Allemaal dezelfde foto bewerken deel 21

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 12:14

Nu zie ik hem....ik vind hem mooi!! Leuk gedaan met die voetbal die doorschijnt...

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken deel 21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 12:59

pagina 1

Meliaforever vind hem niet zo netjes geknipt en vind hem wat saai wel leuk geprobeerd om zelf de vlag te maken oefening baart kunst
Elaine ziet er leuk uit niet echt ingewikkeld hoedje past goed zou denk alleen de tekst ballon ergens anders hebben gezet
paOlien ziet er weer goed uit alleen onder zijn benen vind ik wat te gestreept lopen ( wel netjes uitgewerkt voor de rest )
Pasamba mooie bewerking benen ogen iets wat wazig maar voor de rest niets op aan te merken
DebbjJ jammer dat iedereen beweegt en paardje is een stilstaand paard had jzij beter aan de kant kunnen staan als coach
Orola zou zelf voor een andere kleur ster hebben gekozen maar ja is wel de kleur van oranje kleur van de tekst vind ik er ook niet echt bij passen je achtergrond en je bewerking van je paard vind ik wel goed
Edda kleur verhoudingen kloppen goed de manen mogen nog wel wat oefening gebruiken maar gaat steeds beter

pagina 2
gekkeils ziet er leuk uit maar is wel wat simpel houd zelf wel van een uitdaging maar ja blijven oefenen
nonie ja hier kan je dus allekanten mee uit echt een sport en spel bewerking netjes hoor
Borisjuuh zeker een reuze paard verhoudingen kloppen niet hellemaal wel netjes geknipt ( vind dat wel het belangrijkste van een bewerking
Loutjelou mooie bewerking vind het alleen jammer dat we een heel paard hadden en dan alleen het hoofd gebruikt meestal is het een half paard dan is dit een idealen bewerking maar wel mooi uitgewerkt
daandriaan knippen kan beter dat vind ik het belangrijkste is inderdaad wat simpel maar ja volgende keer beter
pipanda vind het een mooie bewerknig aleen je staart schijnt wel heel erg door leuk lettertype gebruikt je springende leeuw is leuk gemaakt maar ja om van leeuwen staan ze te schreeuwen

pagina 3 slaan we dus over wel lekker snel

pagina 4
Amigotjuhh mooie bewerking hoor maar niet echt ingewikeld
Shalimar ja dat donkere in het paard dqat heeft wel wat
Pasamba hele mooie bewerking zou denk alleen het lettertype anders doen meer mij achtergrond laten komen
ArGieVai niks op aan te merken

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:52

Oke dan, hier volgt mijn commentaar!

Pagina 1

Meliaforever Ik ga eigenlijk met jouw eigen commentaar mee... Wel leuk idee, je bent de trendsetter van dit topic

Elaine Erg simpel. Je kon beter een andere achtergrond kiezen, in een stadion ofzo.

Boemba Haha! Gaaf gedaan. Misschien ook wel leuk geweest om de oren door zijn haar te laten zien.

paOlien Mooi. Ik hou wel van deze mysterieuze bewerkingen. Alleen vind ik het lettertype en kleur er niet bij passen. Kleur van lettertype is een andere kleur blauw. Verder mooi uitgeknipt!

Pasamba Wel hip, Magic in het NL-elftal. Leuk, komt wel wazig over.

DebbjJ Leuk idee, ietsje minder uitgevoerd. Had beter in het stadion kunnen zijn en dat Magic aan de kant stond en de andere in het veld voetballen.

Boemba Weer heel gaaf, erg chique! Jammer dat hij wat aan de kleine kant is.

Orola Vind hem erg rommelig... denk ik. Als je de achtergrond uitvaagd, moet je wel alle plekken meevagen Roze en geel passen niet echt bij elkaar en ook met een sepia foto. Ik had eigenlijk alles dan op 1 kleur gehouden, sepia dus.

