[Verhaal] Waarom hij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

Re: [Verhaal] Waarom hij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:38

Myrtje_ schreef:
Jawel, maar je merkt het gewoon niet Haha!

mooi want dat was de bedoeling Knipoog

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:39

Urbann schreef:
Super stukje Nujaro. Haha! echt goed.
Ik stuur je even een pb Bloos

heb ik gehad ja Haha!

ben trouwens zelf weer begonnen met een nieuw verhaal Haha!
kreeg zomaar een ingeving gisteravond Ja

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:41

super stuk Haha!

ik vind dat jullie bijde heel goed schrijven

Haha! Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:48

lorenzolover schreef:
super stuk Haha!

ik vind dat jullie bijde heel goed schrijven

Haha! Haha!

whaha zij schrijft goed ja Ja

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:51

leuk je schrijft helemaal niet afwijkent ofzo

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:58

mooi dat iedereen dat vind Haha!
anders zou het zonde van het verhaal zijn Knipoog

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 18:31

nujaro schreef:
mooi dat iedereen dat vind Haha!
anders zou het zonde van het verhaal zijn Knipoog

indd.. goede keuze gemaakt * trots * Vork

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 19:00

whaha Tong uitsteken

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 09:58

Ik heb weer een nieuw stukje. Ik had weer inspi.
Zeg maar wat jullie er van vinden.

Zo zitten ze nog een tijdje te kijken. Thijs’ ouders komen binnen en zien er gehaast uit. Ze zeggen niks en kijken gespannen naar Joris.
Ze zien dat Joris langzaam gaat bewegen. Iedereen houd zijn adem in.
Joris opent zijn ogen ietsjes, maar die vallen gelijk weer dicht. “We moesten de dokter roepen, als hij wakker zou worden” zegt Thijs gehaast. “DOKTER” roept de vader van Joris. De dokter komt binnen gerent en kijkt naar Joris. “ Is hij al wakker?”vraagt de Dokter. “We weten het niet. Hij opende net íetjes zijn ogen. Maar die vielen gelijk weer dicht,”zegt Iena. “Dan word hij zo wel wakker. Hij zal zijn ogen wel weer snel dicht doen. Het licht is erg fel.” Zegt de dokter. “ Ik blijf wel even wachten” de dokter gaat op een stoel zitten Na een tijdje doet Joris nog een keer zijn ogen open. Nu wat langer dan de vorige keer. Hij knippert een paar keer. En houd zijn ogen dan wagen wijd open. “ Wat…wat…wat.. doe ik hier?” vraagt hij verbaasd. “ Oohh Joris.”en Iena barst in huilen uit. “Alles komt goed. Je zult weer helemaal de oude worden.” “Hoe heet ik zei u ?” vraagt Joris verbaasd. Iena schrikt en kijkt naar de dokter. “ Het kan komen dat hij het even niet meer herinnerd. Maar dat komt wel goed”zegt de dokter geruststellend.
“ U kunt nu beter naar huis gaan. Dan kan Joris even uitrusten.”
En dat doen ze.

Anouk gaat bij Thijs in bed slapen. Thijs’ ouders vonden het niet erg dat Anouk bleef slapen. Anouk trok haar pyjama aan en ging in bed liggen. Ze had ijskoude voeten. Ze trok het dekbed lekker over haar heen. Thijs kwam naast haar liggen. En gaf haar nog een kus. “ Welterusten” zegt hij met een lieve warme stem. “ Welterusten” zegt Anouk terug. Ze doet haar ogen dicht. En valt zo inslaap.

