Kim_89 schreef:Weer hele hoeveelheden voor WildWings lijkt me
komt ook door mij had een beetje veel inspi met dit gedicht ik heb er 3 of 4 geschreven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kim_89 schreef:Weer hele hoeveelheden voor WildWings lijkt me
komt ook door mij had een beetje veel inspi met dit gedicht ik heb er 3 of 4 geschreven

veel succes nog met de uitslag WW
Sorry voor het uitstel, ik ben bijna klaar maar red vanaf niet meer!
Doorgewerkt tot na twaalven geloof ik...

Namen met een sterretje ervoor betekent dat ik dat gedicht erg goed vond!
Maar dat is dan ook alles.. erg grappig gedichtje verder!
Wel jammer van de leestekens op aparte plaatsen wat het lastig lezen maakt, en het beginnen van iedere zin met een hoofdletter.
Het zijn in dit gedicht echt de laatste regels de het bijzonder maken, jammer dat in het begin mijn aandacht al wat verslapt.. maar toch lees ik het nog eens door vanwege die laatste goede regeltjes, en dat is goed!
En verder vind ik dit echt één van je beste gedichten, zeker wel!
. De derde strofe vind ik nog het beste, hoewel ik de hoofdletters weer wat minder vind zelf. Probeer wat meer aan alle punten te werken, pas dan komt de inhoud goed over!
Super, geen commentaar!
). Ik vind mede door de rijm het gedicht wat verwarrend (Nu er eindelijk een ander masker op ligt.. terwijl je daarvoor zegt ‘Eindelijk kan ik mijn masker af doen’.) en daardoor wat onlogisch. Het einde vind ik wat te kort door de bocht, het hele gedicht is positief over een nieuw leven, en ineens komen dan de twijfels- vanuit het niets. Misschien dat nog wat subtieler brengen? 

Dat hoort toch? Ik vind het niet staan als ik niet met hoofdletter begin...
Shalimar schreef:Wat is er mis met een zin met een hoofdletter beginnenDat hoort toch? Ik vind het niet staan als ik niet met hoofdletter begin...
In sommige gedichten staat het super om iedere regel met een hoofdletter te beginnen, maar bij de meeste maakt het het lezen alleen maar lastiger. Oja, en 'dat hoort toch' is wat betreft poëzie een nietszeggende opmerking
Want wie bepaald wat hoort en niet.. er zijn zat gedichten zonder enig gebruik van hoofdletters of interpunctie.. en dat zijn vaak mooie gedichten die prettig lezen

.
WildWings schreef:Shalimar schreef:Wat is er mis met een zin met een hoofdletter beginnenDat hoort toch? Ik vind het niet staan als ik niet met hoofdletter begin...
Na een punt begin je met een hoofdletter: iedere zin begin je inderdaad met een hoofdletter. Maar wat mij stoort is wanneer je iedere régel met een hoofdletter begint, ook na een komma, want dát hoort nietIn sommige gedichten staat het super om iedere regel met een hoofdletter te beginnen, maar bij de meeste maakt het het lezen alleen maar lastiger. Oja, en 'dat hoort toch' is wat betreft poëzie een nietszeggende opmerking
Want wie bepaald wat hoort en niet.. er zijn zat gedichten zonder enig gebruik van hoofdletters of interpunctie.. en dat zijn vaak mooie gedichten die prettig lezen
Maar ik heb vaak met gedichten die helemaal zonder leestekens en dus ook hoofdletters zijn geschreven zijn dat ik ze kinds vind lijken...maar dat zit tussen mijn oren hoor...