Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 25

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:58

@junior_jody: Je tekst klopt van geen kanten. Nagelbijten / Gniffelen Sorry. De tekst zou beter kloppen als je het volgende had: When the clock strikes 12, and the moon is full, you hear the cry of the wolf. When it is a full moon. Verder vind ik hem wel leuk, maar de achtergrond is wat onduidelijk. Ik vind de kat wel grappig maar als je het over de wolf hebt in je tekst had je beter een wolf kunnen uitknippen...Tong uitsteken Haha!

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:16

ja ....
ik ben superrrr slecht in engels en ik heb het van zo'n vertaalsite Tong uitsteken da word dan ook letterlijk vertaald he Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:43

junior_jody schreef:
ja ....
ik ben superrrr slecht in engels en ik heb het van zo'n vertaalsite Tong uitsteken da word dan ook letterlijk vertaald he Tong uitsteken

Maakt niet uit hoor! Als je hulp nodig hebt op Engels gebied, mijn PB box staat altijd open! Ja

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:44

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 07:14

@Sinbad: Ik vind hem mooi, maar ik heb deze achtergrond ook al es gebruikt in een bewerking. Lachen Kijk maar bij 'Allemaal dezelfde foto bewerken', en dan met een foto van Orri. Maar het zal wel toeval zijn...Nagelbijten / Gniffelen

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:25

mijn niet-thema bewerking heb ik af Lachen :
edit: dat paardje rechts onderin is hetzelfde paardje Knipoog

Afbeelding

kus evelien
ps: mijn wel thema bewerking had ik al af Tong uitsteken weet niet op welke pagina ie staat ik denk 3 of 4 Knipoog

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:21

Pagina 4:
l0rdJ: Erg leuk verzonnen!
Melletjuhh: Beetje kaal/simpel, maar wel mooie sfeer gecreerd.
junior_jody: Goed iets geprobeerd met dr ogen, maar oog van t linkerpaard is niet helemaal 100%. Verder vind ik de poes niet echt bij passe, misschien volgende keer zwarte poes zoeken (die brengt toch ongeluk).
Nynkk: Echt heel mooi!!

Pagina 5:
sindbad: Mooi, maar beetje te donker denk, omdat oogje enzo wegvalt.
Stravero: Erg mooi, maar had misschien toch dat 2de paardje (wat 'graast') weggelaten, zonder is ook super!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 17:22

Zo hier is mijn vrije versie.Beoordelingen volgen waarschijnlijk morgen.

Afbeelding

groetjes Pipanda.
Laatst bijgewerkt door pipanda op 11-07-06 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:27

Pipanda: Echt super! Net een echt schilderij!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:34

phoeww!!! dat is een werk!!! eindelijk na een kwartier mijn commentaar af Tong uitsteken Cool

woow bedankt zeg allemaal! voor het goede commentaar voor mij Haha! Haha! Haha!

Mijn commentaar Lachen

Pagina 1

@ Boemba:1: prachtig dat zelf gemaakte Ja de manen zijn erg leuk Lachen Dat oogje is nepper maar wel leuk Lachen tekst is ook erg mooi Haha! de achtergrond is echt supermooi Haha!
2: Grappig randje Ja vind deze eerlijk gezegt niet zo mooi als je eerste hoewel deze ook wel mooi is Lachen boven op de neus zit nu wel een lijntje en dat was bij de eerste bewerking niet voor de rest ook erg leuk Lachen

@ QuijoSavan: Leuk bedacht Haha! ik vind de tekst erg leuk! lettertype ook Lachen voor de rest wel wat simpeltjes dat is wel jammer! Knipoog

@ DebbJj: supergaaf Haha!

@ Edda: de voorpluk vind ik niet mooi Bloos de achtergrond is supermooi Haha! de tekst is bijna niet te lezen

@ smeetjoew: dat randje om het paardje vind ik niet mooi tekstr is grappig.. Lachen voor de rest wat simpel Ja

@ Shalimar: ik vind hem zo gaaf Ja

@ kinkylovertj: vind hem wat bibberig in elkaar gezet Ja voor de rest erg gaaf Ja

Pagina 2

@ Pasamba: jammer van die oren idd.. Knipoog ik vind hem voor de rest helemaal geweldig Lachen

@ IcePrincess: vind het erg jammer dat je dat achterste paardje niet hebt vervaagt! Ja vlinder vind ik wel mooi maar de krullen vind ik minder Ja het veulen is trouwens perfect Haha!