De volgende morgen is Thijs nog aan het slapen. Ze draait zich om, en kijkt hoe laat het is. 11 Uur. Ze kijkt naar Thijs. Zijn haar zit wild door elkaar. Anouk kijkt een hele tijd naar Thijs. Opeens opent hij zijn ogen “ Boe” Anouk valt haast uit haar bed. “ Ik schrok me dood. Ik dacht dat je nog sliep” zegt Anouk geschrokken. “hahaha, ik sliep ook wel. Maar ik keek net door een spleetje, en zag dat jij keek.”zegt Thijs lacherig.
“Lekker geslapen”vraagt hij dan. “Ja hoor, heerlijk” “Mooi”zegt Thijs.
Anouk gaat weer op haar rug liggen. En ze staart naar het plafond. “Joris is gewoon wakker” zegt ze dan opeens. “ Ja, gelukkig wel. Hopelijk word het weer zoals het altijd was” zegt Thijs. “ Ja dat hoop ik ook. Maar we zitten met 1 probleem.” Zegt Anouk.
“Hoezo? Wat voor probleem dan?”vraagt Thijs verbaasd. “ Nou, ik vond hem leuk. En hij mij ook. Maar ik heb nu wat met jou, toch?” Thijs knikt. “Hoe moet ik dan tegen hem zeggen? Ik wil niet kiezen tussen jullie.”zegt Anouk treurig. “Je hoeft ook niet te kiezen. We vertellen Joris gewoon hoe het zit, als we straks naar het ziekenhuis gaan.”zegt Thijs vriendelijk. Dat stelt Anouk al meer gerust. Thijs geeft Anouk en kus en begint daarna hevig te zoenen, en Anouk geeft antwoord. Anouk gaat op Thijs liggen en zoent hem verder. Anouk gaat langzaam met haar handen naar Thijs’ zij. Ze begint hem hard te kietelen. “Whaaaa, Hou op” Gilt Thijs. Anouk stopt, en ze gaat rustig op Thijs liggen. Ze legt haar hoofd op zijn borst. Zo liggen ze een tijdje. Anouk gaat weer op de matras liggen. Thijs gaat op zijn zij liggen, en streelt Anouk zachtjes over haar buik. Hij gaat steeds verder naar boven. Anouk weet niet of ze dit nou wild. Thijs ziet dat Anouk bedenkelijk kijkt. Maar hij gaat gewoon door, ze zegt toch niks? Denkt hij bij zichzelf.
Anouk laat het toe. Eigelijk vind ze het wel fijn.

Anouk staat onder de douche en voelt de warme stralen op haar lichaam komen. Zo meteen moet ze het aan Joris vertellen. Hoe moet ze dat nou doen. Anouk staat een hele tijd te piekeren. Opeens gaat de deur open. Anouk schrikt en ziet dat Thijs daar staat. oliebol, de deur vergeten op slot te doen. “ Mag ik erbij komen?”vraagt Thijs lief. “Als je je ogen dicht doet wel.”zegt Anouk lachend. Thijs kleed zich uit en houd zijn handen voor zijn ogen. Anouk kijkt naar hem. Hij heeft een mooie buiken. Allemaal blokjes. Ze ziet dat Thijs stiekem door spleetjes tussen zijn vingers kijkt. “ Hé, niet kijken”zegt Anouk plagerig. “Jij kijkt ook”zegt Thijs zielig. “ Nou oke dan. Kijk jij dan ook maar.” Thijs doet zijn ogen open. Anouk heeft haar armen voor zich geslagen. Langzaam doet Thijs haar armen weg. “ Je bent mooi”zegt Thijs fluisterend. Thijs zoent Anouk zacht en teder. Anouk vind het fijn. Thijs trekt Anouk tegen zich aan. Zo staan ze een tijde. Anouk maakt zich voorzichtig los. En gaat haar haar wassen. Thijs wast ook zijn haar. Anouk gaat tegen Thijs aan staan. En drukt hem hard tegen zich aan. “ Was het nou echt nodig op mij te laten stikken”vraagt Thijs lacherig. “Ja” zegt Anouk. En ze kijkt lief naar Thijs.

Beneden zitten de ouders van Thijs al aan de tafel. De tafel is mooi gedekt. En er liggen croissantjes en gebakken broodjes. “Zo, he he. Zijn jullie er eindelijk”zegt de vader van Thijs plagerig. “Ja het duurde een tijdje. Anouk schoot maar niet op”en Thijs geeft een knipoog aan zijn vader. Zijn vader kijkt met een glimlach naar zijn zoon. “Was ik nog maar jong. Kon ik ook met een mooi meisje samen in 1 bed slapen” zegt hij plagerig in de richting van Iena. “Ja was ik ook maar jong. Dan kon ik ook met een knappe jongen in 1 bed slapen. Niet met zijn ouwe grijze taart.”en Iena kijkt de vader van Joris gemeen aan. Anouk moet lachen hoe de ouders van Thijs doen. Zo doen mijn ouders nooit, denkt ze bij zichzelf. Ze gaan aan tafel zitten en eten de broodjes op. Het is gezellig aan tafel, en Anouk voelt zich erg thuis.

