Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 16

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jessica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:08

hee ik ga er ook 1 maken

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:11

oeps zat op die van mijn zus

PatriciAap

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:47

Afbeelding

Mijn THEMa bewerking ik ben er zelf niet kapot van hij is ook niet netjes gelukt bij het witte gedeete bij `t paard enz

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:03

dit is mijn bijdrage:

Afbeelding
ik kreeg dat speerriempje niet weg gewerkt
vind hem zelft niet echt mooi was totaal inspi loos
en veder niet mooi uitgenkipt en ik vind het SUPER jammer van dat speerriempje

Commetaar:

pagina 1:

Edda: Heel orgineel en super mooi! geen commetaar
Appelflapje: Leuk en orgineel idee! Mooi uitgewerkt
Eefske: Jammer dat ie zo klein in. ik vind de kleur van het lettertype ook niet zo mooi maar wel leuk idee
Whild: Super mooi!!!! mooi uitgewerkt en die zon GE-WEL-DIG!!!
paOlien: Leuke achtergrond en ook netjes uitgenknipt, dde bwerking is voor de rest wel leuk en mooi
Wineds: Heel orgineel en leuk idee! ook weer jammer van dar speerriempje (is bij mij ook hoor )
StOorZendEr: Het paard valt een beetje weg verder wel mooi uitgenknipt
Gekkeils: Jammer dat ie zo simpel is wel mooi!
nonie: Ik vind hem wel mooi maar jammer dat ie een beetje simpel is
Shalimar: Opzicht wel mooi dat randje om het paardje heen is ook mooi!

Andere commetaar volgt!

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:05

Boemba schreef:
appelflapje leuk achtergrondje heb je die zelf gemaakt of is het er een van internet

Alles is made by me ..

PatriciAap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:25

mijn commentaar van pagina 1:D
pagina 1
Edda : erg mooi ik heb eigenlijk geen commentaar toppie hoor
AppelflapjeLeuk erg orgineel leuk bedacht
EefskeIk ben er niet kapot van ik vind het bij de neus niet mooi bij de linker kant maar wel leuk bedacht hoor
Whild :Erg mooi uitknippen kon iets netter maar daar ben ik ook
geen ster in
Pa0lien:Heel mooi uitgeknipt en heel mooi gedaan hoor
Wineds haha melig haha erg grappig haha maar toch wel netje uitgeknipt
Stoorzender:mmm ik vind hem niet zo mooi ik weet niet een beetje vaag
gekkeils: Ik vind hem wel mooi op het eerste gezicht maar wel een beetje simpel...en een klein spel foutje ...
nonie Ik vind de eerste wel leuk aleen zie je nog een kleintje stukje van dat riempje van zijn neus die je heb weggewerkt voor de rest is de e beetje simpel vlgens mij is het gewoon de eerste met iets anders met dat wit kan je zoo anklikken
ShalimarIk vind hem erg mooi je ziet alleen bij elk paard zeg maar die bosjes
dus niet zoo goed uitgeknipt
zoo de rest van het commentaar komt nog

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:43

Hoi hier weer wat beoordelingen van mij.

Blz 2

Smeetjoew;Leuk detail in zijn neus maar of orinoco er ook blij mee is....?Hij is wel mooi en er zit een hoop contrast in ,maar het geheel is niet echt orgineel.
Sanne_shelly;Het geheel ziet er goed uit ,ik had wel het paard er iets kleiner ingezet hij is nu een beetje opgehokt.
Philadelphia;Mooi geknipt en die kribeltjes in het midden vindt ik ook wel leuk maar die rand er omheen vindt ik niet mooi gedaan.
shalimar;Ja dat is ook een contrast .Mooie achtergrond ik had die rechtse wel een andere kleur blauw gedaan(1 van die kleuren uit de achtergrond)Nog steeds jammer van het knippen.
Pasamba; mooi gedaan hoor ,misschien een klein beetje outerglow erbij wat nu vallen zijn oren en manen een beetje weg.
Charlie_pony;leuk idee maar proberen iets beter de lijnen te volgen nu zie je nog veel van de "orginele"achtergrond.
Kasmir ;leuk achtergrondje waar heb je die vandaan .mooi kleur contrast ik kan alleen de tekst er niet bij plaatsen.(ik ben een beetje dom )

