Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gaaf gedaan. Misschien ook wel leuk geweest om de oren door zijn haar te laten zien.
Roze en geel passen niet echt bij elkaar en ook met een sepia foto. Ik had eigenlijk alles dan op 1 kleur gehouden, sepia dus.
uitknippen kan veel beter! Al die ballen bij elkaar is een leuk idee.
Apart, maar of het mooi is? Dat weet ik niet.
Lipydo schreef:Oke dan, hier volgt mijn commentaar!
Meliaforever Ik ga eigenlijk met jouw eigen commentaar mee... Wel leuk idee, je bent de trendsetter van dit topic
maar eerst wou ik tennis doen
probeer er meer werk van te maken.. je kon he tnog op een andre achtergrond doen .. en is dit je vrije bewerking? Meliaforever schreef:CarmenBerben: ik vind hem een beetje super.. je hebt volgens ik kan zien alleen maar een filter eroverheengedaanprobeer er meer werk van te maken.. je kon he tnog op een andre achtergrond doen .. en is dit je vrije bewerking?
zat al te kijken of het iets was

Lipydo schreef:
Boemba
Weer heel gaaf, erg chique! Jammer dat hij wat aan de kleine kant is.

(had nl totaal geen inspiratie)

Beter dan dit kreeg ik er niet uit...ik kreeg dat groene tussen de oren niet weg...mijn kloon tool werkte niet...
hahahahahaha ja dat klopt maar de oranje gekte is ook erg druk dus ik vond het er wel bij passenCitaat:Ik vind hem beetje té. Erg druk. Kleuren zin wel mooi

dus zeker een thema bewerking.
,ook mooi uitgevoerd
? Er zit ook nog groenige kleuren doorheen.
? Ik denk dat je toch wel veel beter met een achtergrond gummetje kan werken. Maar als je met een kloontool doet, moet je de hardheid van de brush wat verhogen, kan je veel preciezer werken en heb je minder dat 'groene' erbij
Verder vind ik de bewerking vrij simpel en er is niet zo veel mee gedaan behalve het paard erop geplakt, of is dit niet zo? Het lijkt erop dat de achtergrond al zo was.
Tekst 'Magic' past er op de een of andere manier niet helemaal bij.