Joris zit rechtop in zijn bed. Hij kijkt tv. Iena loopt naar Joris toe en wilt hem een kus geven. Joris draait zijn hoofd weg. “Wie ben jij?”vraagt hij verbaasd. “Joris nu geen geintjes.”zegt zijn moeder met een angstige blik. “Ik ben je moeder”zegt Iena.
“Oh, ik ken u helemaal niet.”zegt Joris. En hij kijkt weer verder naar de tv. “ Ik ga een dokter halen.”en de vader van Joris is al op weg. “ Zou hij geheugenverlies hebben?”vraagt Thijs. “ Ik weet het niet Thijs. Ik hoop het niet. Hoe kunnen we hem duidelijk maken dat wij familie zijn?”zegt Iena vragend. “Geen idee mam” zegt Thijs.
Joris’ vader komt binnen met een dokter. De dokter kijkt naar Joris. “Ha die Joris.”zegt hij vrolijk. Joris kijkt op. “Wie zijn die mensen dokter?”vraagt hij. “ Dat zijn je ouders. Weet je dat niet meer?”vraagt de dokter verbaasd. “Nee, ik heb geen idee wie die mensen zijn.” Zegt Joris verbaasd. En Joris kijkt weer verder naar de tv. “Wat heeft hij”vraagt Iena. “ Dat moeten we even onderzoeken. Kunt u misschien de volgende keer oude foto’s mee nemen. Dan kunnen we kijken of hij zich dat herinnerd. Als dat niet zo is. Dan moeten we een onderzoek doen.” Zegt de dokter. “Kan ik ook nu een foto gaan halen?”vraagt de vader van Joris. “ Ja dat kan ook. Wild u dan mij even roepen als u weer terug bent.?”vraagt de dokter. “ Ja dat zal ik doen.” En de vader van Joris staat op en loopt de kamer uit. “Zullen wij even naar beneden gaan. Even wat te drinken kopen?” vraagt Iena. “ja is goed”en Thijs en Anouk lopen naar beneden achter Iena aan.

Ze zien de vader van Joris binnenkomen. Hij heeft gelijk de dokter meegenomen.
“Joris. We willen even wat onderzoeken. Wil je even daar deze foto kijken?”en de dokter geeft de foto aan Joris. “Wie zijn die mensen. En wie is dat jongetje”vraagt Joris aan de dokter. “Dat ben jij jonge. Toen je klein was.” “Nee, dat was ik niet. Anders zou ik het me wel kunnen herinneren.”zegt Joris nonchalant.
De dokter kijkt naar Iena, de vader van Joris, Thijs en Anouk. Het woord waar we al bang voor waren. Gaat de dokter waarschijnlijk nu uitspreken. “Ik ben bang, dat hij letsel aan zijn hersens heeft opgelopen. En dus een hersenbeschadiging heeft. Hij heeft waarschijnlijk geheugenverlies.”zegt de dokter treurend. “ Komt dat nog wel goed”vraagt Iena angstig. “Nee, waarschijnlijk nooit.”en de dokter loopt de kamer uit. Iedereen staart voor zich uit. Het is dood stil in de kamer. Opeens zegt Joris wat. “ Wat komen jullie iedere keer bij mij doen?”vraagt hij dan. “ Wij zijn je ouders Joris.”zegt Iena huilend. “Waarom hij, waarom mijn zoon. Waarom hij, waarom moet HIJ nou net dit hebben”zegt Iena huilend. De vader van Joris slaat een arm om haar heen.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 10:06

Ik ga nu even lezen Lachen.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 10:18

Weer mooi stukje Haha!.

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 10:58

Mooi stukje ! Haha!

De sexy douche-scéne maakt het helemaal af Lovers

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:27

heel mooi stukje weer Ja
heb al zin in het volgende Tong uitsteken
ben blij dat je weer inspi hebt Knipoog

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:18

this echt weer een SUPER DE SUPER stuk Haha!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 15:47

hahah, dankje Haha! het is wel dankzij Nujaro hoor. Haha!:D

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:16

mooi verhaal, ik blijf het volgen! bne bneieuwd hoe het verder gaat Lachen !

Bokel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:30

mooi stuk Lachen en die douchescene is goehoed.. mag je er vaker in doen Tong uitsteken

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 17:02

Bokel schreef:
mooi stuk Lachen en die douchescene is goehoed.. mag je er vaker in doen Tong uitsteken

wuhahaha nou zo spannend was dat toch niet Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:13

Urbann schreef:
Bokel schreef:

wuhahaha nou zo spannend was dat toch niet Tong uitsteken

whaha, tis wel een een beetje jonge leeftijd voor haar, maar het is wel orgineel Ja

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 17:16

hahhaha

nou nou 14.. dat kan toch wel.. ze deden toch niks Tong uitsteken
ze is al bijna 15 dat komt aan het eind van het verhaal Vork

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 18:22

Het mag nog spannender Haha!

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 18:40

haha mooi stuk Tong uitsteken kben nou al weer benieuwt naar het volgende stuk *kan niet wachte * (A)

sandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 19:50

Echt leuk verhaal hoor!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 08:00

Bedankt voor de reacties Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 09:04

Urbann schreef: