt; jolly is wel erg donker.
Appelflapje: Erg mooie letters: hoe doe je dat? Mooi uitgeknipt!
DebbjJ: Mooi, simpel, maar de verhouding van het paard lijkt niet te kloppen.
daandriaan: Mooi! Niets op aan te merken!
horsieslover: Oefen meer op het uitknippen.
Pasamba: Mooi

Pagina 4:
l0rdJ: SUPER! Echt mijn ding (misschien net teveel puntjes).
Boemba: Mooi, maar de manen vind ik iets te nep.
Jaduuh: Mooi de martingaal dan weggewerkt!
Stravero: Mooie tekst, mooie bewerking, maar iets mindere kwaliteit en je kunt zien dat je de neusriem hebt weggehaald. 2e is mij beetje te roze Clown
timokyana: Verhoudingen paard lijken iets te zijn veranderd. Maar als je nog maar net bezig bent; Super!
XxLiEsJuHhxX: Probeer na het knippen en het plakken de lijnen van paard-achtergrond beetje te bewerken zodat het een geheel lijkt. Verder beetje simpel, ook door t simpele lettertype.
XxLiEsJuHhxX: Let op het knippen en ook dus tussen de martingaal (selecteren en 'cute' en dan selecteren op zelfde kleur achtergrond plakken en dan op dat plekje; zie je niets meer).

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:41

Zo, hier dan eindelijk mijn thema versie...hij is niet zo heel bijzonder hoor...maar ik ben zo erg blij dat ik mijn PSP weer terug heb...ook al is het maar voor 60 dagen...Haha!

Afbeelding

Edit: Ik zie nu dat de tekst wat kleiner is dan ik gedacht had...ach, je kan het lezen... Tong uitsteken

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:54

Vind tekst beetje apart, Jolly floats? Verder wel mooi!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:09

QuijoSavan schreef:
Vind tekst beetje apart, Jolly floats? Verder wel mooi!!

Ik bedoel daarmee dat Jolly in de hemel 'vliegt'...tussen de wolken..snap je? Het is een beetje spiritueel... Koe

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:50

Shalimar Bedankt Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:55

daandriaan schreef:
Shalimar Bedankt Haha!

Waarvoor Verward Blond

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 21:38

Oeps sorry verkeerdje ik bedoelde QuijoSavan Bloos Blond

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:25

daandriaan schreef:
Oeps sorry verkeerdje ik bedoelde QuijoSavan Bloos Blond

Nagelbijten / Gniffelen

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:29

ben er weer lekker bij

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:33

daandriaan schreef:
ben er weer lekker bij

Maakt niet uit hoor...het zal de hitte wel zijn...Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:59

Dit is mijn vrije bewerking...en ik geef toe hij is wat simpel maar ik had totaal geen inspi deze ronde...Bloos

Afbeelding

En die manen...tja...het was denk ik geen goed idee...Nagelbijten / Gniffelen Ach, weer iets geleerd!! Tong uitsteken

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 23:03

Heeeeel leuk maar de boom is groen/blauw klopt dat?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 23:06

daandriaan schreef:
Heeeeel leuk maar de boom is groen/blauw klopt dat?

Je bedoelt bij het oor? Das een foutje met knippen...en ik had geen zin meer om het aan te passen...Bloos

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 23:47

Haha is goed hoor

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 10:02

Jaduuh: Ik vind hem leuk!! Het gedichtje is mooi Ja.
Stravero: De 1e vind ik goed gelukt! Heeft niet heel veel met het thema te maken...
De 2e is wat simpeler, maar het gedichtje is leuk Lachen.
Timokyana: Wel mooi, volgends mij heeft het niet echt veel met het thema te maken... Maar ben niet zo goed in engels dus als ik het verkeerd heb, neem me niet kwalijk Schijnheilig.

XxLiEsJuHhxX: Beetje simpel en niet echt netjes uitgeknipt. Tekst ook wat standaard.
de 2e: Weer hetzelfde verhaal....
QuijoSavan: Mooi! Leuk dat je ook nog 2 andere fotos erbij hebt gedaan. Maar ik vind de tekst niet echt op hoop slaan sorry.
Shalimar: Ik vind hem echt moi! Die wolken zijn echt stoer Lachen.
de 2e: Vind hem opzich wel leuk, maar dat wazige op jolly niet mooi, hij lijkt wat vervormt.