Edda Leuk idee! Weer even wat anders dan voetbal. Jammer dat Magic eigenlijk te veel realistisch is dan die giraffe. Voor zover ik kan zien heb je slagschaduw naar binnen gedaan, je kon de schaduw beter naar buiten doen. Kleuren zijn goed!

Pagina 2

nonie Wel oke. Knippen kan idd ietsje beter. Je 2e bwerking is leuker en beter.

Borisjuuh Verhoudingen kloppen niet helemaal en zit de hockeystick aan een touwtje vast? Haha, nee uhm, ik snap dat andere paard niet helemaal eigenlijk. Verder wel goed uitgeknipt. En tekst is super.

Loutjelou Erg leuk idee! Heel orgineel. Maar toch wel jammer dat je het niet zo goed kan uitwerken, omdat het een echt paard is zeg maar. Maar je hebt het toch wel goed gedaan.

daandriaan Oei, Magic heeft allemaal happen in zijn kont uitknippen kan veel beter! Al die ballen bij elkaar is een leuk idee.

pipanda Ik vind hem beetje té. Erg druk. Kleuren zin wel mooi.

pagina 3

mariellexxx Beetje standaard dingen gebruikt. Probeer de volgende keer meer uit met je eigen hand zeg ik maar

Pipanda Wauw, die is erg mooi. Tot nu toe de mooiste! Goede achtergrond erbij gezocht en mooi uitgenipt. De kader is ook erg mooi. Super!

smeetjoew Tsja, wel zelfde thema, maar toch anders dan andere. Ik had zelf wel de zonnebril weggelaten. Past er niet bij. Verder leuk.

Melletjeuh Achtergornd is mooi, paard erbij past niet. Wel als je Magic ook een blauw kleur geeft. Ik weet niet wat voor progr. gebruikt, maar je kan de laag ook op 'overlay' zetten als blendoptie. Dat geeft denk ik ook wel een mooi effect.

Pagina 4

Amigotjuhh Opzich wel leuk, maar niet echt bijzonder.

Shalimar Magic heeft uitwendige schimmel Apart, maar of het mooi is? Dat weet ik niet.

Pasamba Ik vind de kleuren best lelijk, maar dat is mijn smaak. Komt dof over. Filter over het paard vind ik ook niet echt mooit. Z'n manen zijn wel goed gelukt!

ArGieVai Niet ect heel orgineel meer, maar wel leuk gedaan verder.

Dat was em weer tot nu toe!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:55

Lipydo schreef:
Oke dan, hier volgt mijn commentaar!

Meliaforever Ik ga eigenlijk met jouw eigen commentaar mee... Wel leuk idee, je bent de trendsetter van dit topic

jaa maar eerst wou ik tennis doen

CarmenBerben

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:03

Hallo allemaal....ik sta verbaasd om sommige bewerkingen zelf ben ik nog niet zo ver met bewerken maar het gaat steeds beter dus daarom ook mijn bijdrage:

Afbeelding

Groetjes van Carmen

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:05

CarmenBerben: ik vind hem een beetje super.. je hebt volgens ik kan zien alleen maar een filter eroverheengedaan probeer er meer werk van te maken.. je kon he tnog op een andre achtergrond doen .. en is dit je vrije bewerking?

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:06

Meliaforever schreef:
CarmenBerben: ik vind hem een beetje super.. je hebt volgens ik kan zien alleen maar een filter eroverheengedaan probeer er meer werk van te maken.. je kon he tnog op een andre achtergrond doen .. en is dit je vrije bewerking?

super moet simpel zijn

CarmenBerben

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:10

Zo als je mischien ziet zit er een WK leeuw doorheen maar dan moet je even zoeken

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:13

nee zie ik niet zat al te kijken of het iets was

edit: ik zie hem heel licht

CarmenBerben

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:16

Haha oké

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:52

Hier ook mijn snel gemaakte thema bewerking.

Het is van het spel: Myst - Revelation Geweldig spel.

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:34

Supergaaf Lipydo!!!!