Blz 3

xxjokiexx;mooie achtergrond maar knippen kan beter de rechter orinoco is aan de randen ook iets te wazig de achtergrond er omheen ook(of is dat in contrast met de linker orinoco)
GiorGio_Ndme;Leuk idee en HEEL mooi uitgevoerd.
Sanne_shelly;mooi gedaan
Loutjelou;de eerste met het hele halster eraf ziet er netjes uit het knippen had wel iets beter gekunt.
Lady_lover;er zit contrast genoeg in.jammed dat de lucht zo geblokt is.
Pipanda; Ikzelf dus er zit nog meer contast in als ik dacht ik kan er wel 6 bedenken.
1e groot /klein,
2e zwart/wit(het oog)
3e Links /rechts(waar het paard heen gaat)
4e de kleur is in kontrast met het orgineel
5e orgineel is "gevangen" in een halster,nu is hij vrij
6e orgineel staat stil nu is hij in beweging getuige zijn manen

Blz 4

Luf horses;leuk idee en netjes uitgevoerd
Smokey luf;leuk idee en redelijk uitgevoerd
Kasmir;Erg leuk die achtergrond zo(ik zie nu pas dat er een gezicht inzit)halster er ook af is goed gedaan ik ben alleen niet weg van dat blauwe oogje
Loutje lou; deze is nog mooier mooie achtergrond met een leuk
contrast.Ik had denk wel de foto met het paard net wat duidelijker gedaan maar dat is mijn smaak he.
Boemba; Erg orgineel idee en heel goed uitgevoerd soes.Ik zie alleen 6 verschillen (die 6e is wel erg flauw van mij)Je was trouwens de 4e die het hele hoofdstel had afgedaan Loutjelou en Kasmir heb je even snel over het hoofd gezien.
GiorGio_Ndme;Mooi gedaan.
Pipanda;Boemba schreef"hij lijkt erg op de eerste".Nou soes kijk nog eens goed het zijn toch echt hele andere kleuren.
Boemba;ERG mooi gedaan,vooral die achtergrond is top.Het oog had van mij zijn eigen kleur mogen blijven.

BLZ 5

Mickey 1;Past goed in het thema.wel proberen netjes te knippen (gewoon blijven oevenen )
Sesiel 11;zo daar zit echt veel kontrast in .past dus goed in het thema maar het geheel spreekt mij helaas niet zo aan omdat het paard bijna niet meer als paard te herkennen is.

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:32

ja ik wete kan neit nippen

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:52

Moeilijk thema dit... Toch maar wat geprobeerd.

Dit is mijn thema bewerking:

Afbeelding

Eigen commentaar (kritiek):

* Frontriempje niet zo mooi... Moest iets knippen en plakken en t is een klein beetje hoekig geworden.

* Je kan de tekst niet zo goed lezen.

*Niet zo uitgebreid bewerkt (maar ik had geen tijd meer. )

* En ja, het witte randje was de bedoeling (bij Orinoco) Het moet een beetje voorstellen wennen in een nieuwe omgeving en je aanpassen enzo... Nou ja een beetje vaag maar ja...
Nou dat was het, nu kunnen jullie weer commentaar gaan geven. (Wel opbouwend alsjeblieft. )

Mijn commentaar over de andere bewerkingen geef ik nog wel een keer, heb ik nu geen zin in!

Edit: oliebol de tekst is nog vager geworden door het uploaden!

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:21

Heeft er dan niemand commentaar?

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:53

rustig aan ik heb ook nog maar 1 keer commentaar gegeven du jij geeft me ook he ik geef je nu:
Ik vind het erg leuk dat witte randje hoort toch van dat staat eigenlijk best leuk

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:24

@Boemba: Leuk, het geeft me een beetje het 'oude rocker' idee Mis wel de voorpluk.

@Mickey1: Meer oefenen met knippen en niet zo veel vegen

@Sesiel11: Erg leuke font! Achtergrond had iets meer mee gedaan kunnen worden. Jammer van de sperriem

@Amigotjuhh: Leuk idee, de tekst is idd niet zo leesbaar, ook jammer is het hoekje uit zijn snuit onder de neusriem, verder is de sperriem netjes weg gewerkt

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:48

wouw hoeveel verschillende ideen bestaan er eigenlijk,.. ik blijf me verbazen over sommige crea's... echt waar supermooi!!

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:43

mickey1 schreef:
rustig aan ik heb ook nog maar 1 keer commentaar gegeven du jij geeft me ook he ik geef je nu:
Ik vind het erg leuk dat witte randje hoort toch van dat staat eigenlijk best leuk

Sorry T kwam een beetje ongeduldig over ik wou er eigenlijk zo'n smiley bij doen maar ik was op school en ik moest heel snel afsluiten
Ik ga nu beginnen met mijn commentaar.

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:32

Zo, hier mijn commentaar!

Blz. 1:

Edda : Mooi Alleen jammer dat sommige dingen van Orinoco wegvallen. Maar toch vind ik hem erg mooi, echt commentaar heb ik ook niet.

Appelflapje: Leuk hoor! Veel contrast! Van de tekst ben ik niet echt, maar smaken verschillen natuurlijk. Leuk gedaan hoor!

