[verhaal] Kiezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

THHIRZA

Re: [verhaal] Kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:05

wwoowh super leuk man

je maakt het ter niet gemakkelijk Tong uitsteken dat laatste vnk echt leuk ik WIL VERDER LEZEN Boos!

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 15:08

Wahaha Tong uitsteken

Tjaa.. ze valt nu op Chiv hé? En hoe ik haar uit die situatie met Stefan ga redden.. geen idee Schijnheilig

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 15:09

Jullie krijgen denk ik nog 1 stukje, en daar moeten jullie het 3 weken mee doen.. Knipoog

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:14

ik ga vanavond ook 3 weken op vakantie, dus komt mooi uit Tong uitsteken *voor mij dan*

ga je volgende stukje schrijven Haha! wil weten hoe het afloopt met stefan Tong uitsteken

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 15:25

Even een vraagje aan jullie:

Wie vinden jullie leuker: Chiv of Stefan?

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:31

ik heb neit echt een beeld van chiv dat is echt stom of ja wel een beeld zo'n zeer verlegen typ maar voor de rest niet van stefan ja gewoon normaal wel leuker denk ik

dus ik zou voor stefan kiezen maar aan de ander kant is chiv ook wel leuk omda thet dan moeilijker word

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:33

misschien kun je wat meer hun uiterlijk beschrijven..? hoe ze er een beetje uitzien, want daar heb ik geen idee van Tong uitsteken

denk ook dat ik chiv leuker vind dan stefan Tong uitsteken weet niet waarom maarja Tong uitsteken

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:38

Ja, beschrijf meer uiterlijk!
En wil vanavond een EXTRA LANG STUK!! Haha! Haha!

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 15:54

Dat redt ik niet

Het wordt donderdag denk ik, heel misschien vanavond, maar sowieso niet morgen dan zit ik de hele dag bij de peerden.

Ik heb heel erg mijn eigen beeld van Chiv en Stefan. Ik weet niet of het handig is om dat aan jullie te vertellen, maar als jullie dat graag willen. Goed dan.
Stefan stel ik me voor als een blonde jongen, wel echt nederlands. Vrij lang, (hijs 17) geen onprettig lichaam (lees: mooi lichaam dus) en met spijkerbroek, leuk shirt etc. Het is een lief jong, heel aardig, maar wil soms wel meer dan Iris. Het is voor de rest een echte knuffel en hij heeft hele mooie blauwe ogen. Hij houdt heel veel van Iris, en wil het liefst de hele dag bij haar zijn. Het is een goed luisterend oor, en echt een schatje om naar te kijken. Zeker een beetje het type populair.

Tja, het klinkt wat raar, maar zo voel ik me over hem.

Chiv stel ik me voor als een zwarte jongen, maar geen neger. (Je snapt het wel, niet zwart maar gewoon donkerbruin Tong uitsteken) Hij heeft zwart, een beetje krullend haar dat een beetje warrig zit, met wat wax. Hij heeft onwijs mooie amandelkleurige ogen waarin je verdrinkt. Hij is 16, en wat kleiner als Stefan, maar heeft ook zeker een prettig lichaam. Hij ziet er leuk uit, gewoon gaat de met de mode mee, zeker nu hij in Nederland goede kleren kan veroorloven. Hij weet wat hij wil en heeft een sterke eigen mening. Verder is hij heel lief, begrijpend en teder. Als hij met een meisje krijgt: Gaat hij er helemaal voor. Hij kan heel speels en wild zijn, maar ook hele serieuze gesprekken voeren. Het is een net als Stefan echt een schatje.

Iets meer over Chiv, omdat jullie geen hoogte van hem konden krijgen. Ook een karakter beschrijving. *LOL*
Laatst bijgewerkt door Mariss op 04-07-06 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:55

Chiv zeker!!! Haha!

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 15:58

Had het nog niet af Tong uitsteken
Drukte perongeluk op verzenden, dus heb ff ge-edit.