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:55

Lipydo schreef:

Boemba

Weer heel gaaf, erg chique! Jammer dat hij wat aan de kleine kant is.

ja wilde hem wel groter maken maar door die sterren die bewegen ( geloof ik wel 40 of 50 lagen elk sterretje een laag) was het geheugen te veel dus moest hem elke keer verkleinen totdat hij het acepteerde.

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:59

Lipydo, wauw die is echt heel mooi!! lijkt net echt!!

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:01

Nou dit is mijn thema bewerking

Afbeelding

Nou commentaar komt later!

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 20:22

tjaa alweer voetbal sorry!

Afbeelding

die poppetjes zijn die voetbalpoppetjes die je bij de super de boer krijgt, die je op de fb ziet zijn van mij

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:01

Mijn thema versie, ik wil hiermee het verschil laten zien tussen denksport en bewegingssport..

Die bal heb ik express bewegend gedaan, zodat je het bewegende goed kunt zien bij zowel het paard als de bal, het andere paard staat stil net als het schaakspel.

Afbeelding

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:24

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:53

Mooi PaOlien!!!

Hier is mijn thema versie...het zit me even niet mee met die programma's van mij... Beter dan dit kreeg ik er niet uit...ik kreeg dat groene tussen de oren niet weg...mijn kloon tool werkte niet...

Edit: het groen zit ook nog boven zijn kont zie ik nu...sjitzooi...

Afijn,

Afbeelding

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 12:14

Even weer wat beoordelingen van mij.

Blz 1

Meliaforever;Iets beter proberen te knippen probeer er wat meer tijd aan te besteden (ik ben alleen aan knippen een half uur bezig en dan dat manen trekken duurde nog langer)je bent al in een half uur helemaal klaar.
Elaine;Ziet er gezellig uit.
Boemba;hahahahahahahaha grapjas ,leuk gedaan vlak verdeling is ook goed gedaan.
paOlien;Mooi geheel, het is dat lipydo het zei anders was het me niet opgevallen dat de naam een iets grauwere kleur blauw is als de rest.
Pasamba;momenteel zie ik een kruisje
DebbjJ;leuk idee grappig uit gevoerd.jammer dat de mannetjes in verhouding tot elkaar niet de goede grote hebben.
Boemba;ERG MOOI GEHEEL.
Orola;De kleuren passen in mijn ogen niet helemaal goed bij elkaar (smaken verschillen)proberen iets netter uit te vegen er zitten nog best veel randjes.
Edda;WAUW echt super gedaan die manen passen er precies goed bij, de kleur van het paard is ook goed (ik had misschien alleen het hele paard met een nat vingertje bewerkt om er een getekend effect aan te geven)

Blz 2

nonieGeheel ziet er goed uit, de kleuren passen mooi bij elkaar.Misschien alleen de tekst iets meer naar rechts want nu zit het heel dicht bij zijn rug en rechts heb je nog plek over.
gekkeils;Ik zie momenteel alleen een kruisje.
nonie;ERG leuk gedaan, mooi geheel.
Borisjuuh;Leuk gedaan ,ik snap alleen dat andere paard niet.
Loutjelou;Super idee (ik had ook zo iets in mijn hoofd alleen vond ik het jammer dat ik dan het hele paard niet kon gebruiken)Het is ook erg goed uitgevoerd.
daandriaan;Nog wat oefenen met knippen er zijn hele happen uit zijn kont.
pipanda;lipydo schreef:
Citaat:
Ik vind hem beetje té. Erg druk. Kleuren zin wel mooi
hahahahahaha ja dat klopt maar de oranje gekte is ook erg druk dus ik vond het er wel bij passen