@ kim4bibi: ik vind hem zo relaxed..Lachen

@ daandriaan: slecht uitgeknipt..Knipoog leuke tekst Haha! voor de rest simpel Ja

@ esther_sonja: paardje is misvormt Knipoog jammer hoor Ja ik vind hem voor de rest ook niet zo mooi

@ Sabien_horsi: vind dat randje niks om het paard ik vind dat ding op de achtergrond wel grappig Ja voor de rest saaitjes...Knipoog

@ NinaTijger: mooi zeg dat rode kruisje Clown hihih ik zie je afbeelding niet Clown

Pagina 3

@ Wuis: simpel, niet netjes uitgeknipt, weinig aangedaan Ja

@ paOlien: gaaf mooi en super Haha!

@ l0rdJ: oeh bah.. spinnen! HELP!!! hihihih ik vind hem mooi gelukt Lachen

@ superhaffiejs: sorry ik vind hem niet mooi.. ik weet niet wat ik eraan zie.. maar ik vind hem niet mooi Knipoog

@ Borisjuuh: ik vind hem helemaal super! ik had alleen het paard normaal gelaten.. dat is niet zso mooi de tekst is super Haha!

@ DebbJj: super Haha!

@ Bienotje: ik vind hem wel eng maar ik vind dat de tekst een beetje wegvalt tussen de vlammen Knipoog ohja, je kun misschien een vervaagd groot paard doen en daarvoor een normaal paardje op een kleiner formaat Haha!

Pagina 4[/b]

@ Pipanda: brrr, ik krijg er de rillingen van.. Tong uitsteken misschien had je het paardje iets banger te laten kunnen kijken? Haha!

@ Sirkatje: ik vind hem wel grappig Clown al het wit is weg, het paardje maakt ie nu wel een beetje onzichtbaar Knipoog Tong uitsteken wel simpel,
maar leuk Haha!

@ QuijoSavan: ik vind de voorpluk gaaf Haha! ik vind hem voor de rest een beetje kinderachtig Clown

@ l0rdJ: super zeg Haha! wel simpel maar volgens mij heb je wel even zitten spitten op dat spaghetti sliertje ofniet Tong uitsteken

@ Melletjuhh: misschien kun je er de volgende keer iets meer mee doen Knipoog

@ Junior_jody: dat oog is wel leuk maar het is nogal nep geworden Knipoog die kat hoort er niet echt bij en de tekst is wel grappig Tong uitsteken

@ nYnkk: idd.. wel een beetje weinig inspi.. Knipoog

[u]Pagina 5

@ Sindbad: ik vind 'm mooi hoor Haha! wel beetje simpel maar de achtergrond is mooi Haha!

@ pipanda: mooi zeg, net een schilderij Haha! ik vind hem alleen een beetje aan de simpele kant Clown

Xus evelien

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:51

Simbad: Heel mooi zeg!!
Stavero: Mooi
Pipanda Heeeeeeel moooi!!

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:30

Commentaar komt morgen:D

mijn VRIJE bewerking is dit:
Afbeelding

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:57

Mooi ninatijger! Ja Alleen jammer dat je niet eerst de bovenstrepen had gedaan, dan kon je het paardje er gewoon over heen plakken. maar dit heeft ook wel wat Ja

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:08

Ninatijger: Heel mooi!! SUPER

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:27

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:41

ik begin maar bij blz. 4 het zijn er al behoorlijk wat Nagelbijten / Gniffelen :

Blz. 4:

@Pipanda: Ík ben wel doodsbang voor spinnen, ik zag de bewerking en ja hoor beangstigend :J Lachen Het paard had idd wat angstiger mogen kijken Lachen verder super! Ik vind het paardje mooi bij de achtergrond passen en het halster is ook mooi weggewerkt Lachen

@Sirkatje: Ik vind hem leuk gedaan, idd wel jammer dat er weinig paard is maar ik vind het zo eigenlijk wel goed passen bij elkaar Lachen .

@QuijoSavan: Wel leuk, maar de plaatjes achter trekken de aandacht een beetje weg van het paard, de plaatjes achter zijn ook niet super geplakt. Het paard is wel mooi geknipt en de voorpluk is niet zo mislukt hoor Lachen .

