Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:38

Wat een eer haha Ik heb Zapfino gebruikt

Oja, mijn commentaar komt over een tijdje, dan kan ik alles met elkaar vergelijken en in 1 keer doen.

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:44

@Otje_Merlot: Ja zonder mist is hij veel mooier!
@Otje_Merlot (2): Deze vind ik ook leuk.
@Smokey_Luv: Leuke achtergrond. Mooi!
@Lipydo: Heel mooi. Leuke kleuren ook. Beetje ridderachtig, vind ik het.
@Yellowfish: Weer een hele mooie. Ik vind donkere creaties ook zo mooi. Ik vind het lettertype ook wel mooi.
@love_Saros: Ik vind hem iets te streperig/uitgerekt. Het is een nogal vreemd effect, beetje verwarrend.

Citaat:
@Sander_
Zeker is dat erg leuk, was zonder het thema er zelf niet op gekomen om hem zo temaken

Ik vind hem erg leuk. Het is ook een mooie foto.

Zo, nu ga ik verder aan die van mij.

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:32

Ooh Yellowfish.. geweldig die kleuren

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:36

Mijn bewerking:

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:44

@Sander_: Ik vind hem heel mooi!! Dat halster heb je goed weggewerkt en dat randje om Nordy heen is ook mooi. Alleen jammer dat de Nordy die boven in de foto staat vervaagd en dat je hem dus niet meer goed ziet...het zal wel je bedoeling zijn geweest maar dat vind ik persoonlijk jammer...maar wel heel mooi!!

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:48

Ja dat was eigenlijk een beetje de bedoeling. Je ziet nu vooral zijn contouren zeg maar, dat vond ik wel mooi. Bedankt voor je commentaar!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:54

Asje!! Ik vind je tekst trouwens ook mooi...mooi lettertype!! Alleen had ik hem persoonlijk iets naar rechts opgeschoven...de letter 'L' staat er net op...

(ik weet het...ik zeik... )

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:03

Dat kan ik misschien nog aanpassen idd!

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:05

Afbeelding
Mijn bewerking

Philadelphia

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:08

Philadelphia: De kleurvlekken zijn niet erg origineel meer he! Jammer. De kleur van de tekst snap ik ook niet helemaal?

dit was commetaar voor mij van yellowfish
ik heb een vraagje hoebedoel je ik snap de kleur van de tekst niet ik heb oranje gekozen omdat het kader ook oranje is

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:14

Gekkeils: Leuke kleur van dat halster. Ook de bollen zijn leuk, maar ik had alleen dan een andere achtergrond gekozen, deze vind ik er niet zo mooi bij staan. Maar het geheel is leuk hoor!

Weet iemand trouwens waarom het 11e-topic nog steeds een sticky is, aangezien we al 2 rondes verder zijn?

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:15

Geen idee, heeft iemand wel een mod erop gewezen?

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:20

Normaal maakt Ellende er geloof ik een sticky van, maar ze heeft het egr druk geloof ik.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:20

De CreaBea mod is vast hárd bezig aan haar scriptie.

Ik heb al een hoop leuke bewerkingen langs zien komen, en ik heb zelf ook eindelijk weer eens een leuk ideetje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:14

@ Yellowfish, wauw.. echt supermooi Geen commentaar
@ loveSaros, ik vind hem niet zo geweldig, dat bewogen stoort heel erg en de kleur blauw past absoluut niet bij de rest De achtergrond is wel best grappig, maar toch wat pixelig..
@ Sander_, prachtig kleine minpuntjes zijn, de tekst had aan het begin wat meer naar rechts gekunt, en bij het rechter paard vind ik het jammer dat je de neus niet ziet, ook al is dat expres, ik vind dat niet zo.. Verder echt prachtig halster mooi weggewerkt
@ gekkeils, hij voldoet zéker aan het thema, maar toch vind ik hem iets té vrolijk maar wel mooi als totaalplaatje hoor

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:34

nou, hier mijn commentaar

pag. 4:
@ Otje_Merlot:
op zich wel mooi, maar het draait meer om de achtergrond dan om Nordy, dat is een beetje jammer
@ Otje_merlot #1: heel mooi, alleen had ik de bloem weggelaten..
@ Lipydo: erg mooi, de achtergrond en het lettertype vind ik geweldig!! Geen commentaar
@ Otje_Merlot: je mag eigenlijk maar 2 bewerkingen plaatsen, maar toch even mijn commentaar : Wel mooi, alleen jammer van het halster.
@ Yellowfish: echt heel mooi gedaan, leuk zo'n andere dan de rest!
@ loveSaros: hmm.. minder, het wazige bij Nordy is minder, maar dat gaf je zelf al aan.

pag. 5:

@ Sander_:
echt, echt heel mooi!!
@ gekkeils: past goed in het thema, maar wat mij betreft een beetje te. Ik zou het halster weghalen, dan ziet het er denk ik wat minder druk uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:53

Jaa, we hebben sticky

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 23:33

Oké ik doe ook weer mee
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 23:36

@ Pasamba, Mooi!!! Jammer dat het voorhoofd wat hakkelig geknipt is, maar verder echt géén commentaar, supermooi!