Eefske: Ik vind hem niet zo. Dat met die naam is heel erg onduidelijk, je kan het bijna niet lezen. En op het linkerstuk is Orinoco’s neus heel vaag geworden, en jammer dat je het sperriempje niet hebt weggewerkt. Het is ook niet zo origineel, in het vorige topic is dit ook al een keer gemaakt. Verder wel netjes uitgeknipt

Whild: Wauw! Idd die plek waar het sperriempje zat is een beetje vaag enzo geworden. Wel heel leuk bedacht, mooie brushes erbij (neem aan dat hat brushes zijn ) En mooi met het licht enzo.

PaOlien: Mooooi! Alleen de oren een beetje veel geblurt, en op sommige plekken is het een beetje donker. De achtergrond vind ik verder wel heel mooi erbij! Jammer alleen van het sperriempje... Nou ja

Wineds: Haha, die tekst erbij is echt komisch! Leuk gedaan hoor, niet te druk... Leuk!

StOoRzEnDeR: Voor de vijfde fotobewerking vind ik het best goed gelukt, jammer van de kleuren (Orinoco is niet zo goed zichtbaar, en de tekst valt ook niet zo op.) Gewoon goed blijven oefenen dan gaat het steeds beter!

Gekkeils: Leuk, jammer van het spelfoutje Het sperriempje is netjes weggewerkt, alleen jammer van de teugels want daar zit nog een stukje van aan het bit... Verder een beetje simpel, maar wel mooi !

Nonie: Je foto’s zijn bij mij heel erg klein Ik geef maar geen commentaar want ik kan het niet zien....!

Edda (goede versie): Het was me nog niet eens opgevallen met de tekst! Idd wel beter nu

Shalimar: Op het eerste gezicht vind ik hem heel erg mooi, vooral met die witte randjes. Jammer van die bosjes er tussendoor, en idd wat je zelf ook al zegt het sperriempje (Wat ben ik toch een zeikerd, met dat sperriempje )

Pagina 2:

Melletjuhh: Mooi! Veel contrast! Erg leuk met die handen! Tja, ik heb niet echt commentaar. Netjes uitgeknipt, alleen het witte plekje maar dat zei je zelf ook al, door het uploaden...

Orri: Wauw! Heel mooie tekst, mooi contrast! In een woord Super! Commentaar heb ik niet... Echt geweldig!

Smeetjoew: Ik vind hem niet zo heel erg denderend als ik eerlijk moet zijn. Het sperriempje is netjes weggewerkt, jammer dat je nog een stukje van de teugels ziet. Dat van die neusring is ook niet helemaal mijn stijl, maar goed, smaken verschillen (voor de 2e keer al )

Sanne_shelly: Heel mooi! Leuke achtergrond, mooie kleuren. Netjes uitgeknipt! Alleen het lettertype ben ik niet zo weg van..

Philadelhpia: Opzich vind ik hem wel mooi. Jammer van het sperriempje (alweer) en de krulletjes vind ik een beetje slordig. Verder wel een leuk idee !

Shalimar: Wauw! Echt super! In een woord ge-wel-dig! Alleen als ik er een tijdje naar kijk vind ik het misschien toch mooier als Orinoco in een kleur staat ipv 2 verschillende. Verder heel erg mooi, super bedacht en super uitgewerkt!

Pasamba: Hmm... Ik vind het wel leuk bedacht, alleen is Orinoco erg donker, en valt hij op sommige plaatsen weg. Het lettertype vind ik er erg leuk bij, mooi helder wit... Leuk gemaakt! (Alleen zou het misschien toch wat mooier zijn als de wolken wat minder zwart waren, doet meteen denken aan slecht weer enzo.. )

Charlie_pony: Opzich wel leuk, knap gedaan. Jammer dat je bij de kin van Orinoco een stukje bent uitgeschoten. En de oren en bij de neusriem een beetje te vaag gemaakt. Verder vind ik hem wel leuk

Kasmir: Heel erg mooi! Echt schitterend! Goed dat je het niet te druk hebt gemaakt. Commentaar heb ik eigenlijk niet..

Pagina 3:

xxJokiexx: Ik zie hem niet...

GiorGio_Ndme: Heel erg mooi! Ziet er knap ingewikkeld uit! Het lettertype vind ik er ook leuk bij passen. Ja, ik vind hem echt leuk!

Sanne_shelly: Ik vind de tekst wel mooi! En waarom zouden de zonnestralen niet kloppen? Ik vind hem erg mooi, en ook altijd mooi met zo’n bloem!

LoutjeLou(Heb ik het goed?): Vrolijk ! En het hoofdstel heb je supernetjes weggewerkt! Echt super!