@l0rdJ: Haha hij is erg leuk! wel jammer dat je rond het paard soms wat groene stukjes ziet.

@Melletjuhh: Leuk gedaan alleen vind ik die maan niet zo heel mooi, sorry verder is hij wel heel leuk gedaan.

@junior_jody: Ik vind hem niet zo mooi, heel pixelig enz. je kan volgende keer beter bij Imageshack downlouden. Verder vind ik het wel een beetje vreemd dat de kat in de lucht zweeft Nagelbijten / Gniffelen wel mooi uitgeknipt Ja .

@Nynkk: Erg gaaf! Heel mooi uitgeknipt overal, alleen had je het vervaagde randje om het paard beter weg kunnen laten of niet zo duidelijk, het is niet zo mooi vind ik. Verder super! Niet te druk niet te rustig echt gaaf!

Blz. 5:

@sindbad: Leuk gedaan Lachen . Het was misschien mooier geweest om het halster weg te werken, verder vind ik hem erg leuk Lachen .

@Stravero: mooi gedaan! Het paard past goed in de achtergond met al dat wit. erg gaaf! Lachen

@Pipanda: Ik vind jou bewerkingen altijd zoo gaaf! Echt geweldig weer, niets over te zeggen Wow! OK dan! .

@NinaTijger: Ik vind hem opzich goed gelukt, alleen zijn de manen niet zo mooi gedaan, het is heel moeilijk, gewoon blijven oefenen.

@Daandriaan: Leuk gedaan alleen jammer dat je nog zo veel groen ziet.

zo en nu ga ik ook maar is aan de slag Lachen
Laatst bijgewerkt door Colorado op 11-07-06 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 22:22

Otje_Merlot schreef:

Blz. 5:

@NinaTijger: Ik vind hem opzich goed gelukt, alleen zijn de manen niet zo mooi gedaan, het is heel moeilijk, gewoon blijven oefenen.

mee eens Haha! Haha!

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 22:54

mijn commentaar voor pagina 5:
sindbad heel mooi, jammer van het halster, die had je beter even weg kunnen werken...
Stravero mooi!! Alleen dat paardje op de achtergrond vind ik niet zo mooi..
pipanda super, zoals altijd!!
NinaTijger mooi, maar nog even blijven oefenen op de manen, en ik had over de bloem ook even een filter gedaan, zodat hij bij de achtergrond past, zo staat hij als het ware los van het geheel
daandriaan op zich leuk, maar je ziet rond het paard allemaal vlekken, dat is een beetje storend, en je ziet ook nog wat groen bij z'n neus en boven z'n hals...

nou, dit was het weer Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 07:55

Wat een leuke bewerkingen weer zeg!! Ja

@Stravero: Mooi! Netjes geknipt, verder wel wat simpel. Knipoog

@Pipanda: Gewoon helemaal super!!! Het lijkt idd net een schilderij!! Deze vind ik 1 van de mooiste van alle bewerkingen! Lachen

@NinaTijger: Leuk gedaan!! De manen zijn ook goed geprobeerd. Netjes geknipt en halster heb je ook wel goed weggewerkt. Haha!

@daandriaan: Simpel maar wel leuk! Netjes geknipt en leuke achtergrond!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:40

Ik had bij die laatste bewerking ook niet meer zo veel inspi Vork

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 08:58

Blz 1

Boemba;Heel leuk gedaan,manen zijn mooi getrokken maar de overgang van de manen en het paard is iets te groot ,in de bovenste laag ook wat manen trekken om het mooi te laten overlopen.Bij de eerste zijn de oren ook wat flets maar dat komt natuurlijk door de mist.
2e, achtergrond is heel mooi gemaakt,dat mag je mij ook leren hoe dat moet.
QuijoSavan;Netjes het halster weggewerkt.lekkere enge achtergrond het geheel past goed bij elkaar.Je hebt wel het paard iets uitgetrokken maar dat stoort niet,het is wel grappig dat hij nu zijn nek iets strekt om te kijken wat voor engs het allemaal is. Haha!
DebbjJ;Leuk idee en netjes uitgevoerd.Wel jammer dat het geheel wat flets overkomt maar dat is ook een kwestie van smaak.
Edda;Heel mooi gedaan,Super achtergrond.Boemba heeft je al een tip gegeven over het vingertje,Maar je hebt ook de manen in een laag eronder getrokken, dat is goed hoor maar je moet ook een klein beetje manen trekken in de bovenste laag om de 2 lagen mooi in elkaar over te laten lopen(vingertje met nog minder % )Je hebt nu zo'n rechte hals lijn.
smeetjoew;Leuk gedaan,Mooi lettertype.
Shalimar;Dit is niet echt mijn smaak maar het geheel past goed bij elkaar, achtergrond is in dezelfde stijl als het paard en de kleuren contrasteren mooi.(inderdaad best scary als je je paard zo tegen komt Clown )
Kinkylovertj;Erg leuk gedaan het is zo net een spook paardje.

