Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) Boemba schreef:appelflapje leuk achtergrondje heb je die zelf gemaakt of is het er een van internet

leuk bedacht 

.mooi kleur contrast ik kan alleen de tekst er niet bij plaatsen.(ik ben een beetje dom
)
ziet er netjes uit het knippen had wel iets beter gekunt.
)

Mis wel de voorpluk. 

mickey1 schreef:rustig aan ik heb ook nog maar 1 keer commentaar gegeven du jij geeft me ook he ik geef je nu:
Ik vind het erg leuk dat witte randje hoort toch van dat staat eigenlijk best leuk
T kwam een beetje ongeduldig over ik wou er eigenlijk zo'n smiley bij doen maar ik was op school en ik moest heel snel afsluiten
Alleen jammer dat sommige dingen van Orinoco wegvallen. Maar toch vind ik hem erg mooi, echt commentaar heb ik ook niet. 
) En mooi met het licht enzo.
Alleen de oren een beetje veel geblurt, en op sommige plekken is het een beetje donker. De achtergrond vind ik verder wel heel mooi erbij! Jammer alleen van het sperriempje... Nou ja 
Leuk!
Het sperriempje is netjes weggewerkt, alleen jammer van de teugels want daar zit nog een stukje van aan het bit...
Verder een beetje simpel, maar wel mooi !
Ik geef maar geen commentaar want ik kan het niet zien....!
(Wat ben ik toch een zeikerd, met dat sperriempje
)
)
Alleen het lettertype ben ik niet zo weg van.. 
!
Alleen als ik er een tijdje naar kijk vind ik het misschien toch mooier als Orinoco in een kleur staat ipv 2 verschillende. Verder heel erg mooi, super bedacht en super uitgewerkt! 

! En het hoofdstel heb je supernetjes weggewerkt! Echt super!
En het hoofdstel heel erg netjes weggewerkt! De achtergrond past er ook super bij! Gewoon geweldig! 

Mij is niks opgevallen van een dingetje
(of ben ik dan zo blond?)
ingetjes* of hoe je het ook noemt op de achtergrond. 
Nu heb ik eindelijk weer tijd om iets anders te gaan doen 
!

lang mee bezig geweest om die netjes weg te krijgen
verder een donkere filter overheen gegooid, een blauwe kopie, een engel aan zijn zijde
en de tekst natuurlijk 

Ik vind het alleen jammer dat die engel er niet helemaal op staat. Ik had alles wat naar links verplaatst maar ik ben een zeur dus negeer mij maar...
Ik vind je lettertype heel mooi!! 
Shalimar schreef:Ik vind hem heel mooi!!Ik vind het alleen jammer dat die engel er niet helemaal op staat. Ik had alles wat naar links verplaatst maar ik ben een zeur dus negeer mij maar...
Ik vind je lettertype heel mooi!!
Hoe heet ie?..
..

Minpunt vind ik dat je het 'struikje' op de 'engel' niet heb weg gewerkt
ik ken overigens de echte afbeelding waar zij uit komt
ja... ik doe ook mee
nog nooit gedaan, maar is eigelijk wel leuk, als contrast heb ik gekozen voor vuur en water, dat vind ik 2 hele verschilende dingen, zelf ben ik wel redelijk tevreden