Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 24

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pipanda

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 18:09

Hahaha bedankt Cool

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 07:38

nou pipandada niets te veel gezegd ziet er wederom prachtig uit, had alleen iets meer moeten gummen tenzij die strakke rand de bedoeling was nu lijkt het meer een foto in een foto ( hahaha dat ik nog eens mag klagen).
Maar ja mischien staat nu mijn computer wat lichter afgesteld dan die van jouw en dat het bij jouw niet opvalt
effe offtopic heb ik me nog rot staat zweten heb tot 01,00 uur doorgewerkt, maar ja knippen is nu klaar

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 08:23

Blz 1

Meliaforever;Leuk idee en grappig uitgevoerd.Als je het paard in het water wil zetten wel de voetjes horizontaal uitgummen,nu zijn ze alle 3 scheef uitgegumd. Knipoog
paOlien;Mooi gedaan het ziet er goed uit,mooie letters.
nonie;Leuk idee,ziet er netjes uit maar ik mis wel de spiegeling in het water.de schaduw erachter is een beetje vreemd omdat de zon van achterkomt en de schaduw er ook zo achter hangt,en niet op de grond valt.De tekst is heel mooi gedaan.
Edda;leuk gedaan het paard past er kwa kleursterkt goed bij.Wel jammer dat hij aan de voorkant ineens op het water loopt.
Appelflapje;Heel erg mooi gedaan geheel ziet er goed uit.Het meisje past er goed op.
Boemba;Heel leuk gedaan.Wel jammer dat de laag met de spiegelling bovenop de laag met het paard ligt.Het voorste voetje is daardoor een beetje raar geworden.Je had alleen de twee voetjes die aan de grond staan met de spigeling moeten verbinden.

Blz 2

DebbjJ;heel leuk idee ik mis alleen wat schaduw.Die boeken vliegen heel leuk rond Haha!
QuijoSavan;hahahahahahahaha heel leuk gedaan ,dat sjekkie in de'r bekkie Cool .Jammer dat haar neus (als veulen) wat groen is uitgevallen.
2e, ook leuk gedaan,Ik had misschien wel het paard een beetje roze gemaakt dan past ze er kwa kleur beter bij.
Pasamba;Goed gedaan wel jammer dat waar het halster heeft gezeten het paard zo is opgelicht,verder toppie.
Kim4Bibi;Leuk idee grappig gedaan,je hebt alleen denk wel met een grote gum met hele zachte randjes geknipt want het paard is op veel plekken aan de randen doorzichtig.
Boemba;Leuk gedaan hoor soes,die blauwe achtergrond past er heel mooi bij.Staart is ook goed gelukt (het staat nu niet zo alle kanten op.)
Lipydo;Heel leuk gedaan de kleuren zijn mooi even diep.
Shalimar;Heel gaaf gedaan erg mooie achtergrond.Ik had het paard misschien wel wat donkerder bruin gedaan net als de kleur bruin in de achtergrond.Nu zijn de donkere stukken van het paard net wat lichter en grijzer.Verder echt top.

Blz 3

daandriaan;Nog wat oeffenen met knippen.Het paard kan op water lopen Knipoog
lovemonami;Erg grappig gedaan ,nog wel wat oeffenen met knippen,Het had ook mooi geweest als die voetjes achter Die voorste blaadjes wegvallen.Jammer dat de strooien hoed zo pixelig is geworden.
Talisa;Heel erg mooi gedaan dat voetje valt mooi in het water weg ,alleen die bloem zit niet in zijn mond maar onder zijn kin Knipoog

Zo de rest komt vanavond, eerst weer werken Koe

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 08:42

mijn bewerking. beetje simpel, maar had niet heel erg veel tijd meer..

Afbeelding

sesiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 09:46

Mijn commetaar Lachen

Pagina1

Meliaforever: Mooi, Alleen vind ik die handdoek er een beetje opgeplak. Leuk idee
PaOlien: Vind hem heel erg mooi, alleen jammer dat het paard een beetje donker is
Nonie: Vind de achtergrond heel mooi, maar ik vind het jammer dat het paard een beetje klein is, verder is ie mooi
Edde: Super mooi. De staart heb je ook netjes bewerkt
Appelflapje: Haha, heel mooi. Alleen het hoofdstel een is een beetje nep Tong uitsteken
Boemba: Alweer iets moois van jou, heel mooi gedaan

Pagina2

DebbJ: vind het idee heel leuk alleen ja de stoel zweeft Clown
QuijoSavan: haha, het idee is super, ook mooi uitgewerkt

De rest komt vanavond!

[edit] Sorry maar kan helaas geen commetaar meer geven, ivm Vakantie
Laatst bijgewerkt door sesiel_ op 07-07-06 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:14

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:27

mooi hoor borisjuuh Ja
alleen jamer dat je de achterbenen ze slecht ziet!