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 16:04

Ik wil graag dat jullie allemaal even zeggen wie je het leukst vind, dat ga ik meebrengen in mijn verhaal, want er moeten keuzes gemaakt worden Knipoog

Als ik dit verhaal schrijf, heb ik het gevoel dat ik Iris ben. Dat ik moet kiezen tussen die jongens. Ik zit er altijd helemaal in, en schrijf eigenlijk met mijn eigen gevoel. Lachen
Daarom is het voor mij moeilijk om te kiezen. Je kan in het begin iets bepaald hebben, het loopt toch altijd weer anders. Ik ben ze zelf allebei leuk gaan vinden, al heeft Stefan natuurlijk een regelrechte blunder gemaakt, die niet zomaar goed te praten is. Vandaar jullie mening, omdat ik er zelf ook niet meer uit kom.

Btw: Chiv weet niet dat Iris en Stefan een relatie hebben. Ze heeft het ook nog niet aan haar ouders vertelt namelijk. Knipoog

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:19

Toch blijf ik bij Chiv! Tong uitsteken Haha!

Renz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:20

Ik kies voor Chiv, hij lijkt mij op de een of andere manier leuker en liever dan Stefan

Ik zit te wachten op een nieuw stuk !!!!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:23

Jips me eens Ja

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:29

Renz schreef:
Ik kies voor Chiv, hij lijkt mij op de een of andere manier leuker en liever dan Stefan

Ik zit te wachten op een nieuw stuk !!!!

ja dat is wel zo

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 16:31

Ik ga jullie mijn mening maar niet vertellen..

Tjaa.. Chiv.. ja hij is zo lief, knap, grappig en leuk hé?

Maarja Stefan is ook gewoon echt een lieverd. Alleen door die gebeurtenis is hij denk ik ook wel een beetje in jullie minachting gestegen? Tong uitsteken

Dit denk ik dus allemaal in mijn hoofd.
OMG, ik leef bijna in dat verhaal! *LOL*

edit: Lorenzolover: eigen mening graag! Het is niet erg als jij Stefan leuker vindt hoor! Er zullen er heus wel meer zijn. Knipoog

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:32

Mariss schreef:
Ik ga jullie mijn mening maar niet vertellen..

Tjaa.. Chiv.. ja hij is zo lief, knap, grappig en leuk hé?

Maarja Stefan is ook gewoon echt een lieverd. Alleen door die gebeurtenis is hij denk ik ook wel een beetje in jullie minachting gestegen? Tong uitsteken

Dit denk ik dus allemaal in mijn hoofd.
OMG, ik leef bijna in dat verhaal! *LOL*

edit: Lorenzolover: eigen mening graag! Het is niet erg als jij Stefan leuker vindt hoor! Er zullen er heus wel meer zijn. Knipoog

neej wat zei als laatste zei vink ook wel ja

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:33

edit: Lorenzolover: eigen mening graag! Het is niet erg als jij Stefan leuker vindt hoor! Er zullen er heus wel meer zijn.

jij Tong uitsteken ?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:34

Als je echt in een goed verhaal wilt schrijven dan MOET je wel helemaal in het verhaal zitten. De gevoelens voelen, de gedachten weten, de omgeving zo tekenen, etc. Een verhaal is niet zomaar een verhaal, het moet je echt pakken. Mensen laten kluisteren aan het boek/net om door te blijven lezen. Ik schrijf ook veel en heb ook een verhaal gestard op Bokt maar helaas na 8 hoofdstukken kreeg ik het maar drukker en drukker. Je moet echt veel inspiratie en energie insteken. Een verhaal moet opbloeien en opgroeien. Het moet leven...

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:36

welk verhaal ?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:37

Van mij bedoel je?

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:37

SaskiaKur schreef:
Van mij bedoel je?

jep.

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 16:39

Er is bijna geen moment op de dag, dat ik niet aan die 2 denk Tong uitsteken

Okee, ik vind Chiv ook het leukst. Vanaf het begin al. Maar ik weet nog niet hoe het gaat lopen. Echt niet. Maar neem van mij aan, ik weet nog niet wie het gaat worden, misschien wel allebei niet! Het wordt in iedergeval niet makkelijk voor Iris.

Ik ga in de vakantie op een kladblokje verder, dus na mijn vakantie komen jullie wel aan jullie behoefte aan stukjes. Haha!
Laatst bijgewerkt door Mariss op 04-07-06 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:40

Mishandeling: Damage...
Naast de spellingsfouten in sommige stukken vind ik het zelf een goed verhaal. Als ik weer eens tijd heb en stuk of 20 hoofdstukken verder ben zal ik het topic opnieuw starten! Denkelijk als de school begint Lachen