_Lady_Lover_: Hmm... Ik vind hem niet zo eerlijk gezegd. De kleuren spreken me niet echt aan, en het lijkt of Orinoco ook veel lichter is. En de tekst klopt volgens mij ook niet helemaal... ?

Pipanda: Super! Echt schitterend! Super met die manen, dat mag je mij ook leren En het hoofdstel heel erg netjes weggewerkt! De achtergrond past er ook super bij! Gewoon geweldig!

Luf_horses: Leuk gedaan! Mooie kleuren enzo, jammer dat je verder alles hetzelfde hebt gelaten.. (Achtergrond, sperriempje....)

Smokey_luv: Ik vind hem eigenlijk niet zo leuk. De teugels vallen aan het einde weg, en het rechter stuk ziet er nogal kaal uit...

Kasmir: Schitterend! De kleuren bij het meisje, echt heel mooi hoe je dat hebt gedaan. De manen zijn ook heel mooi, alleen lijkt het of er links een hap uit is... Verder heel erg mooi!

Loutjelou: Leuk! Als je goed kijkt zie je inderdaad vuur en ijs! Echt heel origineel, super gedaan! Mooie tekst, en mooi weggewerkt. Echt heel erg mooi!

Boemba: Heel erg leuk! Mooi die animatie! Leuk ook dat je er een puzzeltje van hebt gemaakt Alleen vandaag ben ik niet echt in een puzzelbui, ik kom maar tot 2 verschillen; het hoofdstel en de manen

GiorGio_Ndme: Wel leuk, mooie kleuren. De tekst spreekt me niet zo heel erg aan, en het lettertype is een beetje druk. Wel mooi het randje er omheen.

Pipanda: Wauw! Ook al zo mooi! Welk dingetje? Mij is niks opgevallen van een dingetje (of ben ik dan zo blond?)

Boemba: Nou Boemba, je hebt je wel uitgeleefd! Ik vind hem heel erg mooi, vooral met die vrouw erin enzo... Ik heb geen commentaar, ik vind hem gewoon super!

En de laatste pagina, pagina 5:

Mickey1: Leuk, alleen jammer dat Orinoco bij de linkse zo vaag is. Of was dat de bedoeling? Verder een beetje hoekig uitgeknipt, maar wel mooi. Leuk met die ingetjes* of hoe je het ook noemt op de achtergrond.

Sesiel11: Het lettertype ben ik niet zo weg van. En de kleuren van Orinoco spreken me ook niet echt aan, hij is bijna niet meer te herkennen...

En de laatste, mijn eigen daar heb ik al commentaar op gegeven in mijn eigen post...

Zo, ik ben klaar... Nu heb ik eindelijk weer tijd om iets anders te gaan doen

Edit: Orri je hebt gelijk, ik zie nu dat er een stukje van zijn neus af is... !

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:17

@Amigotjuhh: Het zijn thumbnails, als je erop klikt zijn ze groter....

nonie

irish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:07

hoe halen jullie met paintshop pro bijv. het hoofdstel weg??

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:35

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 09:35

Nonie, als ik erop klik krijg ik wel de site waar ze op staan maar als ik er op klik ofzo worden ze niet groter...

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:05

vreemd...bij mij doet ie dat wel gewoon.

nonie

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:13

ik ben slecht in het commentaar geven, probeer het nog wel een andere keer te doen

Over mijn bewerking
pfff die neusriem was lastig lang mee bezig geweest om die netjes weg te krijgen verder een donkere filter overheen gegooid, een blauwe kopie, een engel aan zijn zijde en de tekst natuurlijk

Afbeelding

groetjes

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:20

Ik vind hem heel mooi!! Ik vind het alleen jammer dat die engel er niet helemaal op staat. Ik had alles wat naar links verplaatst maar ik ben een zeur dus negeer mij maar... Ik vind je lettertype heel mooi!!

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:30

Shalimar schreef:
Ik vind hem heel mooi!! Ik vind het alleen jammer dat die engel er niet helemaal op staat. Ik had alles wat naar links verplaatst maar ik ben een zeur dus negeer mij maar... Ik vind je lettertype heel mooi!!

Ik vind het letterype ook heel mooi.. Hoe heet ie?.. ..

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:48

@RhealLover: Erg leuk gedaan, de achtergrond is stoer! Leuk lettertype loopt mooi over in de achtergrond Minpunt vind ik dat je het 'struikje' op de 'engel' niet heb weg gewerkt ik ken overigens de echte afbeelding waar zij uit komt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:53

ja... ik doe ook mee nog nooit gedaan, maar is eigelijk wel leuk, als contrast heb ik gekozen voor vuur en water, dat vind ik 2 hele verschilende dingen, zelf ben ik wel redelijk tevreden
Afbeelding