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:50

melletjuhh zou inderdaad de tekst weg laten wel mooie kleuren gebuikt maar omdat je in het paardje het halster groen heb gemaakt zou ik deze kleuren in de achtergrond laten terug komen
Shalimar ik vind het een mooie bewerking zou inderdaad die witte rand weg laten of anders heel dun erom heen laten glowen, mooi lettertype gebruikt
pagina 3
paOlien zie nu allen een kruis maar ik had hem vanmorgen al gezien was weer een hele mooie bewerking was niks op aan te merken
girltju94 mooi rustige kleuren gebruikt alleen jammer van het uitknippen dat is iets minder
GiorGio_Ndme vind hem heeeeeeeeeel mooi de kleuren lettertype niks op aan te merken
orri ik vind hem mooi en rustig allen jammer dat het halster niet helemaal goed is weggewerkt ik neem aan dat je er een eenhorn van had gemaakt maar dat is heel onduidelijk lijkt meer of er een stuk uit de boom is ( ik heb zelfs mijn scherm nog proberen aan te passen aan contrast en helderheid maar ik kon er geen hoorn uit halen,) dan zou ik hem denk ik op een lichte achtergrond gedaan hebben en de hoorn in de kleur van het paard gelaten
orri 2 deze bewerking is wel een stuk drukker maar komt wel helemaal bij elkaar uit niet echt mijn stijl maar het klopt wel hel;maal
Suus_linell leuk lettertype lekker rustig bewerking en de mist maakt het nog mooier
GiorGio_Ndme vond je eerst bewerking wel mooier maar dat komt mischien omdat paars niet echt mijn kleur is wel weer een leuk lettertype gebruikt
R0wan vind het niet veel het paardje is nu ook te klein on te beoordelen
pagina 4
Otje_Merlot je tweede bewerking is wel strakker maar je ziet nu ook wat meer foutjes in het knippen
Otje_Merlot mooie achtergrond knipwerk blijft hetzelfde zeker een ruimte foto
Smokey_luv hele mooie rustige bewerking houd ik wel van ook mooie warme kleuren gebruikt zou alleen een ander lettertype hebben gebruik ( is dit een anchtergrond van een kleine maan of van een eclips, vind hem namelijk heel mooi)
@ Pipanda soes kan jij ook hoor vul in de zoek functie vuur in en dan geeft hij aan tekst voorzien van vuur mocht je er niet uitkomen wil ik je dat ook wel uitleggen hahahaha dat jij nu van mij leert vind ik ook wel leuk maar ja ook weer niet vergeten dat ik ook weer van jouw leer lol
Lipydo ondanks dit je niet kleur bewerking is dat vind ik hem toch op een een of andere manier toch kleur uitstalen vind het een van de betere bewerkingen alles klopt gewoon
Otje_Merlot je mag er maar twee plaatsen en je mag geen verbeterde versie maken anders word het echt onoverzichtelijk
Yellowfish das waar black is mij color, nu zeggen ze dat zwart en wit geen kleuren zijn daar ben ik het toch ook niet helemaal mee eens
ik vind je bewerking heel erg mooi
loveSaros jammer van het knippen hier en daar zie ik nog wit rond de manen de achtergrond vind ik wat te druk en je engels is ook niet top de mijne ook niet hoor daarom doe ik ook bijna niks in het engels lol
@ Yellowfish vind het leuk om eens bij de mooiste te zitten ja oefening baart kunst dank je voor je compliment
pagina 5
Sander_ heel mooi en rustig en ook mijn cleuren niks op aan te merken
gekkeils had al ergens vermeld dat paars niet echt mijn kleur is dus spreekt mij minder aan maar vind wel dat je heel netjes heb uitgeknipt het kleuren van halster is wat minder maar ja ik weet ook nog niet hoe dat moet dus daar kan ik niet veel van zeggen
Pasamba hele mooie bewerking netjes bewerkt zou alleen het paardje door het kadertje laten lopen knippen had iets beter gekunt

zo pfffffff was weer een hele waslijst ben blij dat ik me daar weer doorheen heb bewerkt

iedereen bedankt voor het comentaar ben blij dat hij in de smaak valt maar had ik ook weer niet gekunt door jullie hulp want al bij al leer ik toch doormiddel van comentaar of door goed te kijken naar andere bewerkingen

ps weltrusten allemaal

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:13

Citaat:

uhhhmmm ik zie toch echt geen bloem in mijn bewerking

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:16

Melletjuhh schreef:
nou, hier mijn commentaar

pag. 4:
@ Otje_Merlot:
op zich wel mooi, maar het draait meer om de achtergrond dan om Nordy, dat is een beetje jammer
@ Otje_Merlot: je mag eigenlijk maar 2 bewerkingen plaatsen, maar toch even mijn commentaar : Wel mooi, alleen jammer van het halster.

de tweede en de derde zijn dezelfde bewerkingen alleen is de derde opgelicht, ik denk dat je mijn bewerking en die van iemand anders door elkaar hebt gehaald want degene na mij had wel een bloem in haar bewerking. foutje denk ik a joh maakt niet uit

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:28

commentaar weer:

yellowfish: erg mooi hoor alleen ik vind het niet bij het thema horen nee
lovesaros: het is allemaal wel heel pixelig! dat is erg zonde!
sander_: Je had misschien de schaduw niet zo groot moeten doen voor de rest is ie erg erg erg mooi!
gekkeils: mooie achtergrond en mooie tekst/lettertype alleen zonde van al die randjes om Nordy heen!
pasamba: ik vind het lettertype niet zó mooi alleen ik vind dat je netjes hebt geknipt, alleen het voorhoofd wat uhm...bibberig zeg maar!

Kus Evelien

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:52

thnX voor commentaar!! vind de eerste van mnij ook veeeeeeeeeeeeel mooier dan de 2e.. ben niet tevreden met m'n 2e

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:54

Omdat iedereen zei dat de tekst storend was, heb ik een andere tekst gebruikt, Issie zo beter?

Afbeelding

xxx