Blz 2

Pasamba;Leuk idee wel jammer dat zijn oren heel erg wegvallen.De vlammen zijn ook niet zo mooi geknipt er zit hele stukken zwart nog omheen.Ik zou het zwart iets meer wegknippen en dan met het vingertje de vlammen weer wat uit laten lopen.
IcePrincess;Erg leuk idee en zeer mooi uitgevoerd.Je hebt er echt een veulen van gemaakt SUPER.
Kim4Bibi;Heel leuk gedaan,jammer dat het paard wat flets overkomt maar toch heeft dat ook wel weer wat.
daandriaanLekker griezelig achtergrondje en bijpassende letters.Ziet er netjes uit.Alleen het paard in zijn linker oog had je iets meer moet gummen er zit nu zo'n hoek onder zijn oog.(het zit rechts ook zie ik nu maar daar valt het minder op. Clown )
esther_sonja;Het geheel ziet er netjes uit alleen die neus Clown
caramelfreak;tja nog niet zo netjes geknipt, achtergrond is ook erg vaag.Gele rand om paard is wel goed gedaan.
Sabien_Horsi;Netjes gedaan geen komentaar Haha!
NinaTijger;Zo wel Haha! (antwwoord op de vraag Knipoog )Netjes gedaan leuk spookpaardje.

Blz 3

Wuis;Leuk nog zo'n gevlekt paard .Had misschien ook leuk geweest als het ook donkere vlekken had gehad.Netje gedaan.
paOlien;Leuk gedaan.Mooi dat het in de achtergrond donker is en op de voorgrond nog wat kleur.
l0rdJ;Mooi geheel ales zo bij elkaar.Het groene heb ik weggehaald met de tool "kleur vervangen" .(het groene aanstippen en dan met de schuifjes heen en weer tot het erbij past.)
superhaffies;Erg mooi gedaan geheel past goed bij elkaar SUPER.
Stravero;Netjes gedaan geheel past goed bij elkaar.Wel jammer dat bij het spookje de zwarte lijn niet mooi doorloopt,er lijkt wel aan geveegt te zijn.
Borisjuuh;ERG LEUK IDEE en SUPER uitgevoerd.Het enige wat ik niet zo mooi vindt zijn die 2 grassprietjes op de voorgrond.
DebbjJ;Mooi geheel ,mooi verloop van kleur in de achtergrond en grappig dat het paard omhoog kijkt.
BienotjeGrappig gedaan.

De rest komt straks. Haha! Haha!

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:19

mijn vrije bewerking:
Afbeelding
verlechterde kwaliteit met uploadenm Boos! Boos!

wat heb ik gedaan..
* eerst buzzs uitgeknipt
* toen de achtergrond erbij gedaan
* een randje er om heen gemaakt
* licht effecht onder buzzs
* de hekken het gras en de bladeren toegevoegd
* geprobeerd het halster weg te werken maar dat lukte niet , zodat ik twee stukken van het halster kwijt was Boos!
* stukken uit de oude foto geknipt en die op buzzs geplakt zodat alles weer heel was Haha! Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:38

Niet echt origineel, ik weet het, ik had geen inspiratie

Ik heb er een gedichtje bij gemaakt en ik heb zijn oog blauw (proberen) te maken...

Afbeelding

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:43

Freialover, ik vind hem niet mooi, die maan is er duidelijk zo even bijgeplakt..

CarmenBerben

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 15:47

Mijn bijdrage voor deze keer:

Afbeelding