Ik ga nu bezig met mn vrije bewerking Lachen

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 10:29

Ik ga zo weer commentaar geven, maar ik heb nu bij twee mensen gezien dat de datum verkeerd was Bloos!
We hebben op 3-7-2006 laten inslapen, geen 4 Knipoog

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 10:34

horsieslover Het idee vind ik goed. Iets minder uitgewerkt. Het knippen is niet zo mooi. De neusriem heb je wel netjes weggewerkt!
lOrdJ Heel mooi geheel! Ziet er erg netjes uit. Dat anker op de achtergrond is heel mooi!
boemba Heel mooi het hele hoofdstel weggewerkt! ( dat wou mij niet lukken ) Het geheel ziet er mooi uit. Die manen vind ik iets minder..
Jaduuh De achtergond is mooi. het gedichtje ook! En netjes geknipt!
stravero Een beetje een druk maar leuk geheel!
stravero 2e Een beetje simpel. Jammer dat de tekst niet groter kon. Ik kan het bijna niet lezen. Verder wel leuk.
timokyana Mooie achtergrond en heel mooi gedichtje Lovers Jolly lijkt een beetje uitgerekt. En ik had een ander lettertyp gekozen.
XxLiesJuhxX De achtergrond is mooi. Niet heel mooi geknipt. Ook bij jou bewerking had ik een andere lettertype gekozen.
XxLieSjuHhxX Ik had het mooier gevonden als de cirkel helemaal rond was denk ik. Wel een leuk filter erover heen gegooid!
Quijosavan Heel mooi geheel! Ziet er netjes uit.
shalimar Heel leuk gedaan! Prachtige achtergrond! No comment..
shalimar 2e Ik vind deze ook wel leuk. Ik had niet voor die kleur op Jolly gekozen.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:01

Afbeelding

Hier mijn vrije bewerking.
Wat heb ik gedaan:
De achtergrond wat donkerder en waziger gemaakt.
Jolly heb ik wat meer blauw gemaakt en ook wat donkerder, ook contrast verhoogd.
Jolly erop geplakt, en gegumt, en martingaal weggehaald.
Tekst erbij, kader gedaan.
Ik had gehoopt dat de achtergrond nog wat waziger zou zijn.. Maar verder ben ik wel tevreden.
Dit is btw mn 3e bewerking Tong uitsteken.

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:09

Boemba: Leuk gedaan, manen ook. Alleen is ze op 3 juli in geslapen.
Jaduuh: Martingaal netjes weg gewerkt, achtergrond apart en de tekts toch goed zichtbaar. Mooi gedaan.
Stravero: Neusriem niet zo netjes weg gewerkt, kan je duidelijk zien. Wel goed geknipt, jammer dat de achtergrond zo pixelig is.
Stravero 2e: Mooi gedaan, het plakken, lijkt net iets te geplakt. Misschien kan je voortaan de randjes een beetje uitvegen Lachen Gedichtje ook leuk gedaan.
timokyana: Mooi gedaan, netjes geknipt en geplakt. Is dit je thema bewerking of een vrije? En iedereen mag hier mee doen Knipoog
XxLiEsJuHhxX: Uitknippen is minder, ook had je beter dat stukje bij haar keel en tussen de teugels kunnen uitknippen. En het kan wat mooier lijken als je de randjes wat uitveegd.
XxLiEsJuHhxX 2e: Zelfde commentaar als bij de eerste.
QuijoSavan: Jammer dat je ziet dat het oogje nep is, verder goed geknipt en een mooie achtergrond Lachen Leuk dat je de frontriem ook hebt veranderd, ziet er gaaf uit. Alleen jolly is ingeslapen op 3 juli Knipoog
Shalimar: Netjes uitgeknipt alleen achter de oren zie ik nog wat. Mooie achtergrond, alleen vind ik de rand persoonlijk iets te dik.
Shalimar 2e: Misschien wat het een beter idee om een beetje rode gloed over Jolly heen te doen, de kleur zoals de achter grond. Leuk met die rand, hij is wat breed maar ik stoor me er niet aan. Verder is een deel boven haar neus weg gevallen, manen hebben wel iets.
More: Voor je derde bewerking niet slecht, vind het jammer dat zee een hapje uit haar neus mist, en hapjes uit haar nek. Maar die uit haar nek komen dan van het weg werken. Ik werk altijd eerst weg en dan ga ik knippen. Jammer dat haar kin over dat mens zit.

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:16

sorry voor de verkeerde datum, dan is ze zeker heel laat ingeslapen heb heel je verhaal gelezen en er stond nergens een datum (of er overheen gelezen) en zo met de tijden dacht ik dat het heel laat was

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:19

Ze zou op 4 Juli worden in geslapen, maar omdat ze haar been maar niet met rust lieten stonden we erop dat de dierenarts die avond om 11 uur nog moest komen. Ookal moest hij daarvoor eerst naar de andere kant van de provincie zowat rijden voor spul Scheve mond

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:32

sindbad heb je een pb tje gestuurd met een goede datum en iets groter versie

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 12:18

@Appelflapje: Hoe krijg jij zon mooi wit randje om je paard (en letters) heen?
Ik kan het met photofiltre wel een beetje maar dan gaat het zegmaar vanaf de rand die je met de lasso tekent naar binnen toe. En ik zou het graag van de rand af naar buiten willen net als jij!
Weet je hoet je dat doet? En hoe krijg je het dan zo mooi netjes? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 12:19