Jasmijn_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:10

Hier alvast mijn bewerking. Als ik binnenkort tijd heb zal ik ook even wat commentaar geven... (oja, kwaliteit na het uploaden is trouwens echt bagger, weet het)

Afbeelding

Graag commentaar/tips, want ik heb totaal geen inspiratie meer, maar vind wel dat er iets 'mist'.. weet alleen niet wat Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:59

Het moet zijn: Myterious Freedom.

Tong uitsteken

Verder vind ik hem mooi, ik 'mis' niets...hij is mooi omdat hij simpel is...Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:13

Shalimar schreef:

Tong uitsteken

Verder vind ik hem mooi, ik 'mis' niets...hij is mooi omdat hij simpel is...Lachen

MySterious

Je vergat de S Ja Tong uitsteken

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:33

Ik doe ook maar weer eens mee,
heb al een aantal keren niet meegedaan ivm met tijdgebrek nu heb ik weer vakantie dus tijd genoeg:) Hier mijn bewerking, mijn commentaar komt eraan, probeer zo snel mogelijk te geven.

Afbeelding

Sorry van het MijnAlbum teken, ik kreeg hem even niet via imageshack
eventuele grotere versie, kan morgen komen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:55

Borisjuuh schreef:
Shalimar schreef:

Tong uitsteken

MySterious

Je vergat de S Ja Tong uitsteken

Ik ben schijnbaar door de hitte bevangen..... Koe Of ik zat te slapen.... Slapen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 22:03

Shalimar schreef:

Ik ben schijnbaar door de hitte bevangen..... Koe Of ik zat te slapen.... Slapen

Haha ach.. gebeurd wel eens Ja

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 23:38

l0rdJ schreef:
Ik doe ook maar weer eens mee,
heb al een aantal keren niet meegedaan ivm met tijdgebrek nu heb ik weer vakantie dus tijd genoeg:) Hier mijn bewerking, mijn commentaar komt eraan, probeer zo snel mogelijk te geven.

[img]foto[/img]

Sorry van het MijnAlbum teken, ik kreeg hem even niet via imageshack
eventuele grotere versie, kan morgen komen

Ik vind hem erg leuk verzonnen, al denk ik hier meer aan de herfst door al die gekleurde blaadjes, of moeten het bloemen voorstellen? Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 23:47

het zijn inderdaad bladeren, maar de kleuren zijn zo vrolijk:)

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 03:38

Urbann;Je mag maar 2 bewerkingen plaatsen.Ze lijken alle 3 op elkaar dus je moet gewoon degene plaatsen die jijzelf het beste vindt.Ik vindt het beste die met 1 paard in de orginele kleur.die aldere zijn te druk naar mijn smaak.goed gedaan voor de eerste keer maar nog wel wat oeffenen met knippen.
edelweis1;Netjes geknipt maar ik vindt de achtergrond er niet mooi bij veel te druk naar mijn smaak.
Missy_;Mooi gedaan die achtergrond gemaakt, wel jammer dat de vrouw zo zweeft.Op het orgineel zit ze op een trap en zie je dus waar ze op zit, nu zie je niks van de steen waar ze zelf opzit alleen de steen waar de jurk opvalt.Het paard zelf vindt ik er een beetje geplakt uitzien.
Brownie;ziet er wel leuk uit maar ik vindt het paard toch iets te wazig.
Kinkylovertj;Ik vindt de letters er niet zo mooi opstaan een beetje scheef ten opzichte van elkaar ,ook nog wel oeffenen met knippen.
Philadelphia;Leuk gedaan wel vindt ik het paard iets te wazig op zijn neus en voor de zonnebril had ik denk een foto uitgeknipt inplaats van getekend.

Blz 4
Maris89;Leuk idee en grappig uitgevoerd. Netjes geknipt,ik vindt het zelf altijd wel mooier als je met een wat harder gummetje knipt zodat de randjes niet zo wazig worden.
DebbjJ;Netjes gedaan ziet er leuk uit.
Shalimar;Weer zo'n leuk achtergrondje ,kleuren passen mooi bij elkaar.
Pasamba;Leuk idee en grappig uitgevoerd,misschien iets te overbelicht Knipoog
pipanda;boemba schreef,
Citaat:
nou pipandada niets te veel gezegd ziet er wederom prachtig uit, had alleen iets meer moeten gummen tenzij die strakke rand de bedoeling was nu lijkt het meer een foto in een foto ( hahaha dat ik nog eens mag klagen).
Maar ja mischien staat nu mijn computer wat lichter afgesteld dan die van jouw en dat het bij jouw niet opvalt

Ja Het paard stond al in de bloem en toen bedacht ik dat die vlinder er ook wel heel mooi bij zou passen.Dus snel even erbij gedaan en niet goed gekeken Cool

Blz 5

superhaffies;Ik ben er nooit zo weg van als er tekst over het onderwerp wordt gezet,sorry.
Borisjuuh;Opzich leuk gedaan, ik vindt alleen de donkere stukken iets te egaal zwart daar zit geen detail meer in jammer.
jasmijntjuh;Netjes gedaan, jammer van de tekst.
l0rdJ;Netjes gedaan, alleen valt de tekst hier en daar een beetje weg.

zo dat was het weer groetjes pipanda.

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 14:49