Blz 3

mariellexxx;Behalve wat standaard effecten is er niet veel mee gedaan, volgende keer proberen iets meer zelf te doen.
smeetjoew;hahahahaha Leuk gedaan die bal heeft ook heel mooi dat beweeg effect.Ik had denk wel gekozen voor zo'n coole donkere zonnebril, en ik vind het jammer dat de benen wat wazig geworden zijn.
Melletjuhh;ERG knap dat je die achtergrond zelf hebt gemaakt.Als je het paard ook wat blauw had gemaakt zou hij er beter bijpassen.(of de hele achtergrond wat bruinig maken)

Blz 4

Amigotjuhh;Erg leuk gedaan, en duiken is ook echt een sport hoor dus zeker een thema bewerking.
Shalimar;Ik ben niet echt weg van die donkere vlekken(smaken verschillen.)
Pasamba;Manen en staart zijn mooi gelukt alleen zit er een pixelige waas om de rest van het paard. verder zijn het wel vrolijke kleurtjes
ArGieVai;Niet helemaal orgineel meer maar wel HEEL ERG MOOI uitgevoerd.SUPER

Blz 5

CarmenBerben;Leuk idee maar nog wel wat simpel.
Lipydo;Zoals gewoonlijk past het weer precies bij de achtergrond.Staart is ook mooi gemaakt.
NinaTijger;Leuk gedaan,ik vraag me alleen af wat het magiesche spel is.
sesiel_;Leuk geheel ,alleen proberen beter te knippen,ik mis best wel veel stukjes paard.
paOlien;ERG LEUK IDEE EN MOOI UITGEVOERD.geheel past mooi bij elkaar en van dat 2e paard zou ik ook wel willen bewerken.
NoaFleurLeuk idee voor iemand zonder inspi ,ook mooi uitgevoerd
Shalimar;Ik denk dat je met gummetjes werkt met een te zachte rand,Ik werk meestal met hele harde gummetjes(ook hard aan de randen) en dan de foto flink vergroten zodat je goed ziet wat je doet.Leuk idee jammer van al dat groen in de sneeuw

Zo dat was het voorlopig weer, alles is natuurlijk weer opbouwend bedoelt, groetjes pipanda.

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:53

Mijn niet-thema bewerking

Afbeelding

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:07

Pagina 5

CarmenBerben Erg simpel, volgens mij zijn het 2 foto's over elkaar?
NinaTijger Achtergrond is mooi, goed uitgeknipt maar dat water effect vind ik zó standaard worden. Het past er ook niet bij.
sesiel_ Ja, idd niet echt orgineel meer. Wel leuk die oranje haren, uitknippen kan wat beter.
paOlien Achtergrond is errug mooi! Idee perfect, mooi lettertype ennn.... misschien is het ook wel ietsjes mooier geweest als alles een bruine kleur is dus de bluawe kleuren van de neus een bruine grijze kleur geven. Bv. Snap je het nog ? Er zit ook nog groenige kleuren doorheen.
NoaFleur Al had je volgens jou geen inspi, toch vind ik het een orginele bewerking geworden! Super.
Shalimar Jij 'knipt' met een kloontool? Begrijp ik dat nou goed ? Ik denk dat je toch wel veel beter met een achtergrond gummetje kan werken. Maar als je met een kloontool doet, moet je de hardheid van de brush wat verhogen, kan je veel preciezer werken en heb je minder dat 'groene' erbij Verder vind ik de bewerking vrij simpel en er is niet zo veel mee gedaan behalve het paard erop geplakt, of is dit niet zo? Het lijkt erop dat de achtergrond al zo was.

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:10

en dan ook DebbjJ nog Mooi, niet zo bijzonder maar gewoon mooi Tekst 'Magic' past er op de een of andere manier niet helemaal bij.

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:57

En dan nog een vrije bewerking van mij

Afbeelding

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:35

ziet er vet gaaf uit allemaal! ik ben helaas ff uitgeschakeld... iedere keer als ik psp opstart valt mn hele computer uit.. echt zwaar irritant.. maar ik kijk wel regelmatig rond hoor!! suc6 nog iedereen xxx sanne

ps: warom is iedereen toch zo bezeten door dat stomme WK?